Stallone bekent schuld in drugsaanklacht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stallone bekent schuld in drugsaanklacht

De Amerikaanse filmster Sylvester Stallone heeft dinsdag voor een rechtbank in Sydney toegegeven verboden menselijke groeihormonen in Australië te hebben ingevoerd. Dat meldden Australische media. Stallone was niet persoonlijk bij de zitting aanwezig.
    De drugs werden in zijn bagage gevonden toen de 60-jarige op 16 februari op de luchthaven van Sydney arriveerde om zijn nieuwe film Rocky Balboa te promoten. De douane trof onder meer jintropin in zijn koffers aan. De filmster kan maximaal een boete van 22.000 dollar (13.525 euro) krijgen.

Zo zie je maar weer , ook stallone spuit gewoon lekker GH

Wat dacht je dan? dat hij naturel was op zn 60e? gasten staan allemaal bol van de shit
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Waarom alleen een geld boete?
      Moeten wij is proberen gaan we gelijk de gevangenis in slaat toch nergens op.
      Who's the Chef

Comment

Stallone heeft al 's in de gevangenis gezeten. Heb ik een film van gezien...
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Niemand van men vrienden geloofde dat ik zei dat ie in de laatste Rocky serieus aan de AS zat.

Zij zeiden van: 'Die gast heeft gewoon crazy genetics'.

Nu haal ik toch men gelijk

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
            Stallone heeft al 's in de gevangenis gezeten. Heb ik een film van gezien...

getting back in shape...

Comment

Originally posted by been View Post
              Waarom alleen een geld boete?
              Moeten wij is proberen gaan we gelijk de gevangenis in slaat toch nergens op.
              Dat is toch in de US ook, wordt je als gewone burger gepakt met 5g weed op zak mag je 6 maand de bak in, worden bekendheden meerdere malen gesnapt met bakken cocaine/weed/meth enz krijgen ze iedere keer een geldboete en een lichte voorwaardelijke straf dat is het.

Corruptie dus
              the one and only tabata overlord

Comment

Vind het wel jammer dat dit soort dingen moeten gebeuren.
                Haalt z'n heldenstatus toch behoorlijk omlaag.

Ik verbaas me ook over het feit dat een geldboete de enige straf is.
                Enkele tienduizenden dollars zal zo iemand toch nooit belemmeren om het weer te doen?
                www.sportfood.nl

Comment

Idd geld zat zou hem echt een worst wezen........

Comment

was ook wel duidelijk te zien in de laaste rocky film dat die aan de as zat

Comment

Originally posted by Sportfood View Post
                      Vind het wel jammer dat dit soort dingen moeten gebeuren.
                      Haalt z'n heldenstatus toch behoorlijk omlaag.

Ik verbaas me ook over het feit dat een geldboete de enige straf is.
                      Enkele tienduizenden dollars zal zo iemand toch nooit belemmeren om het weer te doen?
                      10 ruggen komen die gasten niet eens hun bed uit denk ik
                      Who's the Chef

Comment

Hollywoodster Sylvester Stallone is maandag veroordeeld voor het invoeren van verboden middelen naar Australië. De 60-jarige spierbundel moet een boete van 1818 euro betalen en zesduizend euro aan proceskosten.
                        Stallone werd in februari opgepakt op het vliegveld van Sydney. In zijn bagage werden 48 flesjes van het menselijke groeihormoon jintropin aangetroffen. Het middel is in Australië verboden en Stallone had geen doktersrecept bij zich om te verklaren hoe hij eraan was gekomen. Later gooide hij ook nog vier flesjes testosteron uit zijn hotelkamer toen de douane de ruimte wilde doorzoeken.
                        Ook in de Verenigde Staten is het middel jintropin alleen op recept verkrijgbaar. Stallone bleek het hormoon legaal en onder supervisie van zijn arts te gebruiken. Het middel wordt doorgaans ingenomen om de spiermassa te vergroten, bedprestaties te verhogen en verouderingsprocessen tegen te gaan.
                        Stallone heeft zijn excuses aangeboden.

Comment

jintropin

nog nooit van gehoord ;o

info?

Comment

Originally posted by huhh View Post
                            jintropin

nog nooit van gehoord ;o

info?
                            Jintropin van GenSci

In de tekst lijkt het wel of de bron van de eeuwige jeugd hebben
                            gevonden
                            25 jaar 1,93m 113,0kg 22,0%BF ~cutting fase

Comment

1818 euro betalen en zesduizend euro aan proceskosten
                              wow daar zal hij van wakker liggen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X