en ik hap wel hoor
Gepraat in de gym
Collapse
X
-
Originally posted by dino21 View Postvan xtc en coke weet ik dat ja volgens mij is over ghb helemaal nog geen reet bekent dus wil dat best wel eens lezen dan die feiten.
Maar buiten dat is het natuurlijk nooit gezond voor je want er zit ook gootsteenontstopper in en op een normale dag neem je niet echt gootsteenontstopper op je broodje
De enige reden waarom ze daarvoor gebruikt worden is omdat gbl een lage ph heeft en naoh een hoge.
Meng je die samen en wat krijg je?
Een neutrale ph-waarde en ghb. GHB is gewoon een lichaamseigen stof, op zich relatief ongevaarlijk.
Mix je het met alcohol en het wordt een dodelijke cocktail, aangezien ze beiden hetzelfde enzyme in de lever nodig hebben voor afbraak krijg je dus alcoholvergiftiging op veel lagere doseringen.
Ik heb het lang gebruikt als vervanger voor alcohol, het voelt veel cleaner, na enkele uurtjes ben je compleet nuchter en soms zelfs zo fris als na een goede nachtrust. Een van deze dagen brouw ik me terug een litertje denk ik.Last edited by Genjuro; 25-06-2008, 22:30.the one and only tabata overlord
Comment
-
hier een stukje van wikipedia gejat over ghb, voor iedereen diet het wil lezen.
4-hydroxybutaanzuur - WikipediaOwner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by Genjuro View PostNoah wordt onder andere gebruikt als gootsteenonstopper en GBL als verfoplosser en inktverwijderaar.
De enige reden waarom ze daarvoor gebruikt worden is omdat gbl een lage ph heeft en naoh een hoge.
Een neutrale ph-waarde en ghb. GHB is gewoon een lichaamseigen stof, op zich relatief ongevaarlijk.
Mix je het met alcohol en het wordt een dodelijke cocktail, aangezien ze beiden hetzelfde enzyme in de lever nodig hebben voor afbraak krijg je dus alcoholvergiftiging op veel lagere doseringen.
Ik heb het lang gebruikt als vervanger voor alcohol, het voelt veel cleaner, na enkele uurtjes ben je compleet nuchter en soms zelfs zo fris als na een goede nachtrust. Een van deze dagen brouw ik me terug een litertje denk ik."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Vanaf volgende week nergens last meer van kijk nu al uit naar de levering van mijn homegym.
NB He het gaat over drugs intressantIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Het is zker een goede vervanger alleen af en toe neem ik iets teveel en dan is het weer wat minder haha dan lig ik weer met me kop in de wc
Maar uurtje erna is alles weer normaal.
Ik heb wel 1 sideeffect klaarkomen word een stuk moeilijker omdat het toch aardig verdoofd.eat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Originally posted by dino21 View PostDikke krachttoename had ik was toen 21 en deed voor het eerst winstrol dus je kan natuurlijk niet weten of het invloed had. Maar van ghb krijg je zker een goede gemoedstoestand, enige "nadeel" is dat je echt geil ervan word dus je moet wel een neukertje hebben voor het fijne
En je hebt totaal geen last van ghb gebruik de volgende dag daarom is het ook een fijn middel.
Nog meer?
Comment
-
Ja zware ruzie met me ouders haha toen ze erachterkwamen via dit board( had toen alles hier neergezet bij kuren en resultaten) dat ik aan de ghb en winstrol zat elke dag
Dus had het maar 3 weken gedaan en toen was ik bustedeat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Originally posted by dino21 View PostJa zware ruzie met me ouders haha toen ze erachterkwamen via dit board( had toen alles hier neergezet bij kuren en resultaten) dat ik aan de ghb en winstrol zat elke dag
Dus had het maar 3 weken gedaan en toen was ik busted
Comment
-
Originally posted by dino21 View PostJa zware ruzie met me ouders haha toen ze erachterkwamen via dit board( had toen alles hier neergezet bij kuren en resultaten) dat ik aan de ghb en winstrol zat elke dag
Dus had het maar 3 weken gedaan en toen was ik busted"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by Genjuro View PostNoah wordt onder andere gebruikt als gootsteenonstopper en GBL als verfoplosser en inktverwijderaar.
Ik heb het lang gebruikt als vervanger voor alcohol, het voelt veel cleaner, na enkele uurtjes ben je compleet nuchter en soms zelfs zo fris als na een goede nachtrust. Een van deze dagen brouw ik me terug een litertje denk ik.
Ben zelf ook aardig fan van het goedje, al doen er de wildste verhalen de ronde en moet je het met verstand gebruiken.
Voor BB doeleinden kent het slechts beperkte voordelen. De aanmaak van melkzuur wordt namelijk ook bevordert door GHB en dat werkt juist weer niet spierbevorderend. (pin me niet vast op de melkzuur, het was iig een zuur), echter de afgifte van GH gaat ook omhoog door dit goedje. Verhouding voordeel:nadeel was enigzins in het voordeel van de GH was het laatste wat ik er over heb gelezen.
GHB is verder bij verstandig gebruik totaal onschadelijk. Enige nadeel is wel dat 5 uur na gebruik de tegengehouden dopamine weer vrijkomt en als je tegen die tijd in je bed ligt je wel eens ineens klaar wakker kan zijn.
Not done is het om dit spul te combineren met alcohol of slaappillen. GHB is en blijft een verdovingsmiddel die vroeger veel werd gebruikt bij operaties (vooral wanneer zwangere vrouwen de patient waren). Wanneer je dit combineert met (veel) alcohol of de bekende pammetjes loop je een verhoogd risico op in slaap vallen en niet meer wakker worden (je ademhaling houdt er gewoon mee op, net als bij een patient).
Kater is echt nul komma nul, geilheid is echter 10000%, zo erg dat je jezelf de volgende ochtend wel eens achter de oren krabt.
Ik ken daarnaast veel mensen die het idd als alchoholvervanger gebruik(t)en). Daarnaast werkt het erg leuk icm XTC. Herdoseren van xtc heeft eigenlijk geen zin, ghb geeft het weer een kickstart.
Vermijd GBL! Het is vele malen moeilijker te doseren en door de lage PH niet weg te krijgen. Vaak is het ook niet zuiver genoeg (hetgene wat verkocht wordt). De GBL die gebruikt wordt voor GHB moet 99,9% zuiver zijn. Mensen die GBL verkopen hebben ws rotzooi (99% zuiver) en verkopen het dan maar zo.
Daarnaast altijd oppassen met doseren. GHB heeft een 'stapelend' effect. 2x zoveel is ook echt 2x zoveel.
ow ja: en mijn ouders weten hier wel van :P
Comment
-
Nice. Misschien het opsnorren wel waard dus."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by Kevf View PostYep absoluut. Gewoon leuk om iig een keer te proberen (2,5ml om mee te starten) zonder je lichaam schade te doen.
Ik heb het zelf weleens gebruikt in combi met veel te veel bier, en toen een hele ampul, was een slecht idee: ik stond op het balkon (4 hoog) en wilde naar beneden springen dacht dat het wel kon, mzzl dat me vrienden het op tijd in de gaten kregen en me onder een koude douche hebben gezet.Last edited by antma; 27-06-2008, 17:38.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...14 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-