warm weer weinig zin om te trainen :$

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• warm weer weinig zin om te trainen :$

meerdere mensen last van ??

Krijg juist meer zin om te trainen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

merk ik op de sportschool ook.. opeens is het leeg niemand
      warm of koud weer je zult me 6x in de week in de gym vinden

Comment

Ik krijg ook altijd meer zin om te trainen als het mooi weer is. Lekker zweten en daarna op scheveningen chillen 's avonds.

Ik vind het trouwens ook beter als iedereen op het strand ligt, dan heb ik de sportschool voor mezelf.
        Anything worth having, is worth working hard for!

Comment

Originally posted by shuriv View Post
          Ik krijg ook altijd meer zin om te trainen als het mooi weer is. Lekker zweten en daarna op scheveningen chillen 's avonds.

Ik vind het trouwens ook beter als iedereen op het strand ligt, dan heb ik de sportschool voor mezelf.
          lol hahaah gelijk heb je

Comment

ja man heet is hard! Ik vind het gruwelijk als je keihard zweet. Dan voel ik me echt zo oer mens haha

Comment

nauww waat je wat fackup was
              ging met me partner gisteren trainen..hij andere schema dan mij..dus hij was eerst begonnen hij had een heleboel giant sets en de airco stond heel laag..dus wij beide zweten alsof we net uit de does kwamen (NIET SAMEN!!!) dus toen ging ik bankdrukken...kwam hij me uit het niks helpen

en damn....... ik ben zo blij dat me mond dicht was want al het zweet op zijn lichaam viel op me gezicht dacht wtf!!!

Comment

Lekker hoor als het warm is.
                Zolang het maar niet benauwd is is alles prima
                Who's the Chef

Comment

Mijn gym heeft een dak met meerdere punten (^^^^^), iaw maximaal oppervlak en dus maximaal warm icm geen airco. Voor het trainen maakt het me niet uit, echter douchen heeft met warm weer gewoon geen zin

Comment

Totaal geen last van! heerlijk dit weertje

Comment

Heerlijke airco in mijn Sportschool, alleen als het echt druk is wordt het wel warm maar dat is met die weer juist vaak weer niet het geval

Comment

Ik stoor me niet aan hitte tijdens het trainen. Dan ben ik namelijk aan het trainen en niet aan het zeuren
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                          Mijn gym heeft een dak met meerdere punten (^^^^^), iaw maximaal oppervlak en dus maximaal warm icm geen airco. Voor het trainen maakt het me niet uit, echter douchen heeft met warm weer gewoon geen zin

Daar heb ik ook last van ja.
                          Heb je lekker getraint en dan ff douchen afdrogen aankleden en het zweet breekt al weer uit
                          Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post

Heb je lekker getraint en dan ff douchen afdrogen aankleden en het zweet breekt al weer uit
                            idd klopt als een stinkende vinger
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

kga meestal na de keiharde training, ff rustig stukje lopen op loopband, ff uit de sportsfeer komen, dan trek ik me slippers aan, op de fiets naar huis, daar ff relax douche.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X