bleutooth

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bleutooth

jongengs even een vraagje.
    ik heb een nokia handsfree bleutooth kit in mijn auto.
    en heb nu een samsung.
    maar elke keer als ik instap vraagt ie om verbind maken.
    maar kan het niet automatische dat ie meteen verbinding maakt wand hier word ik gek van.
    ik wil gewoon instappen en klaar.
    kan dat.

heb een samsung d900
    one goal: power and mass

Laat bluetooth op je samsung eens aanstaan nadat je verbinding hebt gemaakt en loop gewoon eens van je auto weg (zover dat blauwtand geen contact meer heeft) en daarna eens terug om te testen of het niet "officieel" verbreken van de verbinding werkt.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik heb een samsung..en ik heb etzelfde probleem..volgens mij moet et ergens lukken, maar moet nog ff wachten tot mijn telefoon uit de reparatie komt..handleiding lezen werkt natuurlijk ook Ligt namelijk bij samsung erg aan het type telefoon..
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

als je constant bluetooth aan laat staan gaat je batterij toch veel sneller leeg.

Comment

Yep. Je moet er wel wat voor over hebben he. Nee zonder gein, dan leg je je mobieltje toch aan de lader in de auto, of gewoon direct weer als je thuis bent.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

weet het al.
            je moet dat aparaat goedkeuren.
            dan vraagt ie niet om elkekeer verbinding te maken maar doet ie dat automatische
            one goal: power and mass

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X