warm weer, slecht eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• warm weer, slecht eten

Warm weer en slechter eten hebben jullie dat ook, op 1 of andere manier is eten heftig geworden.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Het eten heftig? Minimale aanpassingen en klaar. Training met dit weer, als er slechte airco is, blijkt toch kutter te zijn. Van V-diet ga ik geen sterretjes zien

Comment

Ik vind het best wel tof om met dit weer te trainen, alleen wel een handdoek meenemen zodat ik niet alles onderzweet

Comment

Nee ik krijg er juist wel honger van. Vind het lekker om nu bijvoorbeeld in de tuin mn avond eten op te kanen.

Maar ik kan me er wel wat bij voorstellen

Comment

Ken het. In de zomer heb ik veel minder honger dan anders. Om het wat makkelijker te maken ga ik wat vaker aan de homemade shakes met gekoelde melk om zo toch alles binnen te krijgen wat ik nodig heb. Drinken gaat met de hitte toch makkelijker dan eten in mijn geval.
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Van die luiheid ga je wel minder eten als je er niet op let. Het wegkrijgen ervan is echter nog steeds geen punt.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

voor mij wel Darom ook shakes met ijswater erbij
              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Heb er ook geen moeite mee hoor. Alles gaat gewoon lekker naar binnen. Zeker het vlees wat van de bbq komt

grtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by harold View Post
                  Heb er ook geen moeite mee hoor. Alles gaat gewoon lekker naar binnen. Zeker het vlees wat van de bbq komt

grtz..
                  Ja daar zeg je wat. 's Avonds geen zorgen over een tekort aan eiwitten.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X