Ontslagen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ontslagen

Ik kreeg vandaag even te horen op mijn werk, dat we overgenomen worden door een ander bedrijf. Het is nu nog de vraag wie er van ons overgenomen worden, want van de 600 man worden er maar 200 overgenomen. Morgen worden we gebeld en krijgen we te horen of je overgenomen wordt of niet. Wordt je niet overgenomen dan mag je nog tot 1 juli werken en dan kun je oprotten. Ik werk hier nu al 4 jaar en van de een op de andere dag kan het dus over zijn, allemaal vanwege bezuinigingen. Mooi ### dus. Zijn er hier nog meer mensen die met dit soort onslagen te maken hebben ?

Wow...

gelukkig niet Wil maar dat is zeker vreselijk *****

Hoop het beste voor je morgen. Tot die tijd sterkte.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Succes morgen in ieder geval Wil...

Comment

Shit dat zet je aan het denken, meestal als het te laat is want het kan dus zo gebeuren.
        Ik wens je sterkte en uiteraard ook de andere 600.

Comment

Echt balen zeg, maar ik zal heel hard voor je duimen dat het niet doorgaat...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Wil de Bras @ Jun. 25 2003,18:32)]Ik kreeg vandaag even te horen op mijn werk, dat we overgenomen worden door een ander bedrijf. Het is nu nog de vraag wie er van ons overgenomen worden, want van de 600 man worden er maar 200 overgenomen. Morgen worden we gebeld en krijgen we te horen of je overgenomen wordt of niet. Wordt je niet overgenomen dan mag je nog tot 1 juli werken en dan kun je oprotten. Ik werk hier nu al 4 jaar en van de een op de andere dag kan het dus over zijn, allemaal vanwege bezuinigingen. Mooi ### dus. Zijn er hier nog meer mensen die met dit soort onslagen te maken hebben ?  
            Werk je toevallig bij Getronics?

Comment

Nee, maar heb inderdaad van de week in de krant gelezen, dat er daar ook veel ontslagen zullen vallen. De aandelen van Getronics zijn de laatste tijd wel flink gestegen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X