dan kom ik zeker naar die meeting
Vakantieplannen ?
Collapse
X
-
Ax is dat serieus dat je naar Thailand gaat?
Ik ga daar als het goed is in Januari heen. Eerst een beetje in Bangkok rondhangen, daarna naar Pattaya en vanaf daar een beetje langs de kust op zoek naar golven om te surfen."Most people spend life making great plans for it" -El Padrino-
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (n_kleijn @ Jun. 17 2003,18:07)]Ax is dat serieus dat je naar Thailand gaat?
Ik ga daar als het goed is in Januari heen. Eerst een beetje in Bangkok rondhangen, daarna naar Pattaya en vanaf daar een beetje langs de kust op zoek naar golven om te surfen.
Geen makkelijk leventje geloof ik...
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Jun. 17 2003,17:02)]Wordt dus weer zo'n typisch mannen-onderonsje dan.
Nou, veel plezier dan allemaal, ik wil al niet eens meer op een meeting komen!ik zeg maar zoo, dat is korter als dierentuin !
Comment
-
Ga je hier naartoe Jack: Universe gym
Dat ligt in Pattaya, waar de prostitutie welig tiert. Maar is inderdaad wel goed kan je ook goed trainen op je vakantie. As schijnt inderdaad zeer goed verkrijgbaar te zijn in Thailand. Gewoon bij de drogist, schijnt daar op zich niet verboden te zijn.
Veel succes toegewenst op de Mister O.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (n_kleijn @ Jun. 17 2003,18:07)]Ax is dat serieus dat je naar Thailand gaat?
Ik ga daar als het goed is in Januari heen. Eerst een beetje in Bangkok rondhangen, daarna naar Pattaya en vanaf daar een beetje langs de kust op zoek naar golven om te surfen.
Grtz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (whoknows @ Jun. 18 2003,15:58)]Ga je hier naartoe Jack: Universe gym
Dat ligt in Pattaya, waar de prostitutie welig tiert. Maar is inderdaad wel goed kan je ook goed trainen op je vakantie. As schijnt inderdaad zeer goed verkrijgbaar te zijn in Thailand. Gewoon bij de drogist, schijnt daar op zich niet verboden te zijn.
AS is heel makkelijk aan te komen daar dat klopt. Wel uitkijken voor fakes daar..
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Tja het leven is inderdaad zwaar
Ik weet ondertussen aardig wat over Thailand, en ben er uiteraard van op de hoogte dat de vrouwen niet altijd zijn wat ze lijken. Het schijnt zelfs dat de mooiste "vrouwen" eingelijk mannen zijn...
Verder is Pattaya bekend om zijn sex-industrie, wat ik zelf heel erg jammer vind. Het geeft een slechte naam aan een gebied wat heel veel andere dingen te bieden heeft.
Blij te weten dat er in ieder geval een goede gym is, want daar scheelt hier in Panama nog al het een en ander aan.
Over 24 uur zit ik trouwens high in de sky, na precies een jaar in Midden Amerika gezeten te hebben ga ik mijn familie/vrienden in Nederland opzoeken.
Nu maar hopen dat ik van het Nederlandse eten net zo hard groei
"Most people spend life making great plans for it" -El Padrino-
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (whoknows @ Jun. 18 2003,15:58)]Ga je hier naartoe Jack: Universe gym
Dat ik er voor 2 jaar heenga is natuurlijk bullshit , maar het staat in de planning om er volgende winter 4 a 5 maanden naar toe te gaan en dan genieten en bulken
daarom ga ik dit jaar niet op vakantie he
Comment
-
een ticket is niet zo super duur naar thailand (vooral nu met de SARS ), en het verblijf daar zelf kost helemaal geen rochel...
Wat wel erg grappig is is dat je er gewon AS en GH en alel shit in de apotheek kan halen, apotheken zijn er gigantische veel, net zoveel als dat er hier supermarkten zijn, want de thaien schijnen overal medicijnen voor te slikken , maar eiwit poeder kun je er niet krijgen, dat is verboden om te importeren vage lui
maar 5 maandjes flink goedkoop kuren/eten en op het strand liggen, wie wil dat niet?
Comment
-
Das hier ook zo, dat er meer aphtheken dan supermarkten zijn. Pillen slikken ze echt voor alles. Je kan er geen AS kopen, maar ze hebben wel verschillende supplumenten."Most people spend life making great plans for it" -El Padrino-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment