Server bodynet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Server bodynet

Beste Coen,

Sinds de introductie van de prijsvergelijker ligt bodynet om de haverklap eruit. oftewel de nieuwe server is gewoon RUK. Ik en de andere moderators doen ons uiterste best om bodynet voor alle leden en de mensen die er op komen voor info dit overzichtelijk, netjes en in het gareel te houden. de server problemen duren al sowieso sinds 17 maart (zie http://forum.bodynet.nl/suggesties-c...ring-site.html)

Ik persoonlijk ben bang dat wij hierdoor onnodig lezers en leden gaan verliezen. In vergelijking met het normale verloop van leden. hierbij onze tijd en moeite die we in het forum steken verloren gaan.

Vandaag lag bodynet er dus wederom bijna 2 uur uit. tevens problemen als : 2 keer moeten inloggen zijn er nog steeds. via andere media kanalen zijn er berichten ik begin er aan gewend te raken, iets wat niet zou moeten in mijn ogen.

wanneer word dit opgelost, zodat in ieder geval de site er niet langdurig meer uitvalt.

gegroet,
    Last edited by Beachboy; 09-04-2013, 18:27. Reason: toevoeging, In vergelijking met het normale verloop van leden

DDoS-aanval van kontridder, hij is mad omdat jullie zijn topic verwijderd hebben . OT: Het is inderdaad behoorlijk irritant aan het worden dat de server er steeds uit ligt, heb ook vaak last van lagg.

Comment

Hoop idd dat het snel opgelost wordt en ik ben ook bang dat BN mensen gaat verliezen door dit,
      Ik ben ook veel minder op de site als normaal maar dat heeft met andere dingen te maken, niet Bn gerelateerd.
      keep the focus going!

Comment

Total agree, we hebben veel tijd in deze site gestoken maar zien het als team totaal verpauperen sinds de wissel.
        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
        Squat 230 kilo
        Bankdrukken 137.5 kilo
        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ik vind de site wel mooi geworden alleen dat prijsvergelijker gebruikt volgens mij niemand. Is opzich wel een leuk idee. Het probleem met de spammers is blijkbaar opgelost, nu nog de downtime verminderen
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ik heb de laatste dagen nergens last van.
            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Erg vervelend inderdaad.
              Mind is everything.

Comment

Tottally True
                Ik gebruik dat prijsvergelijker om eerlijk te zijn helemaal niet
                If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

De functie is ook nog niet volledig uitgewerkt anders zou ik misschien overwegen het te gebruiken. Komt de uitval echt specifiek daardoor ?

Comment

Gebruik de prijsvergelijker niet, maar ik heb ook geen last van downtimes gehad. Overigens vind ik het forum prima werken nu ik eraan gewend ben en de kinderziekten er grotendeels uit zijn.
                    Train hard or go hormone

Comment

die prijs vergelijker heb je ook weinig aan. aan google en ebay heb je genoeg.
                      de site vindt ik top, downtime is kut maar zal vast en zeker worden opgelost.
                      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                        Beste Coen,

Sinds de introductie van de prijsvergelijker ligt bodynet om de haverklap eruit. oftewel de nieuwe server is gewoon RUK. Ik en de andere moderators doen ons uiterste best om bodynet voor alle leden en de mensen die er op komen voor info dit overzichtelijk, netjes en in het gareel te houden. de server problemen duren al sowieso sinds 17 maart (zie http://forum.bodynet.nl/suggesties-c...ring-site.html)

Ik persoonlijk ben bang dat wij hierdoor onnodig lezers en leden gaan verliezen. In vergelijking met het normale verloop van leden. hierbij onze tijd en moeite die we in het forum steken verloren gaan.

Vandaag lag bodynet er dus wederom bijna 2 uur uit. tevens problemen als : 2 keer moeten inloggen zijn er nog steeds. via andere media kanalen zijn er berichten ik begin er aan gewend te raken, iets wat niet zou moeten in mijn ogen.

wanneer word dit opgelost, zodat in ieder geval de site er niet langdurig meer uitvalt.

gegroet,
                        Hee Prot,

Ik ben het helemaal met je eens, downtime moet gewoon niet. De afgelopen week heeft de website ook de hele week gewoon gedraaid. Ik dacht dan ook dat ik het probleem had opgelost maar vanmiddag ging het weer mis. Ik moet dus opnieuw gaan kijken waar het mis is gegaan, maar er was wel een flinke verbetering.

Verder heb ik net op ale mogelijke manieren ingelogd maar ik kan gewoon direct in één inloggen, volgens mij is dat probleem al even opgelost.

Wat betreft het verliezen van bezoekers, downtime is natuurlijk niet goed, maar we zien Bodynet juist alleen maar groeien.
                        Last edited by Beachboy; 16-05-2013, 14:30.
                        groeten,

Coen

Comment

Originally posted by Coen View Post
                          Hee Posseltje,

maar we zien Bodynet juist alleen maar groeien.
                          Haha, de zomer komt er weer aan!

Ik vind dat je goed werk verricht. Downtime viel ook wel mee , was een half uur ofzo meen ik
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Coen View Post
                            Hee Posseltje,

Ik ben het helemaal met je eens, downtime moet gewoon niet. De afgelopen week heeft de website ook de hele week gewoon gedraaid. Ik dacht dan ook dat ik het probleem had opgelost maar vanmiddag ging het weer mis. Ik moet dus opnieuw gaan kijken waar het mis is gegaan, maar er was wel een flinke verbetering.

Verder heb ik net op ale mogelijke manieren ingelogd maar ik kan gewoon direct in één inloggen, volgens mij is dat probleem al even opgelost.

Wat betreft het verliezen van bezoekers, downtime is natuurlijk niet goed, maar we zien Bodynet juist alleen maar groeien.

Hey Coen er is zeker voor uitgang nu nog even de puntjes op de i zetten :-)
                            Kan zijn dat ik wat minder online was en voor mij de downtime, als vaker over kwam. Ik moet overigens altijd twee keer inloggen als ik bovenin in log word ik doorverwezen waar ik nogmaals op inloggen moet klikken. Of valt dat onder een keer inloggen

Groetjes

Comment

Ik moet ook altijd 2x inloggen.
                              Krijg een bepaalde foutmelding als ik de eerste keer inlog.
                              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X