Goede service bardolino.nl

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het is best een goed idee. Vroeger heb ik al regelmatig contact gehad met Nico van Bardolino en MdoubleYou.
    Echter toen was er weinig reactie op mijn sponsorvoorstel, misschien omdat ik toen te weinig leden had ofzo.

Ik denk dat het zeker de moeite waard is om het nog eens te proberen. Alleen sponsoring betekend wel reklame, dit kan bijvoorbeeld in de vorm van banners etc. Ik weet niet of de leden hiermee problemen hebben. De naam wil ik in ieder geval niet veranderen.
    Het is ook zo dat er een stuk veranderd moet worden bij de sponsor, die zal zijn ordersysteem moeten aanpassen zodat hij kan zien dat je een lid bent van Bodynet en via hier wat besteld.

A.S. vrijdag vertrek in naar de Dominicaanse Republiek en heb hiervoor echter geen tijd om dit nog te realiseren. Misschien zijn er leden die alvast een poging willen wagen? Anders moeten jullie nog even een maandje wachten.

Groeten,

Webby.

Comment

Niet dat ik het niet wil en Ax heeft het ook aangeboden maar ik denk juist om de redenen die jij al aangeeft dat jij het het beste kunt proberen.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zeker als jij al contact hebt gehad daar denk ik dat je het het beste zelf even kunt doen Webby.

Maandje wachten lukt vast nog wel...

En alvast een hele prettige vakantie uiteraard hè!
        Zal vast wel lukken gok ik...

Comment

Persoonlijk vind ik dat banners zuigen op de niet fijne manier.
          Probeer het dan zo te doen dat ze op 1 of andere manier berichten kunnen sturen naar alle (postende desnoods) leden met speciale aanbiedingen.

Comment

Speciale secties voor de vaste leden met een minimale aantal berichten, pakweg 1150 of zoiets

Webby een hele prettige vakantie alvast!

Grtzzzz Ax

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Heb goed bericht beste leden!

Ik heb contact op genomen met de man achter Bardolino en die vond een samenwerking een goed idee!
              Eerst gaat hij op vakantie, daarna gaan we het uitwerken en van gedachten wisselen hoe we het gaan opzetten.
              Dus nog even geduld!

Groet,

De Webmaster

Comment

top krijg ik extra korting? want ik heb hier het balletje opgegooid

Comment

Kijk dat is nog eens leuk nieuws

Greets...

Comment

Al die vakantie's ook die overal maar in de weg gaan zitten...
                    Maarre, goed nieuws Webbie, we wachten het vervolg wel af!

Comment

Dat is heel goed nieuws , de leden die hier van helemaal in het begin zijn krijgen toch een extra korting he
                      want aan 1150 post zoals ax voorstelde kom ik niet ze . Als ze maar naar belgie verzenden is het goed
                      stil growing

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (snipke @ Jul. 21 2003,22:38)]Dat is heel goed nieuws , de leden die hier van helemaal in het begin zijn   krijgen toch een extra korting he  
                        want aan 1150 post zoals ax voorstelde kom ik niet ze . Als ze maar naar belgie verzenden is het goed
                        Ze leveren naar België ook onder rembours als je voor 16:00 hrs besteld is het meestal 2 dagen later bij je thuis.
                        You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (webmaster @ Jul. 21 2003,16:46)]Heb goed bericht beste leden!  

Ik heb contact op genomen met de man achter Bardolino en die vond een samenwerking een goed idee!
                          Eerst gaat hij op vakantie, daarna gaan we het uitwerken en van gedachten wisselen hoe we het gaan opzetten.
                          Dus nog even geduld!

Groet,

De Webmaster
                          Geweldig nieuws !!
                          Ik ben wel benieuwd waarom ze nu wel interresse hebben en in het verleden niet....

Grtzzzzz Ax
                          DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Omdat het nu gezellig druk is?
                            Zelfs midden in de vakantietijd, had ik echt niet verwacht.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 21 2003,23:32)]Omdat het nu gezellig druk is?
                              Zelfs midden in de vakantietijd, had ik echt niet verwacht.

Greets...
                              Of misschien wil Mr. Beekmans zoveel mogelijk verkopen, om zich een Ferrari of Porshe aan te schaffen.
                              You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X