Welke spiergroep train jij het liefst?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

het liefst.. hmm borst bic tricep. en toch ook wel billen.. een mooie volle kont vind ik toch niet onbelangrijk..

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
      het liefst.. hmm borst bic tricep. en toch ook wel billen.. een mooie volle kont vind ik toch niet onbelangrijk..

Comment

Posseltjeposseltje toch...eerst zoek je google af naar anale sex en nu wil je je eigen kont "trainen"
        Geniet, en drink met maten!

Comment

:P hehe hap hap.. maar vind zelf el tof, nee ik kijk er niet naar bij anderen 0.o om verwarring in de verwarde forum te voorkomen. maar dan heb je onderbroek aan en ziet vol eruit :P das chilll (nee geen extra onderbroek aan -.-)

Comment

Ik vind die billen van pro BBers juist niks ;p Ga dr niks aan doen, laat al die % vet maar lekker in me bil zitten!
            Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Moeilijk moeilijk, ik kan niet kiezen eigenlijk
              Schouders en borst is wel mooi, dan lijk je een stuk breder als ze goed vol zitten...
              Maar bij de rug is het ook wel mooi, dan lijkt het net zo'n heuvellandschap.
              Bicep en tricep is ook mooi om te zien als die goed vol zitten, eigenlijk is het allemaal zo mooi
              Als ik echt moet kiezen ga ik toch voor het eerste, de borst en schouders..

Comment

het gaat er nie zozeer om welke spierenhet mooiste uitkomen dóór je training

Het gaat erover welke spieren je het liefst doet tíjdens de training
                Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

De onderrug vind ik het lekkerst trainen, als je klaar bent en weg loopt geeft dat zon heerlijk gevoel.

Comment

Originally posted by erikv View Post
                    het gaat er nie zozeer om welke spierenhet mooiste uitkomen dóór je training

Het gaat erover welke spieren je het liefst doet tíjdens de training
                    Dan ga ik toch voor schouders, heerlijk gevoel als ze goed branden van binnen

Comment

Borst, zeker weten!

Vooral door het bankdrukken denk ik

Comment

Ik denk dat veel mensen voor Borst kiezen omdat dit het meest overeenkomt met het beeld van bodybuilding. Bankdrukken is op en top macho natuurlijk. Zelf vind ik het ook wel ok om deze te trainen, maar ik ga toch voor buik, omdat je bij deze spiergroep het snelste resultaat ziet en omdat je met weinig moeite goede resultaten kunt halen en je heel snel al aan je max zit als je goede oefeningen doet.

Comment

Biceps. Daar heb ik naar verhouding ook de grootste pomp..

Comment

Ik ga maar voor buik omdat die oefeningen gewoon wel goed voelen

Maar het best gevoel is gewoon als je een hele training erop hebt zitten natuurlijk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X