Op geven voor de meeting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Op geven voor de meeting

Beste mensen,
    Enige doel van dit topic is te bekijken wie er wel komen, om het overzichtelijk te houden daarom alleen reacties van mensen die wel komen alsjeblieft. Mensen die niet komen en dat hier laten weten kunnen rekenen op een verwijderde reply. Grappen en dergelijke ook graag houden in het topic bodynet meeting, dit is echt alleen om "ja ik kom" te zeggen (de grap over dit zinnetje in combinatie met de naam bruce en leren pijpen mag komen in het bodynet meeting topic, niet hier).
    De kosten van het trainen weten we eigenlijk al, dat zal 7€ pp kosten. De drank en dergelijke en een locatie staan nog niet geheel vast, maar dat zal als het goed is ook niet erg veel gaan kosten.
    Laat maar weten.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Vies mannetje. Beetje komen op Bruce zijn leren pijpen. Dan betaal jij mooi de reinigings kosten ventje :P

Ik kom hoogstwaarschijnlijk. Is het in Tilburg in die toko van Ophaler's suikeroompje? Zodra ik weet hoe/wat het vervoer is van Tilburg CS naar die plek hoor ik het.

Comment

niet goedkoop maar dat is het wel waard voor een gezllig dagje uit

Ja ik kom "met de auto"

Comment

aanwezig

Comment

uiteraard ook van de partij
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

alleen sukkels dus. nou ja, dan moet ik maar heen, om dat een beetje te balanceren naar positief
            datum?
            Last edited by bruce; 29-04-2008, 20:28.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik ben ook van de partij.
              De datum en de rest van de gegevens volgen pas als we de grootte van de groep weten Bruce
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Zal ik ook dan maar komen ,wil die buffels weleens zien,moet wel weten waar het precies is ,kom van ver.

Comment

he ik heb wel zin om eens te kijken wie er nou eigenlijk op het forum zitten....
                  Of het nou echt bodybuilders zijn of dat het nou echt internet(forum) gebuikers zijn die meer "lullen" dan trainen....
                  Lijkt me super helemaal met erbij een trainingsdag.. Ik denk dat het hier in de buurt (Anna Pauwlowna) ook wel gehouden kan worden maar dat moet ik wel zeker weten en overleggen....Dus wie weet in de buurt maar ik wil zeker komen ook als het niet in de buurt gehouden word....

Groeten Sebastiaan

Comment

Originally posted by Cypher View Post
                    Of het nou echt bodybuilders zijn of dat het nou echt internet(forum) gebuikers zijn die meer "lullen" dan trainen....
                    Shit....ben ontdekt :'(

Comment

Originally posted by leipe ouwe View Post
                      Zal ik ook dan maar komen ,wil die buffels weleens zien,moet wel weten waar het precies is ,kom van ver.
                      hoe weet je nou of het ver is als je niet eens weet waar het gebeuren gaat. stel in doetinchem
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                        hoe weet je nou of het ver is als je niet eens weet waar het gebeuren gaat. stel in doetinchem
                        jeeeaaah Doetinchem is relaxed oh is dan zkr van de partij
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        We like it
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                          jeeeaaah Doetinchem is relaxed oh is dan zkr van de partij
                          OH is zoiezo van de partij, uit vrije wil of niet.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ummss...waar is Doetinchem :$

Comment

Hmmm..zullen we 2 meetings houden? Een voor boven en een voor onder de rivieren?
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X