Hier ga ik vanaf september fitnessen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hier ga ik vanaf september fitnessen

Hier ga ik in september naartoe wordt gewerkt met sleutelsysteem (programma's worden aangepast naargelang conditie verbeterd), en het kost 35 € per maand, met inbegrip van sauna, jaccuzi en stoombad, dus valt wel mee zeker

Klik hier
    You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

dat gebouw ziet er leuk uit, maar vertel eens? is dat een soort van sportschool?

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Jack @ Jul. 22 2003,23:01)]dat gebouw ziet er leuk uit, maar vertel eens? is dat een soort van sportschool?
      Neen, dat is geen sportschool het is een hotel, maar waar men zoals men het noemt een "Health Center" heeft gestart.

Men kan er vanalles vinden massage, sportbegeleiders, diëtisten, enz.

Alle toestellen zijn aanwezig, zoals in een sportschool, is gewoon wat anders "aangekleed" omdat het zich in een hotel bevind.

Enorm veel fitness zaken zijn in mijn omgeving niet te vinden.
      You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Zitten toch ook van die thermobaden bij?

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ben nu zelf ook op zoek naar een andere sportschool, omdat ik ga verhuizen naar een andere stad. Er zijn in die stad ongeveer 12 sportscholen en geen een die zich een beetje op bodybuilding specialiceert. Alle sportscholen hebben het nieuwste van het nieuwste aan apparatuur, sauna's,(wat ook terug te vinden is in de prijs van je lidmaatschap) relaxplekjes en dumbells die niet boven de 30 kg komen. Je mag tegenwoordig nog blij zijn als er een drukbank staat. Volgens mij wordt je daar direct al met een scheef oog aangekeken, als je een beetje gespierd bent. Je zult toch gaan overwegen om er zelf een hardcore sportschool neer te zetten, zonder al die poespas met een lidmaatschap waarvan je het om de prijs niet hoeft te laten.

Comment

sinds ik sinds een paar weken terug met ons nieuwe trainingschema ben begonnen, zit ik met alle apparaten met steekgewicht aan mijn top, ze gaan allemaal tot 100 kg en dat gaat te easy, ook de dumbells gaan tot slechts 30 kg.

dus eigenlijk ben ik er aan toe om naar een andere sportchool te gaan. Over een maandje opent er hier een vernieuwde hele grote sportschool, die hadden eerst 40 kg dumbells, en ik neem aan dat ze nu wel zwaarder hebben.

Ik kan ook 10 minuten rijden naar een ander plekje  daar hebben ze een apart gooi en smijt hok voor hardcore bb'ers, de eigenaar heeft ook diverse bankdruk records op naam staan. Maarja elke keer om te trainen 15 km heen en 15 km terug rijden vind ik ook weer zo. Dus eerst maar ff afwachten hoe die ander school eruit ziet. Moet toch een keer wat anders, anders word ik nooit huge  

Comment

Je kan natuurlijk ook altijd doen zoals ik gedaan heb en dat is zelf een kamer of uw garage inrichten. Ik heb wel geen computergestuurde aparaten staan, maar heb een bankdrukbank gekocht die je kan instellen in alle mogelijke graden , heb ook nog een gewone vlakke bank staan , een dipstation, een chin rek . Het enige waar ik het huis moet voor verlaten is voor op een fiets cardio te doen (maar ga deze ook aanschaffen) en voor de benen te trainen. Ik kan qua gewicht zover gaan als ik wil (moet enkel de schijven kopen, en deze kosten bijna niks) . Ik heb deze ongeveer 1 jaar geleden ingericht omdat ik met mijn werk meestal thuis kwam als de sportschool gesloten was.

Met een beetje inventief te zijn kan je makelijk uw eigen sportschool thuis inrichten.
              stil growing

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (snipke @ Jul. 23 2003,14:10)]Je kan natuurlijk ook altijd doen zoals ik gedaan heb en dat is zelf een kamer of uw garage inrichten. Ik heb wel geen computergestuurde aparaten staan, maar heb een bankdrukbank gekocht die je kan instellen in alle mogelijke graden , heb ook nog een gewone vlakke bank staan , een dipstation, een chin rek . Het enige waar ik het huis moet voor verlaten is voor op een fiets cardio te doen (maar ga deze ook aanschaffen) en voor de benen te trainen. Ik kan qua gewicht zover gaan als ik wil (moet enkel de schijven kopen, en deze kosten bijna niks) . Ik heb deze ongeveer 1 jaar geleden ingericht omdat ik met mijn werk meestal thuis kwam als de sportschool gesloten was.

Met een beetje inventief te zijn kan je makelijk uw eigen sportschool thuis inrichten.
                Dat deed ik ook inderdaad. Maar ga nu verhuizen van 150 vierkante meter naar 65. Wordt dus moeilijk. gooi de hele mikmak maar op marktplaats, kan ik van de opbrengst het eerste jaar mijn lidmaatschap betalen.

Comment

een beetje sociaal contact op de sportschool kan ook nooit geen kwaad

Comment

Aan sociaal contact geen gebrek ze Jack, ik ga ook nog naar de sportschool zoals ik al zei voor cardio en benen te trainen.Tenslotte is bij mij de sprotschool niet het enige waar ik mijn huis voor verlaat.
                    stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X