Gepraat in de gym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dit komt wss doordat de foto een stuk kleiner is in me plaatje dan het oorspronkelijk want daar valt het wel mee, zo mager ben ik namelijk niet

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Wow..dude...ik kan je ribben tellen op die foto!
    Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post
      personlijk sla ik niet zo snel iemand kapot
      alleen in uiterst geval als iemand mij aanvalt verdedig ik me maar zal hem niet meer slaan als hij niet aanvalt

@quibus helaas kan ik niet makkelijk 3 gasten aan moet ik ffies worden als een paar jongens van hier maar dan alsnog zou ik dat niet zo snel doen want heb ook wel is filmpje gezien van 3 jongens die leraar in vechtsport neer sloegen omdat ja weet ik veel
      met ze 3je heb je altijd nog ffies meer kanten waar je aankanvallen namelijk

dan maar lkkr muziekje in mijn oor stoppen
      Precies heeft helemaal geen zin, ik weet dat ik nu op een hele oude post quote maar vond het wel reageerwaardig. Je hebt zo vaak in je leven dat er mensen zijn die wijs komen doen. Als jij er vervolgens op los slaat moet je in je achterhoofd houden dat de kans groot is dat ZIJ (ook al als uitdager) aangifte van mishandeling gaan doen en jij berecht wordt, strafblad etc. niet echt iets wat ik persoonlijk over heb voor een toch wel lekkere klap.

Soms moet je gewoon hopen dat jij de eerste klappen krijgt adn mag je officieel rausen En idd 9 van de 10 keer leg je het af tegen 3 anderen, ook al zijn het lui die jongeren zijn, weinig voorstellen.. je weet nooit hoe gek ze zijn....

Comment

• zo mijn eerste post weer in deze maand was ffies buitenberijk van pc
        ja precies je weet maar nooit hoe ze zijn

punani haha dan krijgt nex geen eten meer want hij moet behoorlijk wat gaan versturen dan enem... hij zegt zelf dat hij niet dun is dus dan zou ik wel een andere foto willen zien
        Calisthenics / Street workout

Comment

• Wat vinden jullie dan van die gasten die de dumbells zo hard op de grond gooien dat iedereen moet kijken? En hij er zo bij kijkt van: goed he?
          Werd er een beetje moe van.

Comment

• soms zeg ik wel is tegen zo'n kerel als hij dan ook nog de oefening fout doet:

aks je nou wat lager gewicht pakt doe je de oefening goed en hoef je ook geen herrie te maken omdat dit te zwaar is

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
              soms zeg ik wel is tegen zo'n kerel als hij dan ook nog de oefening fout doet:

aks je nou wat lager gewicht pakt doe je de oefening goed en hoef je ook geen herrie te maken omdat dit te zwaar is
              Hehehe ja dat kan natuurlijk ook nog!

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                soms zeg ik wel is tegen zo'n kerel als hij dan ook nog de oefening fout doet:

Hahaha door zo te reageren heb je ze het hardst!
                "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

• haha bij mij op de gym loop er zoon boer.
                  Die loopt me een geluiden te maken SH*T man echte te hardt gewoon
                  Iedereen vind het ook gewoon comies nu, zo raar doet i.
                  Hij loop ook na elk setje de halfen gym door om zich (op te laden) en de gym is groot dus
                  Wie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X