deadlift hoe het niet moet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• deadlift hoe het niet moet

deze vond ik op youtube ik ging echt kapot: YouTube - funniest DeadLift video ever

YouTube - How NOT to work out

en ook nog wat andere ongelukjes misschien wat minder om te lachen maar wel gruwlijk om te zien

YouTube - Big Bach Squatting Accident

YouTube - 140kg squat accident

YouTube - Unlucky 180 kg Bench Press

YouTube - Bench Press accident

YouTube - Nasty benchpress accident - nice spotting

YouTube - Bench Press Accident

YouTube - Funny Bench Press Accident
    Last edited by antma; 01-02-2008, 23:23.

Die 2de wat een loser.

En die 2 vrouwen staan er maar naar te kijken, lol.

Comment

hahaha die 1e haahahah
      een dag niet getraind is een dag niet geleefd

Comment

Wow wat een ernstige filmpje man.
        Die eerste is echt zooo fout.
        Die 2de is een giller zeg haha
        denk dat ik me kapot zou laggen als ik er naast zou staan
        Who's the Chef

Comment

Zitten een paar echt grappige bij. Allemaal bewijzen ze dat je toch echt gewoon je duim om de stang heen moet doen, tenzij je die stang in je nek wilt.
          Die derde is wel rot, die kerel kwam echt klote terecht met zijn linkerbeen.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

de 1ste is niet echt btw, ik weet niet meer op welk forum die kerel het origineel gepost had maar het gewicht zit vol bumperplates ipv echte
            the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
              de 1ste is niet echt btw, ik weet niet meer op welk forum die kerel het origineel gepost had maar het gewicht zit vol bumperplates ipv echte
              Ik dacht ook al dat ik hem eens eerder had gezien maar dan goed maar ja is iig wel geinig.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                Had al zo'n vermoeden. Heb meer van zijn filmpjes gezien, en ik betwijfel of je zulke gewichten met die vorm vaker kunt herhalen. Denk dat dat toch gauw klaar is.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

dacht net te vragen of ik het dan verkeerd deed, ik deed mn duim namelijk wel om de stang heen.

Wat is het voordeel dan van je duim er niet omheen te doen als zoveel mensen het doen?

Comment

Er is geen voordeel, het is gewoon lomp. Net zoals met je benen los van de grond bankdrukken. Het is vragen om problemen. Heb totaal geen medelijden met dat soort gasten.

Comment

Staat stoer als zo'n stang in je nek pleurt.

sigpic

Comment

als zon stang in mijn nek valt, zal ik me echt kapot schamen,
                        de mensen denken dan meteen '' moet je hem eens zien, patser''

is inprincipe hetzelfde wanneer ik vorig jaar begon met sporten, zat er ook een vrouw op de loopband, en steeds maar het snelheid opvoeren, totdat ze niet meer zo hard kon rennen en op haar bek viel, met dat soort mensen zou ik dan ook geen medelijden hebben, je weet van jezelf hoe hard je kunt en als je dan de snelheid gaat opvoeren, vraag je om problemen!!

grts
                        160kg squat
                        225kg deadlift
                        130kg benchpress

Comment

Mooi! Ik hoop dat het zeer deed bij die patsers! Ik heb echt een gruwelijke hekel aan mensen die maar gewicht er bij blijven pleuren terwijl hun uitvoering gewoon shit is!
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X