mensen... klik op mijn link in mijn sig mijn penquin wordt een superstar (ja ook in bodybuilding)
ergernis
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sluit dit topicje a.u.b dit goat eg nergens over, nou snap ik dat die ahmet 500 nogwa post het ikzal deze dichtgooien ( als ik een beheerder was ) hier kom nie veel goeds meer uit , en ja dat scheldtopic was maar als ' grapje ' bedoeld maar dit komt in de buurt jongens.Last edited by hardcoremenneke; 22-05-2006, 19:11.on the road to get huge
Comment
-
Originally posted by hardcoremennekesluit dit topicje a.u.b dit goat eg nergens over, nou snap ik dat die ahmet 500 nogwa post het ikzal deze dichtgooien ( als ik een beheerder was ) hier kom nie veel goeds meer uit , en ja dat scheldtopic was maar als ' grapje ' bedoeld maar dit komt in de buurt jongens.
grtzIk ben niet geboren om klein te zijn
Comment
-
Originally posted by hardcoremennekesluit dit topicje a.u.b dit goat eg nergens over, nou snap ik dat die ahmet 500 nogwa post het ikzal deze dichtgooien ( als ik een beheerder was ) hier kom nie veel goeds meer uit , en ja dat scheldtopic was maar als ' grapje ' bedoeld maar dit komt in de buurt jongens.VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
-
En nou allemaal kappen!!
Een geintje is leuk maar je moet ook weten wanneer je op moet houden en dat punt is al even gepasseerd.
Drie waarschuwingen mag toch echt wel genoeg zijn hoop ik.
Topic is na de vorige onzin weer terug on-topic geraakt en er zijn wellicht nog meer mensen die hier iets zinnigs over te melden hebben, een topic op slot gooien omdat een paar mensen niet van ophouden weten zou niet nodig moeten zijn.
De enige reactie's die hier nog welkom zijn dienen on-topic te zijn en dus over ergenissen te gaan, al het andere kan in off-topic of via pm maar niet hier.
Comment
-
En alsnog twee reactie's moeten verwijderen die niet over het onderwerp gingen...
Voor het geval net nog iemand niet helemaal duidelijk is, ik begin het écht zat te worden en een aantal mensen zijn nog één post verwijderd van een officiële waarschuwing, bij een volgende overtreding automatisch gevolg door een ban van een week.
Comment
-
om toch maar weer on-topic te gaan.... Ik erger me de laatste tijd ook aan een aantal dingen.
Ik vind het erg vervelend dat sommige mensen de laatste tijd enorm veel onzinnige posts plaatsen. Dit gebeurt naar mijn mening ook teveel buiten het ''off topic''. Het lijkt wel of een aantal mensen een wedstrijdje houden om wie de meeste posts heeft... Het kan aan mij liggen, jullie hoeven het hier ook niet mee eens te zijn, maar ik erger me hier de laatste tijd behoorlijk aan....
owja...@ mrs S nog ff... Mn post heb je wel terrecht verwijderd ...het ging niet echt over het onderwerp van dit topic, maar ik meende het volgens mij zat er wel een kern van waarheid in.....
grTrainingslog Farmboy:
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 minutes ago -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
2 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment