Ongelofelijk............

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

File deleted.

You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Ja, wat kan je r nu van zeggen, alleen dat er een hoop loosers rondlopen die denken dat hun pistooltje hun stoer maakt, ik zou zeggen:

geen genade en hangen met die knaap!

Grtz

Comment

Het is dieptriest Darren...

Comment

Het is en blijft een gevaarlijke job. Een vriend van me werd flink in elkaar geramd en hield er een mooie hoofdwonde aan over, zelf kwam ik er vanaf met een lichte hoofdwonde en een hoop blauwe plekken.

Sedert die keer ben ik nog meer op m'n hoede. We stonden met z'n twee buiten op straat te kijken want we wisten dat ze zouden terugkeren. Niet verwacht dat ze met zo'n 35 zouden terugkomen.

M'n eerste gedacht was nou met z'n negenen moeten we dit kunnen klaren maar de jongens binnen blokkerden de deur en lieten ons alle klappen vangen.

Niet bepaald iets om trots op te zijn. Gebeurd me geen twee keer dat kan ik je op een blaadje geven!

groetjes ron

Comment

Heb zelf met enige regelmaat op het waagplein gestaan en was altijd gezellig daar, nooit ellende.
            De gemeente en middenstand hebben het goed voor elkaar en er is een goede samenwerking met beveiligingsbedrijven.

Dat het gebeurt is niet in woorden te bevatten en dat het nu juist daar is...

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zeg Ron dat verhaal meen je toch niet hè?!
              Als dat je collega's zijn heb jij geen vijanden nodig...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X