Gepraat in de gym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

normaal lezen ze niks maar ze vond het erg verdacht dat ik elke avond met dikke kneiters van de ghb aan het avondeten zat

En hadden toen nog gesamenlijke pc en bodyn et stond gewoon in rijtje van sites en je bent meteen aangemeld dus zagze meteen wie ik was

Maar het is volgens mij het enige genotmiddel wat niet spierbelemmering veroorzaakt.

@Genjuro is ghb ook zwaar voor je lever om af te breken dus icm as beter niet gebruiken?
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Met alle respect maar ik neem af en toe gewoon een biertje en that's it!
      Op naar de verhalen in de gym?

Comment

Originally posted by pokkel View Post
        Met alle respect maar ik neem af en toe gewoon een biertje en that's it!
        Op naar de verhalen in de gym?
        Nee dank je, dat wordt uiteindelijk toch weer een gay festijn.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Nee dank je, dat wordt uiteindelijk toch weer een gay festijn.
          Nou niet doen alsof je dat niet wilt!
          "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

Reactie:

Hallo allemaal,

Ik erger mij regelmatig aan de giga gesprekken die in de gym gevoerd worden.
            Regelmatig komen hele levens van mensen voorbij.
            Ook zo van 2 jongens rond de 17 jaar denk ik. Hadden ze het over creatine, GHB etc etc. Ik word daar zo moe van.

Ik wil eigenlijk een topic openen over de ergste gesprekken die jij gehoord hebt in de gym.

Nou ik zal beginnen:

2 vrouwen die de hele tijd zitten te praten en dan 1 om de 10 sec. zit te lachen (heks achtig!). Lachen is niet erg maar zo hoog en irri (%$&#$&^@$&) niet normaal!!

Kom maar op
            Bij ons op de sportschool is het over het algemeen vrij rustig.
            Ik irriteer me niet zo snel aan individuen omdat ik geen tijd heb om er op te letten, of ze negeer.

Waar ik me wel aan irritieer is de sportschoolbegeleiding,..

9 van de 10 keer hangen ze achter de bar maar ik heb vooral moeite met de instelling, ze (en ik generaliseer even) reageren puur reactief.

Ik zou zo graag willen zien dat ze achter de bar vandaan komen, en rond lopen. Mensen die een oefening verkeerd uitvoeren uit zichzelf aanspreken en opbouwende kritiek leveren!

Nu zie ik nog te vaak mensen verkeerd trainen met alle gevolgen van dien.
            En het zijn niet alleen de beginners!

let momentum do all the hard work for you??!

Comment

Originally posted by Patrick25 View Post
              Bij ons op de sportschool is het over het algemeen vrij rustig.
              Ik irriteer me niet zo snel aan individuen omdat ik geen tijd heb om er op te letten, of ze negeer.

Waar ik me wel aan irritieer is de sportschoolbegeleiding,..

9 van de 10 keer hangen ze achter de bar maar ik heb vooral moeite met de instelling, ze (en ik generaliseer even) reageren puur reactief.

Ik zou zo graag willen zien dat ze achter de bar vandaan komen, en rond lopen. Mensen die een oefening verkeerd uitvoeren uit zichzelf aanspreken en opbouwende kritiek leveren!

Nu zie ik nog te vaak mensen verkeerd trainen met alle gevolgen van dien.
              En het zijn niet alleen de beginners!

let momentum do all the hard work for you??!
              Idd dat valt mij ook regelmatig op dat ze vaak achter de bar staan

Comment

Originally posted by Marcell View Post
                Nou niet doen alsof je dat niet wilt!
                Wat ik wil? Ik wil wat meer serieuzere discussies op bodynet net als een jaar geleden voordat dit flauwekulnet werd.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Wat ik wil? Ik wil wat meer serieuzere discussies op bodynet net als een jaar geleden voordat dit flauwekulnet werd.
                  flauwekulnet - gaynet - fanatics bullshitnet - veel netten maar niet meer dat goeie ouwe bodynet...

e schande wat ze ervan maken tegenwoordig...

Comment

Idd dat valt mij ook regelmatig op dat ze vaak achter de bar staan
                    Ik werk sinds kort ook bij de fitness als "motivator". (dus ook beetje rondlopen en mensen helpen) Ik spreek mensen wel aan als ze iets niet goed doen, maar ik zie idd heel vaak dat collega's maar beetje rondlopen en alleen wat zeggen als je wat vraagt. Beetje zelf-initiatief kan nooit kwaad vind ik
                    Last edited by Marcell; 01-07-2008, 15:55.
                    "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

• Originally posted by Marcell View Post
                      Ik werk sinds kort ook bij de fitness als "motivator". (dus ook beetje rondlopen en mensen helpen) Ik spreek mensen wel aan als ze iets niet goed doen, maar ik zie idd heel vaak dat collega's maar beetje rondlopen en alleen wat zeggen als je wat vraagt. Beetje zelf-initiatief kan nooit kwaad vind ik
                      denk niet dat het ergens ander beter zal zijn, idd waardeloos, je hebt niks aan ze, en als je iets vraagt, gaan ze eerst googlen, schande
                      160kg squat
                      225kg deadlift
                      130kg benchpress

Comment

• In mijn gym wordt er niet gepraat. Als hij zijn bek open doet grijp ik hem meteen bij zijn staart en gooi hem de kamer uit. Kut kat :P

Comment

• hahaha droog bij mij ook niet eiglijk want de enige die in de gym zit ben ik zelf
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                            hahaha droog bij mij ook niet eiglijk want de enige die in de gym zit ben ik zelf
                            Wow..dude...ik kan je ribben tellen op die foto!

Comment

• ik ook damm... vraag aan nex of hij wat eten wilt sturen

praten in de gym heb jezelf in de hand. Iedereen kent mij in onze gym en ik zeg voordat ik begin iedereen eerst ff netjes gedag. Soms ff kort een praatje maar als ik begin stoort niemand mij meer.

Comment

• Mijn strategie is soortgelijk. Ik groet iedereen netjes en doe daarna terwijl iedereen dat goed ziet de oordopjes van mijn I-pod in. Dan weet iedereen dat ik wil trainen en niet in de mood ben om te kletsen. Works like a charm

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X