Binnekort van start met engelse site.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Binnekort van start met engelse site.

Hey ey,

Ik heb de engelse naam van voedingsbehoefte.nl net geregistreert. Namelijk: YourBMR.com

Deze naam werd mij aangeraden door amerikanen op amerikaanse forums.
    De artikelen die op voedingsbehoefte.nl staan komen er niet op, slechts de calculator.
    Nu moet ik van de grond af komen, en daar kunnen jullie mij vast bij helpen.
    Om te beginnen heb ik namen nodig van grote amerikaanse fitness forums. Die kennen jullie vast wel.
    Verder heb ik mensen die actief zijn op een amerikaans fitness forum nodig.
    Ik kan je namelijk iets leuks aanbieden. hetvolgende:
    Als je in je signature een klein plaatje met een persoonlijke link naar yourbmr.com neerzet, dan ontvang je 20% van de inkomsten die daarmee gemaakt worden.
    Als je gemiddeld 20 - 50 posts per week hebt op een forum met 1000 tot 5000 bezoekers per dag, schat ik dat je daarmee ongeveer 20 tot 30 euro per 3 maanden verdient. Ik betaal je persoonlijk.

Ik kan je garanderen dat je 20% krijgt, ik kan je niet garanderen dat het veel is, want het hangt af van het aantal bezoekers dat klikt, en het aantal bezoekers dat op je signature klikt. Op bodynet.nl klikken al meer dan 300 mensen per maand op mijn signature, dus op een internationaal forum moet dat helemaal goed gaan.

Per bezoeker die doorklikt verdien je tussen de 2 en 16 cent.

Wie heeft interesse?
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Dus als er 5 mee doen hou jij nix over
    Who's the Chef

Comment

Natuurlijk niet, je krijgt 20% van de inkomsten die van jou bezoekers afkomen. Niet 20% van de inkomsten die er in totaal gegenereerd worden. Als het erg goed gaat kan ik er altijd nog voor kiezen die 20% hoger te maken btw.

Comment

dankje dankje Ben je zelf op een van die actief?

Comment

ey!!? Waar blijft de rest. Er zijn hier toch wel lui die op amerikaanse bbforums komen!?

Comment

af en toe lezen..posten nooit. Nederlandse fora vind ik daarvoor handiger.

en ga is een keer trainen joh
            Trainingslog Farmboy:

Comment

jajajajaj

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X