Server bodynet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jep, al een week database errors....

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
      Ik krijg continu database-errors bij het opvragen van pagina's. Al meerdere dagen achter elkaar. Wanneer is dit opgelost, want het begint nu wel vervelend te worden.
      Originally posted by Dexie View Post
      Same here, maar met een F5je erachter aan meestal wel weer klaar.
      Ja, dit heb ik ook, al geruime tijd. Het overkomt mij als ik op links klik die bodynet mij in emails stuurt (abonnement updates).
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Ik heb er eigenlijk vrijwel nooit last van. Ik zit op Firefox, kan het zijn dat dat meespeelt?
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Dat denk ik niet Patriciaaa want ik gebruik ook Firefox.

Comment

Afgelopen nacht zijn de servers van Bodynet vervangen door nieuwe, dit om de problemen met de storingen op te lossen. Ook zou de snelheid van de website nu een stuk beter moeten zijn.
            groeten,

Coen

Comment

Top, bedankt voor de inzet!
              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Werkt bij mij vaak ook als ik de site via google open als de link bodynet.nl zelf niet werkt. Weet niet waar dat mee te maken kan hebben? Verder complimenten voor Coen!

Comment

toppertje, ben benieuwd

Comment

Coen, sinds de laatste twee dagen krijg ik niet meer mijn "dagelijkse fix" bodynet emails in mijn inbox. Met andere woorden: ik ontvang geen updates meer van de discussies waarop ik een abonnement heb. Ik weet niet of dit verband houdt met het veranderen van de servers waar je over spreekt.

Comment

zou kunnen,

quote van coen

Grootste aanpassingen:

Markeren wanneer een forum is gelezen, normaal werd dat per post berekent dat staat nu uit. Als je het forum hebt geopend dan is het gelezen tot er een nieuwe post is. Bij discussies wordt het wel per discussie bekeken als goed is.

Verder kan je niet meer zien wie er op dit moment een bepaalt forum of discussie aan het bekijken is.

Tussen zoekopdrachten moet nu 5 seconde zitten.

De leden die actief zijn worden niet meer op alfabet weergegeven maar random.

Volgens mij is dat het wel zo uit mijn hoofd.

Comment

Originally posted by Coen View Post
                        Afgelopen nacht zijn de servers van Bodynet vervangen door nieuwe, dit om de problemen met de storingen op te lossen. Ook zou de snelheid van de website nu een stuk beter moeten zijn.
                        Super tot nu toe nog geen problemen!

Originally posted by Protasius View Post
                        zou kunnen,

quote van coen

Grootste aanpassingen:

Markeren wanneer een forum is gelezen, normaal werd dat per post berekent dat staat nu uit. Als je het forum hebt geopend dan is het gelezen tot er een nieuwe post is. Bij discussies wordt het wel per discussie bekeken als goed is.

Verder kan je niet meer zien wie er op dit moment een bepaalt forum of discussie aan het bekijken is.

Tussen zoekopdrachten moet nu 5 seconde zitten.

De leden die actief zijn worden niet meer op alfabet weergegeven maar random.

Volgens mij is dat het wel zo uit mijn hoofd.
                        Waarom kun je niet meer zien wie een topic bekijkt?
                        Last edited by Beachboy; 16-05-2013, 14:30.
                        SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

beetje privacy is goed!! :
                          Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                            Dat systeem ken ik van andere fora waar ik abonnementen heb.
                            Maar hier lijkt het niet te werken: ik kreeg geen melding dat er updates waren van deze discussie, terwijl die updates er wel degelijk waren (bijvoorbeeld jouw post).

P.S. Jouw handle naam wordt opeens als Protasius aangegeven in plaats van Posseltje. Ik heb geen idee waar dat vandaan komt.

Comment

klopt niet hier, zie reactie block to block :P

anyways het weergeven van huidige discussie bleek nogal veel van de server te vragen. vandaar dat het is weggehaald

Comment

alright back to undercover it is
                                SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X