Hoe plannen jullie alles?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

gamen moet gewoon kevf
    een dag niet getraind is een dag niet geleefd

Comment

ik heb gewoon altijd mn sporttas mee naar mn werk ( ook onregelmatige diensten) en als ik dan een beetje puf nog heb ga ik

Verders ma en za vrij dus ga ik dan s ochtends (vaste prik) houd er ook rekening mee vrijdag/zondag avond (geen gestap)

Herken me in het "werken trainen eten ...8 uur klaar...languit op de bank..beetje gamen pitten ritueel" maar zomers heb ik meer energy en zit ik nog wel s in de tuin te studderen

Comment

@ Fitnessfreak: uitgemaakt om die reden? Wow, trainen staat bij jou hoog op je prioriteiten lijst dan.

Ja heel hoog!!

Het is ook wel de verslaving, Was op dat moment meer verslaaft aan BB dan aan haar Dan is de keuze al snel gemaakt!!

@Falstyr: idd de ideale oplossing
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

@ fitnessfreak

Ja..een sportverslaafd vrouwtje lijkt mij de ideale oplossing voor jou.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by fanny View Post
            Op zich ook een idee om een sportschool in eindhoven te vinden, maar dat zal mijn vriend leuk vinden... Hij vindt nu al dat ik teveel bezig ben met sport en voeding. Maar das jammer voor hem

Hij haalt wel altijd heel lief bakken magere kwark en eitjes in huis als ik kom.

Neem je hem toch mee? Is goed voor hem
            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
              Neem je hem toch mee? Is goed voor hem
              Helaas is hij meer een hardloper dan een krachttrainer, maar we doen wel samen eens lopen en daar heb je weer geen sportschool voor nodig
              Bis vincit, qui se vincit in victoria.

Comment

bij mij in de sportschool zitten ook een paar hardlopers hoor, aangepast schema..der is voor alles een oplossing te vinden
                Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
                  bij mij in de sportschool zitten ook een paar hardlopers hoor, aangepast schema..der is voor alles een oplossing te vinden
                  Klopt, gelukkig wel!
                  Bis vincit, qui se vincit in victoria.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X