Hulp Nodig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Been View Post
    Suc6 en sterkte kerel.

zo een vs8 camera in je hol kan best pijn doen
    Die camera valt wel mee, de lucht waarmee ze je darmen mee opblazen is veel erger. Als je stop zeg dan doen ze er nog iets bij, je heb dan het gevoel of je uit elkaar klapt.
    Als je daarna naar de wc mag, is dat je grootste vriend.

Comment

En vragen of ze het lucht er niet uit laten lopen he

Dan ben je de hele dag aan het blazen denk ik
      Who's the Chef

Comment

sterkte kerel
        Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt...

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
          glukkig geen hiv idd, wat een klote tijd was dat he... heb nog reel risico gelopen ook dus never nooit meer zonder condoom

verder valt 4 ltr en honger wel mee.... t spul is goor he niet normaal meer is zoutachtig zo goor dat ik 2e ltr kokhalzend naar binnen moest werken... als mn darmen nu niet schoon zijn he

up naar morgen ochtend, daarna kan ik weer eten

thnxx de sterkste ophaler
          Heb zo ooit eens een week die zoutoplossing moeten binnenwerken. Ik kreeg de keuze ofwel opdrinken ofwel een buis via mn neus naar binnen tot in de maag. Ik dacht ojee zo een buis, ik zou het liever drinken. Maar toen ik ervan geproefd had heb ik toch maar voor de buis gekozen

Comment

Originally posted by Spectral View Post
            Heb zo ooit eens een week die zoutoplossing moeten binnenwerken. Ik kreeg de keuze ofwel opdrinken ofwel een buis via mn neus naar binnen tot in de maag. Ik dacht ojee zo een buis, ik zou het liever drinken. Maar toen ik ervan geproefd had heb ik toch maar voor de buis gekozen
            Een week lang, dan heb je wel erg veel stront in de darmen man.

Als je het oplost in druivensap en dat even in de magnetron zet, is het redelijk te drinken. Het is meestal Natrium-Carbonaat dat is gewoon soda, daar wordt alles schoon van.

Als het wilt laten bruisen moet je er citroenzuur aan toe voegen en dan pas de vloeistof, zo worden bruistabletten gemaakt.

Comment

ja was toen bij de kinesist voor behandeling van mn heup, begon op mn buik te drukken ineens paniek. direct naar het ziekenhuis, denk dat je appendicitis hebt. Allerijl naar het ziekenhuis bleek dat mn darmen gewoon barstensvol stront zat . Eerste avond een lavement gekregen, dan een week met zo een neusinfuus moeten rondlopen.

Allerlei tests ondergaan, zon ballonetje oppompen in mn darmen dat ik er dan trug moest uitduwen om te zien of ik wel genoeg druk kon zetten. Leuk is anders

Comment

...pfff the shit got ugly
                Geniet, en drink met maten!

Comment

lijkt me niet fijn voor een hetro man dan

Niet hetro's zitten er misschien wel op te wachten
                  Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                    lijkt me niet fijn voor een hetro man dan

Niet hetro's zitten er misschien wel op te wachten
                    Ook de niet hetro's zullen het zéker niet lekker vinden, die hebben al meer ruimte dan de hetro's, en die ballon is héél rekbaar

Comment

echt veel last had ik er niet van, ze hebben het misschien niet echt tot het max opgepompt. Het was gewoon om te zien of ik genoeg kracht kon uitoefenen, maw 'of ik wel deftig kon schijten', wel beetje irritant natuurlijk, elke keer het eruit is stoppen ze het er terug in

Comment

Ahahahaha. Dat mag dan wel een ballon wezen.

@ sterkste ophaler
                        De shit got ugly indeed ja.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

zooo alles is goed gegaan, loop niet wijdbeens dus daar gaat t ook goed mee
                          voor de rest heb ik niets meegekregen......ze hebben een kweek gnomen uitslag binnen 14 dgn, voor de rest zag dikke darm er goed uit
                          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                          We like it

Comment

Dan is het eerste goede nieuws al binnen. Kun je nu ook weer normaal eten?
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik kan wel eten maar zit nog steeds met t problm dat t r uit loopt zegmaar, daar heb ik pilltjes voor gekregen, die zorgen er voor dat darmen wat minder actief worden..... verder ben ik nog steeds niet trug gevallen op mn oude gewicht wel veel heel veel kwijt graakt das echt klote

maar dat komt goed, zometeen als ik weer normaal kan eten en alles t weer normaal doet, zet tegenwoordig heel snel aan, sinds de kuur
                              We like it

Comment

Je zal zo wel hard aankomen als je weer gewoon kan eten kerel.
                                Pas maar goed op met wat je eet.
                                Probeer het rustig op te bouwen.

Suc6 en we wachten allemaal met je mee voor de uitslag
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X