Puppies Am bulldog/am stafford mix

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Puppies Am bulldog/am stafford mix

Vorige week dinsdag is mijn amerikaanse bulldog teef bevallen van 11 puppies, er is er 1 dood gegaan snachts waarschijnlijk door verdrukking van de moeder.

Deze puppies moeten nog even onderzocht worden door de dierenarts maar zodra ze goed bevonden worden mogen ze weg.

Als er mensen zijn die echt super graag zo'n hond willen hebben en er goed voor kunnen zorgen wat ik het belangrijkste vind en mij kunnen overtuigen dat ze er goed voor zijn hoef ik er niet veel geld voor te hebben.
    Ik heb hierbij ook geen zin om stamboom papieren te laten maken ( die heb ik wel van allebei de honden en kan ze ook tonen ) ik wil gewoon dat ze een goed tehuis krijgen.

Als er nog gegadigde zijn hoor ik het wel.
    leroy

fok man. ik droom van zo'n ding maar de vrouw wil eerst de babbie. en als die wat grosser ist.
    jammerrrrr....
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

succes met de verkoop
      hoop dat ze allen een goeie thuis krijgen

heb je daar gin pics van, ben benieuwd hoe ze eruit zien

Comment

wel een risico zonder stamboom,
        De kans is groot dat ze in beslag genomen kunnen worden en dan heb je pas echt ellende.
        Dat is een nadeel ze zien het toch als pitbull achtige
        Ik heb zelf een stafferd en heb wel eens me papieren moeten tonen,en gelukkig had ik die.

Comment

Originally posted by schiedam View Post
          wel een risico zonder stamboom,
          De kans is groot dat ze in beslag genomen kunnen worden en dan heb je pas echt ellende.
          Dat is een nadeel ze zien het toch als pitbull achtige
          Ik heb zelf een stafferd en heb wel eens me papieren moeten tonen,en gelukkig had ik die.
          Nogal ja. Ook als de schofthoogte niet hoog genoeg is, is de kans groot dat die aan veel punten voldoet, aangezien die schouwers van die RAD met een checklist en puntentelling werken.
          Maar ja, genoeg gekken die denken dat een inenting van de dierenarts (dat paspoortje wat je dan krijgt), ook als stamboom geld
          Snap eerlijk gezegd niet dat je zon risico wilt lopen, als je wel wilt dat je pups goed terecht komen. Drama in die oude 'laser'asielen. Maargoed, dat zijn mijn zaken ook niet.

Comment

stamboom

luister ten eerste hoef ik helemaal niets aan de dieren te verdienen, de honden waren uitgeleend aan me oom omdat ik er niet was, en toen is het gebeurd, dus ja om de pups af te slachten dat is helemaal geen optie en nogmaals ik heb wel stamboom papieren van beide honden en als het echt moet kan ik wel papieren regelen maar ik heb geen zin in al die ellende....

als jij goed voor je hond bent zal je nooit zomaar een check krijgen ik loop mijn hele leven al met dit soort honden en heb ook een am pitbull gehad, ik heb nog nooit problemen gehad....

ga jij lopen pronken met zo'n hond, hem laten vechten enz... ja dan weet je wat er kan gebeuren....

Bruce jou ken ik inmiddels jij kan er zo 1 komen halen voor heel weinig, ik heb zelf ook een kleine zoals je weet van 2 jaar en die bulldog wijffie die ik hier heb is ongelofelijk lief.... am bulldog staat bekend om hun houding tegenover kinderen..

Comment

ik ga ut proberen maar ben bang dat ik het er niet doorheen krijg
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Maar zijn het raszuivere am bulldog want daar heb je helemaal geen stamboom voor nodig?

Als er amstaff in zit zou ik zelf nooit zo hond nemen heb zelf een 100% amstaff maar je geeft in principe die hond de doodstraf als ie niet zuiver is.
                Vind het ook een slechte zaak dat mensen in nederland nog steeds fokken als pa en ma geen stamboom heeft zeg niet dat het bij jou zo is leroyw dus voel je niet aangevallen.

Ben met je eens dat de kans niet heel groot is als je hond normaal is dat je aangehouden word en dat ie meegenomen word maar het gebeurt nog steeds en dan komen ze in een laserasiel terecht en dat is echt vet zielig.
                eat eat eat and look like a freak!

Comment

ik wil er wel eentje , ben al even op zoek naar een stafford maar nu met een mengeling van een bulldog is dat perfect

zou u mij mss eventueel een vraagprijsje kunnen sturen via pm ?

Groeten
                  NsiStyle

Comment

begrijp nie waarom je gewoon geen papieren aanvraagt voor de pups dan zijn alle zorgen toch van de baan en hoeft er niemand schrik te hebben

hier in belgie kijken ze nie of er papieren zijn of nie, op dat gebied zouden ze beter toch es een voorbeeld aan nederland gaan pakken en het wildfokken hier ten einde brengen

heb zelf 2 engelse staffies met stamboom en als ze komen naar me om te zeggen dat is toch een gevaarlijk ras dan lach ik me een breuk
                    heb nog nooit zo een verstandige honden in huis gehad

Comment

maar voor een kruising kan je geen stamboom aanvragen hellaas.
                      En het is jammer genoeg zo dat als een andere hond begin met vechten dat als de hond maar op een pitbull lijkt de schuld krijgt.
                      En jammer genoeg komen de pitbull achtige vaak in verkeerde handen.

Originally posted by musclelicious View Post
                      begrijp nie waarom je gewoon geen papieren aanvraagt voor de pups dan zijn alle zorgen toch van de baan en hoeft er niemand schrik te hebben

hier in belgie kijken ze nie of er papieren zijn of nie, op dat gebied zouden ze beter toch es een voorbeeld aan nederland gaan pakken en het wildfokken hier ten einde brengen

heb zelf 2 engelse staffies met stamboom en als ze komen naar me om te zeggen dat is toch een gevaarlijk ras dan lach ik me een breuk
                      heb nog nooit zo een verstandige honden in huis gehad

Comment

Een hond is leuk maar niet voor mij
                        Who's the Chef

Comment

Ik zou er heel graag één willen... maar ja heb er totaal geen tijd voor!
                          Dan moet je er ook niet aan beginnen he!

grtz.
                          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by schiedam View Post
                            maar voor een kruising kan je geen stamboom aanvragen hellaas.
                            En het is jammer genoeg zo dat als een andere hond begin met vechten dat als de hond maar op een pitbull lijkt de schuld krijgt.
                            En jammer genoeg komen de pitbull achtige vaak in verkeerde handen.
                            is jammer dat je dan geen papieren kunt verkrijgen moest ik iemand kennen in belgie die ze een goeie thuis kan bezorgen dan kwam ik er direct achter maar helaas ken ik niet direct zo iemand

het is heel triest dat vaak die honden in verkeerde handen komen zo wordt het ganse ras bestempeld als gevaarlijk door enkele onnozelaars die hun hond niet deftig kunnen opvoeden

hoe zit dat in nederland met straffen tegenover eigenaars van 'gevaarlijke' honden

Comment

baas krijgt een boete en de hond wordt afgemaakt als bewezen is dat de hond agressief is. Tenminste..zover ík weet. Ben geen expert..
                              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X