Contact met portiers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hehe

Comment

oh ja, gaat ie bij mij thuis vertellen wat ik moet zeggen en dan rijdt ie gauw naar huis om te zeggen dat ik verkeerde pillen op heb. och, ik zal het verklappen: ik heb verlof dit weekeinde. maandag moert ik me weer melden in de kliniek.
      nou ik reageer niet meer in dit topic. wat eerst bloeiende serieuze vraag was draait uit op de grootste onzin.

dag ventjes en vrouwtjes.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Het valt ook allemaal niet mee hé Bruce....sterkte...

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Nou niet gaan lopen huilen hoor Bruce, je hebt toevallig wel een enorm goed lopend topic op je naam staan!  

Comment

das wel weer zo.

gauw voortzetten dan maar. wie is er nog meer portier hiero?

grootzz bruce

Comment

Waarom is zo`n grote vent als jij geen portier eigenlijk?
              Kick man samen met Jack je papieren halen en aan de deur staan

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

opzich lijkt het me best gaaf ja. maar ik heb zo vaak dingen te doen.... ik zal er es over nadenken of het uithaalt. kenne we carpoolen. haha.
                nee, echt, zal es ff kijken. dan hoor je't wel.

greetzzz bruce

Comment

he ik heb een vraag he ik zou laatst zon cursus gaan doen voor portier maar las toen dat je geen strafblad mag hebben hoe zit dat nou precies
                  In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo
                  Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

als je nou ff op die link klikt van het LOI dan zie je daar dat er staat dat je positief gescreened moet zijn bij de politie....
                    dus waarschijnlijk geen strafblad, maar ik weet uit ervaring dat over lichte vergijpen, geweldsdelicten enzo doen ze bijv. bij de marine niet moeilijk over..

Comment

oja, ik heb vanmorgen die cursus besteld, dus ik ben benieuwd...

ennuh, met bruce aan de deur, lijkt me wel leuk jah, alleen krijgen we dan teveel klandize

Comment

Nou Jack, ik mag toch hopen dat geweldsdelicten niet onder de lichte vergrijpen vallen hoor...

Overigens geloof ik dat juist als je portier wilt worden je geen geweldsdelicten op je naam mag hebben staan, laatste waar iedereen op zit te wachten is een paar agressieve vechtersbaasjes aan de deur.
                        Maar weet dit niet zeker, heeft Curiosio vast wel het antwoord op.

Comment

uh kijk ik heb een aantal geweldsdilicten staan in de afgelopen 3 jaar ben er zelfs even voor weggeweest maar de laatste is wel bijna 1 jaar geleden time change en ik weet me door bb nu eigenlijk goed te beheersen maar ik zie het somber in als portier
                          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                          Squat 230 kilo
                          Bankdrukken 137.5 kilo
                          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Shannasse @ Jun. 16 2003,15:29)]Nou Jack, ik mag toch hopen dat geweldsdelicten niet onder de lichte vergrijpen vallen hoor...

Overigens geloof ik dat juist als je portier wilt worden je geen geweldsdelicten op je naam mag hebben staan, laatste waar iedereen op zit te wachten is een paar agressieve vechtersbaasjes aan de deur.
                            Maar weet dit niet zeker, heeft Curiosio vast wel het antwoord op.  
                            euuhh, ik heb zelf geen strafblad hoor , maar weet van iemand anders dat ze er bij de marine bijv geen probleem van maken, dat was dus niet op mij van toepassing, ik heb bij de politie alleen de status : "snelheidsfreak" in de computer staan.

Ik ben een heel rustig en geduldig mannetje. of niet bruce?

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (owolde @ Jun. 16 2003,15:34)]uh kijk ik heb een aantal geweldsdilicten staan in de afgelopen 3 jaar ben er zelfs even voor weggeweest maar de laatste is wel bijna 1 jaar geleden time change en ik weet me door bb nu eigenlijk goed te beheersen maar ik zie het somber in als portier
                              aangezien de reacties hier zie ik het dan somber voor je in ja

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (owolde @ Jun. 16 2003,15:34)]uh kijk ik heb een aantal geweldsdilicten staan in de afgelopen 3 jaar ben er zelfs even voor weggeweest (...)
                                Als je hiermee bedoelt wat ik denk dat je ermee bedoelt zie ik het inderdaad zomber voor je in...
                                Maar nogmaals, zeker weten doe ik het niet. Wacht het antwoord van Curiosio maar even af, denk dat hij het wel weet.

Oh en Jack, snelheidsovertredingen lijken me juist weer wel iets dat geen problemen op zal leveren...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X