Gepraat in de gym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Been View Post
    De gesprekken van KUT NOOB"S die na elke set in de spiegel gaan kijken en elkaar complementeren over de biceps, en dan kijken je is om en staat er zo een pannekoek met 30cm schoenveter armpjes.

grrrr ga weg anders bel ik je moeder
    :O klinkt alsof je iets tegen me hebt!!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Kijk uit...er lopen aardig wat homo's rond op sportscholen is me opgevallen :S
      Lijkt me niet fijn opeens van achteren gepakt te worden tijdens het squatten :P
      dan zou ik anders wel wete wat ik zou moete doen als ik die stang nog in me nek heb
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Als het 3 dwergen zijn vraag of ze dan even je gewicht vast houden terwijl je rust tussen sets

haha goeie falstyr
        die houden we erin haha
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ipv rek pul...midget pull

Comment

De gesprekken van KUT NOOB"S die na elke set in de spiegel gaan kijken en elkaar complementeren over de biceps, en dan kijken je is om en staat er zo een pannekoek met 30cm schoenveter armpjes.

Dat is wel ernstig ja, mag zelf wel graag ff kijken als het super rustig is, of niemand in de kleedkamer is. maargoe, erger me dood aan idd de gesprekken in dit geval tussen 3 marokanen of iets in de richting, met ronde waterarmen. en te hard praten alsof ze alleen in de gym zijn.

Comment

Die hadden het naast mij over GHB en Creatine!

Comment

ghb of bedoel je hmb?
                Who's the Chef

Comment

Ja ik meen GHB gehoort te hebben

Comment

Ghb wordt volgens mij wel door meerdere bb gebruikt als ze aan de as zitten en niet goed kunnen slapen.

Comment

ja maar zulke jochies man niet normaal!

Comment

Geen gepraat maar wel verbazing: dame met overgewicht staat bicepscurls te doen met gewichten van 200 gram net hier beneden (op mijn werk), daarnaast een kerel met evenveel overgewicht die triceps pushdowns aan het doen is met 5g (en een dubbele katrol!).

Daarna elkaar vol trots aankijken en zeggen dat ze er goed mee bezig zijn

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                          Geen gepraat maar wel verbazing: dame met overgewicht staat bicepscurls te doen met gewichten van 200 gram net hier beneden (op mijn werk), daarnaast een kerel met evenveel overgewicht die triceps pushdowns aan het doen is met 5g (en een dubbele katrol!).

Daarna elkaar vol trots aankijken en zeggen dat ze er goed mee bezig zijn
                          en allebei vast in het zweet nadien

Comment

wow dat er db's zijn van zulke lichte gewichten...nu begrijp ik je verbazing

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              wow dat er db's zijn van zulke lichte gewichten...nu begrijp ik je verbazing
                              Inderdaad? gewichten van 5 gram? en 200 gram?

Comment

het meest vervelend vind ik bij ons op de sportschool zo'n kerel die elke keer weer flink naar zweet stinkt man wat een smerig ventje .. . beetje deo is toch niet te veel gevraagd??

En van die dikke (met alle respect voor dikke mensen haha) vrouwen die met zijn 3e gaan "sporten" heel de tijd maar kletsen en een beetje bij dat apparaat staan.. om vervolgens na een 30 min VOLDAAN de sportschool te verlaten .. wie hou je voor de gek man .. ??

verder heb ik gewoon plezier op de sportschool hoor haha wel leuk trouwens om al de verhalen te lezen haha

groeten..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X