Server bodynet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ook ik moet altijd 2x inloggen, de eerste keer krijg ik een invalid URL melding
    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Ik zelf moet ook 2x inloggen en dan maakt het niet uit of ik op een smartphone, tablet, laptop of computer zit heb op meerdere merken het geprobeerd.
      Nergens kan ik in 1x inloggen.

Op sommige plekken bij je profiel heb je ook de zelfde kleur balken als lettertypen in die balkjes.
      Paar kleine dingetjes moeten nog verbeterd worden en dan is het weer perfect.
      Calisthenics / Street workout

Comment

Tevens is de eerste post van een topic niet uitgelijnd als je niet bent ingelogd.

Comment

Ik weet niet wat iedereen bedoelt met "inloggen". Ik hoef nooit in te loggen: iedere keer als ik het forum bezoek sta ik automatisch ingelogd.
          En downtime van BN heb ik nog niet meegemaakt, maar het kan zijn dat ik dat niet meemaak omdat ik in een andere tijdzone woon.
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Yep auto inloggen
            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Het was weer ruk vandaag!
              Mind is everything.

Comment

Weet iemand misschien waarom ik niet kan reageren op de anabolen forums? En zo ja hoe los ik dat op heb een aantal vragen die ik daar graag zou willen stellen.

Comment

Omdat jij geen regels kan lezen.
                  Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                  Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Wat zie ik over het hoofd?

Comment

Dat je eerst jezelf eens moet voorstellen en vervolgens (uit mijn hoofd 20) fatsoenlijke posts moet hebben alvorens je daar een topic kan openen.

dit om te voorkomen dat er zeker nu het zomer word er alleen maar "ik wil ff een kuurtje doen blah blah blah" gasten komen die verder absoluut niks willen en kunnen bijdragen aan dit forum.
                      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Oke bedankt, duidelijk!

Comment

Ik krijg continu database-errors bij het opvragen van pagina's. Al meerdere dagen achter elkaar. Wanneer is dit opgelost, want het begint nu wel vervelend te worden.

Comment

Same here, maar met een F5je erachter aan meestal wel weer klaar.

Comment

Denk dat we er allemaal last van hebben, erg vervelend idd
                              Mind is everything.

Comment

Doe mij maar weer het oude bodynet. Werkte altijd en laadde sneller. Dit is gewoon drek en zo jaag je volk weg
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X