die buitenlandse mensen weten niet wat hun overkomt.
Racisme --> Zielige figuren
Collapse
X
-
-
Originally posted by ahmet View Posteen grappppppp
1 tegen 1 durven ze echt niet, op het 2e filmpje gooit een klein kindje van 9 skateboard tege 1 van die raciste en hij draait zich om en loop weg...dat is nou zieligon the road to get huge
Comment
-
nou als een kind van 9 mij probeert te slaan wijs ik hem wel de weg ja, niet dat ik hem totalloss sla. 1 klap zal moeten voldoen
ik weet niet of je het begrepen hebt maar de skaters pakken die racisten aan dus dit x zijn de racisten de LUL,
begrepen of moet het nog duidelijkerIk ben niet geboren om klein te zijn
Comment
-
Originally posted by hardcoremenneke View PostDamn ik ga hier maar geen diepe mening over droppen, het is wel echt erg in ieder geval ja nep gabbers, het ergste is dat deze luistjes juist onschuldige 'zwarte' zijn zo te zien als je dan zo'n nazi ben ga dan tekeer tegen een kerel waarvan je weet dat hij jat, van de uitkering leefd etc.. en dan hebben ze nog niet het recht natuurlijk.
Iemand hier zei t al heel mooi...Laat ze maar eens face to face gaan , maargoed ik haat geweld zowiezo..
Comment
-
Helden zijn het!
Lekker met z`n alle iemand zonder rede in elkaar poffen!! Goed bezig die gasten.
Ik zou wel eens een IQ-test uitslag willen zien van die gasten, volgens mij komt die ook niet boven de 20. Als ze een paar hersencellen minder hadden gehad dan hadden ze de boel ook nog ondergescheten!
Ongedierte is het.
gr
Comment
-
jeetje wat een simpele reacties weer hier
en maar klagen over vooroordelen en zelf al meteen roepen dat ze een laag iq hebben enz.
dit zijn gewoon mensen die verschrikkelijk boos zijn (haten) waarschijnlijk van wege de kutsituatie van hun land, iedereen heeft hier vast wel american history x gezien (alleen al de fysiek van ed norton )
het is niet allemaal zo simpel
nou mijn vraag
waarom zet je dit filmpje hier nou neer?
Comment
-
hallo ik ben gabber! MAAR GEEN NAZI.Die skinheads op dat filmpje herkende ik zijn leden van de nazi groep Blood And Honour tis gewoon TRIEST!!!!
Die groep zit over de hele wereld ook in Nederland en kent maar liefst 10.000 leden ze hadden ook eigen web site Blood & honour International - World Wide Blood & honour Movement maar die is geloof ik verwijderd inmiddels door justitie.
er is veel verwarring met gabbers en nazi s worden met elkaar vergeleken om dat wij ook Lonsdale dragen maar heeft niks met racistie s temaken Lonsdale was hoofd sponser van een buitenlander mohamet alli de bokser! dus als wij gabbers ook nazi s zijn moesten wij dat niet dragen,nazi en zo op buitenlanders reageren komt dat ze zich zo vervelen!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
8 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
12 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
5 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-