Zijn er Gouden Kooi kijkers hier?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zijn er Gouden Kooi kijkers hier?

LOL...bijna niemand durft te zeggen dat ze de Gouden Kooi geweldig vinden om naar te kijken. Was toen net zoiets als met Big brother, niemand keek het maar ze wisten wel allemaal wat er gebeurd was

Ik wel, ik lach me suf wat er daar allemaal gebeurd.
    Het ene gevecht na het andere, schelden mekaar verrot en in het gezicht doen ze poeslief.

Het mooie ervan is dat wij kunnen zien wie wat over wie zegt en diegene weet dat zelf niet.

Hoe kunnen mensen soms toch in mekaar zitten?

Aan wie ik de grootste hekel heb is...Huub..argh dat ventje had ik allang een kopstoot gegeven, mocht ik erbij kunnen
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

heb het een paar keer geprobeert te kijken maar het intreseerd me gewoon niet
    Who's the Chef

Comment

Ik ben geloof ik echt de enige die kijkt.
      Op AR ook al niemand
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

Kweet alleen dat je er geld mee kan verdienen en dat kwam door de reclame op radio 538 .

Greetz.

Comment

door me stage en trainen kijk ik alleen nog maar op woensdag en vrijdag en ik durf te zeggen dat ik een geweldig programma vind

edit huub is geweldig

Comment

Ben er een paar keer langs gezapt maar het kan mijn aandacht totaal niet vasthouden, heb het geloof ik een keertje volgehouden totaan een reclamebreak maar was het daarna direct weer vergeten. Rest van de tijd kom ik niet veel verder dan een paar seconden...

Comment

ik krijg talpa niet ingesteld maargoed, dit soort dingen boeien me ook echt niet. Kijk laatste tijd helemaal geen tv meer.

Goede tv series vond ik 24, Alias, Las vegas.

maar kijk nu nooit meer
              VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Ik heb het een paar keer gezien maar het boeit als een drol.

gr

Comment

hehe das iig meer als nix
                  Who's the Chef

Comment

mn moeder een zussie kijken dat altijd:z dus ik pik er wel eens wat van op. stom programma de een jankt aan een stuk door de ander loopt alleen te schelden. en dan heb je er nog een paar die elkaar steeds "schoppen" nou zo gaat het zo beetje elke dag in mijn ogen

Comment

@Punani
                      Waarom vind je Huub geweldig?
                      Hij is zo sneaky als de pest.
                      Mag gewoon terug komen ondanks dat hij uit loopt te dagen.

Ik vind Bart een topper.
                      Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

zonder huub zou het niet leuk zijn..hij naait iedereen en zorgt voor kijkcijfers.logische dat die terug mocht ookal trapte die wel

Comment

Haha, das zeker waar!
                          Als hij er niet was was het een stuk minder leuk.

Ik ben benieuwd of Brain hem gaat slaan
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

ik kijkhet elke dag
                            top programma. is ook pas leuk als je het volgt. niet als je eens een keer kijkt.
                            huub zou mn vriend zijn daarbinnen. bart is saai. het schijnt ook dat bart in de film vet hard (portier ofzo) heeft gespeed en dus een 'onbekend' acteur is???? (stond op gouden kooi.nl meuk)
                            ik HAAT natasia met dr grote k*tsmoel en grote praatjes, heeft al 100x gezegd: ik ga eruit, maar ze gaat niet. denkt dat ze wat is maar is alleen babbels.
                            brian ook grote smoel maar die is psychisch labiel. verliefd op nena maar als ze dingen doet wat hij niet wil, gaat ie haar hoer noemen en later weer janken. dat is een echte miet.
                            en die gaat niet slaan. dan paktie een mes. de miet.
                            dat huub huichelachtig is, ja, hehe.... dat is het spel. ik wou dat ik erin zat. lijkt me echt lachen. gege
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Nou Nou geweldig...
                              Ik kijk het sinds 3 dagen en vooral omdat Huub erin zit. Die gozer is een kutkop die alleen maar onrust weet te stoken. Als hij eruit is lijkt het me een saaie boel te worden. Maar zolang hij er is, zal wel veel actie erin zitten.

Natasja is echt een lelijk grote smoel hebbende zwart paard!
                              En ik mag dat zeggen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X