Ruim jij je dumbells op?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ruim jij je dumbells op?

Ik las een vraag in de S & F, die vond het niet meer dan normaal dat de medewerkers van een sportschool de dumbells op volgorde leggen.

Ik vind het niet meer dan normaal dat je zelf alles netjes terugleg.
    Bij mij op de sportschool kunnen ze ook nog niet lezen geloof ik...alles ligt door mekaar

Leg jij alles netjes terug?
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Ik leg alles terug, maar niet netjes.

Bij mijn sportschool liggen de dumbells vaak door elkaar. Ik zoek 2 gelijke uit en die leg ik dan ongeveer op de goede plek terug.

Schijven ruim ik wel altijd netjes op, maar op de legpress ga ik niet alle schijven eraf halen. Het "basisgewicht" laat ik gewoon hangen.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

leg dumbells trug, maar die liggen bij ons ook niet op volgorde. das geen probleem.
      wat ik wel es vergeet is schijven van rek of banken. en dat is drekwerk, want das veeeeel
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

De dumbells ruim ik altijd op. Ze liggen niet op volgorde maar wel 2 gelijke bij elkaar. Na het bankdrukken laat ik meestal de schijven hangen want ik vind het ook "drekwerk" om die schijven op te ruimen. En meestal worden de schijven door de persoon die na mij gaat bankdrukken er toch weer opgedaan.

Maar ik erger me wel groen en geel aan mensen die hun dumbells niet opruimen. Dat zijn ook vaak diezelfde gasten die bankje onnodig bezet te houden om elkaar sterke verhalen te vertellen en constant in de spiegel kijken of ze al wat gegroeid zijn.

gr

Comment

Tuurlijk orde en netheid is een vereiste bij ons op de training. De dumbells liggen op volgorde van 1 kg tot 46 kg. De schijven hangen mooi naast elkaar van 1,125 kg tot 25 kg.
          Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

dumbbells pleur ik op dezelfde plaats in het rek waar ik ze uithaal. Laat ze nooit op de grond leggen, maar bij ons liggen ze toch meestal door elkaar, en dan ga ik niet alles rechtleggen uiteraard.

Schijven haal ik wel altijd van de bar. Vind het een beetje asociaal om 150 kg met deadlift op de bar te laten hangen... Heb zelf ook een hekel eraan als je wil beginnen met iets, en er zit nog gewicht op de bar.
            Trainingslog Farmboy:

Comment

Over de dumbells hebben wij zeker geen klagen,die liggen altijd in volgorde.
              Er zouden es wat schijven door elkaar hangen maar das allemaal niet zo erg.
              Ruim datgene op waar je mee getraind hebt, zo ligt nooit iets doorelkaar.
              getting back in shape...

Comment

ik probeer men dumbells steeds trug op te ruimen. Tot hiertoe lukt dat
                Maar de fitness waar ik ga is nog een nieuwe en dus totaal geen klagen over dat je geen dumbell kunt vinden of ze door elkaar liggen
                only the strongest will survive

Comment

Bij ons liggen ze netjes in de rek dus leg ik ze er ook weer in. Als er iemand dat niet doet dan zeg ik er wat van, met resultaat
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Ik leg ze ook altijd netjes terug. nu is het een kleine sportschool waar ik train welke niet zoveel ruimte heeft maar ze hebben er wel veel en zwaar gewicht.
                    maar het is vaak zo dat de bars en dumbels nog in het pad liggen die kleine moeite om het ff op te ruimen of ze in het rek te zetten zodat een ander weer aan de gang kan... erger ik me ook wel aan

Comment

Ook je schijven opruimen...daar heb ik juist een hekel aan...fijn als er een gozer voor me is geweest en ik kan al zijn kg's op gaan ruimen.

Heb ik net daarvoor rug bijv. gedaan wil ik benen doen, moet ik weer mijn rug belasten door die bende op te gaan ruimen.

Ik vind het asogedrag als je alles laat staan.
                      Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

Originally posted by corina View Post
                        Ook je schijven opruimen...daar heb ik juist een hekel aan...fijn als er een gozer voor me is geweest en ik kan al zijn kg's op gaan ruimen.

Heb ik net daarvoor rug bijv. gedaan wil ik benen doen, moet ik weer mijn rug belasten door die bende op te gaan ruimen.

Ik vind het asogedrag als je alles laat staan.
                        Ben ik het wel mee eens, schijven niet opruimen is net zo erg. Ook al komt daarna iemand die het er niet afhaalt, thats not the point. Het is gewoon netjes en ik doe het dan ook altijd. En natuurlijk is het ook irritant als er iemand komt die ze eraf moet halen, meestal zijn ze dan nog te zwaar ook. Ik hou altijd veel rekening met mensen bij mij op de sportschool, jammer dat niet iedereen hetzelfde bij mij doet..

Comment

De dumbells wel, maar de schijven niet altijd na het squatten of deadliften.

Comment

dumbels plaats ik altijd terug in rek op plaats waar ze horen, ze liggen altijd op volgorde. ma zijn altijd gasten die de hele rotzooi maar laten slingeren of zomaar ergens in rek terug zetten, is behoorlijk irritant zulke gasten.

schijven niet altijd, laat meestal wel wat basisgewicht er aan zitten..

Comment

Bij ons licht alles op volgorde en daarom leg ik ook alles netjes terug.

kan ook erg pissig worden als er mensen zijn die niet opruimen.
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X