Gepraat in de gym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Kijk uit...er lopen aardig wat homo's rond op sportscholen is me opgevallen :S
    Lijkt me niet fijn opeens van achteren gepakt te worden tijdens het squatten :P

Dan ga ik wel beneden met de kont uit rond lopen, daar zijn toch alleen maar mooie dames.

Comment

ga dan gewoon naakt bij die mooie dames

en vragen of ze met ze 3je mijn gewichten kunnen vasthouden geen goed idee want zelf ben ik ook niet heel erg zwaar bezig.
      denk dat ze naar 2 maandjes weg zijn als hun abbo afgelopen is want ze gaan alleen voor de bovenkant zijn de geliefde beachboy's
      Calisthenics / Street workout

Comment

Ben je gek? Ik vraag liever aan de dames of ze naakt mijn gewichten vast willen houden. Terwijl ze dat doen gaan ze bukken en heb ik de mooiste tijd van me leven.

Need i say more?

Comment

als dat je mooiste tijd van je leven is moeten een paar mannen maar is wat tips geven
          is wel een mooie tijd maar niet de mooiste

Comment

ik zet best wel vaak nagelak (niet gay bedoelt)
            waren 2 anti's aan het squatten..deden het verkeerd..mjaa ik dacht laat het
            maar ik had die smith machine nodig

na 15 min waren ze nogsteeds bezig...dus ik bijmezelf nu ben ik het zat..
            liep naar ze toe..zette me handen op die stang ging een beetje schuin staan
            zei zo van

boys moet ik jullie helpen want je moet heel diep bukken...die 2 keken mekaar aan zeiden ze nee nee je kan gaan
            liepen ze weg

ik dacht bij mezelf hehehe

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
              als dat je mooiste tijd van je leven is moeten een paar mannen maar is wat tips geven
              is wel een mooie tijd maar niet de mooiste
              Ja jij weet er alles van he.

Held.

Comment

helaas weet ik er niet alles van.
                maar ooit op een dag kan je voor tips bij mij terecht en doen we een meeting in mijn gym.
                tot de wekker gaat
                haha hoop dat het ooit un x gaan gebeuren

Comment

helaas weet ik er niet alles van.
                  maar ooit op een dag kan je voor tips bij mij terecht en doen we een meeting in mijn gym.
                  tot de wekker gaat
                  haha hoop dat het ooit un x gaan gebeuren
                  Volgens mij ben je aan het dromen kerel, het is allang bed tijd geweest, morgen moet je naar school.

Comment

duurt nog ffies voordat het CIOS opengaat hoor ben klaar met mijn school remmember??

en ik ben idd aan het dromen over mijn eigen gym ... maar ga er hard voor werken

Comment

duurt nog ffies voordat het CIOS opengaat hoor ben klaar met mijn school remmember??

en ik ben idd aan het dromen over mijn eigen gym ... maar ga er hard voor werken
                      Hehe, dat is een droom die zeker waar kan komen! Of eigenlijk is dat geen droom, maar een doel als je de juiste instelling hebt tenminste.

Comment

haha ja hij kan zeker uitkomen maar je moet er ook geluk bij hebben...
                        over 10 jaar of meer kan dat pas uitkomen maargoed dan mag de bodynet meeting gewoon bij mij hoor

Comment

ik irriteer me de tering tyfus aan mn trainingsmaat, die ongeveeer met dezelfde gwichten wil trainen als ik en dan cheat bij de neten, en ik 100-den keren waarschuwen en wortie nog sjaggie ook. terwijl die zelf loop te zaniken over andere cheaters...
                          cheat nr. 1: schouders erin gooie met teveel gwicht bij bicep curl.
                          blech
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Of nog erger, de Romanian deadlift...
                            Kijk uit voor de....donkey calf raise :O

Comment

Ik irriteer me alleen aan gesprekken als het ervoor zorgt dat mijn training langer duurt dan ik zelf wil of als ik een bepaalde oefening in mijn schema moet verplaatsen omdat een gesprek mij tegenhoud die op dat exacte moment te gaan uitoefenen.

Verder mag iedereen het van mij over jan en alleman en zus en zo hebben.

Comment

De gesprekken van KUT NOOB"S die na elke set in de spiegel gaan kijken en elkaar complementeren over de biceps, en dan kijken je is om en staat er zo een pannekoek met 30cm schoenveter armpjes.

grrrr ga weg anders bel ik je moeder
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X