last van ;anabolen gevraagt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• last van ;anabolen gevraagt

De laatste tijd krijg ik emails van joggies die op het forum gelezen hebben dat ik as heb gebruikt en mij vragen of ik die ook aan hun kan leveren.
    Hebben jullie de laatste tijd daar ook last van?
    Last edited by kees; 29-09-2007, 20:39.
    een gladde aal blijft altijd glad.

af en toe, de meeste negeer ik gewoon.
    the one and only tabata overlord

Comment

Hebben jullie AS genomen? Foei toch .

Heb er geen last van.

Grtz.

Comment

Originally posted by Castaway View Post
        Hebben jullie AS genomen? Foei toch .

Heb er geen last van.

Grtz.
        ewa, ik train al 2 maand en wou stevige borst biceps, j3w33t
        the one and only tabata overlord

Comment

hier een voorbeeld van een mail.

Beste Kees.

Ik had je al eerder gemaild met de vraag of je mij dit te injecteren middel
          wilt leveren.

En dat het gebruik voor mijn eigen risico is.

Met vriendelijke groet,
          Last edited by kees; 29-09-2007, 09:38. Reason: op verzoek aangepast.

Comment

Zou je de naam van die kerel niet even weghalen, is niet erg netjes en ik denk dat hij dat ook niet op prijs steld.

Daarnaast vind ik het een beleefd en net mailtje. Ik snap ook wel dat hij het op deze manier probeerd. Ik zou zelf ook geen idee hebben waar ik die rotzooi vandaan zou moeten halen (alleen hoef ik ook niet te weten). Iemand die daar wel interesse in heeft moet toch ergens beginnen.

Comment

Originally posted by gais_der_german View Post
              Zou je de naam van die kerel niet even weghalen, is niet erg netjes en ik denk dat hij dat ook niet op prijs steld.

Daarnaast vind ik het een beleefd en net mailtje. Ik snap ook wel dat hij het op deze manier probeerd. Ik zou zelf ook geen idee hebben waar ik die rotzooi vandaan zou moeten halen (alleen hoef ik ook niet te weten). Iemand die daar wel interesse in heeft moet toch ergens beginnen.
              Het vervelende vindt ik dat ze nou niet eerst eens uitzoeken hoe je het moet gebruiken en wat het doet ondanks mijn info naar hen en om eventueel lid te worden van het forum om meer te weten te komen over de aas. Als iemand genoeg ervaring heeft in de bb en alles al heeft uitgeput in de voeding en training en mij mailt dan heb ik daar geen probleem mee.

Comment

Heb ik ook geen last van. Nog bijna nooit een stap gezet in het as forum, laat staan een post

Comment

Vandaag weer een een jongen van 18 jaar 1.73 m 53 kilo

Heb hem maar verwezen naar de huisarts voor een schildklieronderzoek en een gesprek met een dieetiste.
                  Kan me wel voor stellen dat je radeloos bent met z'n gewicht, alleen is de as geen oplossing. Komt door te weinig info over de as.

Comment

ik heb al 100den van die mailtjes gehad. ik verwijder ze zonder antwoord. zijn van gasten met 0!!!! posts. daag.
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

geen last van

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X