Gepraat in de gym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gepraat in de gym

Hallo allemaal,

Ik erger mij regelmatig aan de giga gesprekken die in de gym gevoerd worden.
    Regelmatig komen hele levens van mensen voorbij.
    Ook zo van 2 jongens rond de 17 jaar denk ik. Hadden ze het over creatine, GHB etc etc. Ik word daar zo moe van.

Ik wil eigenlijk een topic openen over de ergste gesprekken die jij gehoord hebt in de gym.

Nou ik zal beginnen:

2 vrouwen die de hele tijd zitten te praten en dan 1 om de 10 sec. zit te lachen (heks achtig!). Lachen is niet erg maar zo hoog en irri (%$&#$&^@$&) niet normaal!!

Kom maar op

Bij ons in de Gym xD, heb je op 2 ochtends Bejaarde dag. Maar die rimpelsauriusers blijven altijd wat uurtjes hangen en gaan dan rond 'n uur of 11 aan de gang. Deze kletse altijd maar door. hangen met z'n 4e bij 4 apparaten die je dan net nodig hebt. soms moet je een half uur wachten voor dat je eindelijk kan gaan doen wat je wilt doen!!

Mijn vader sport ook waar ik ook sport, en hij zat Cardio te doen op de fiets. zit er een oud vrouwtje naast hem ook te fietse(je weet wel hoe dat gaat). omdat het altijd aardig warm is in de sportzaal, staat de deur meestal op een kiertje of wat meer. Vraag die oude vrouw:"mag de deur aub dicht, het is hier zo koud"

Waar ik me ook aan erger, zijn van die patsers. Die zitten te aasen op jouw oefening/apparatuur. als je klaar bent sprinte ze daarheen en pakke ze meteen 2 of 3x zo veel gewicht en dan kunne ze net 3 Reps maken en dan kijke ze je met een stoere blik aan. Dan denk ik bij me zelf, wanna mongol.

Dan de laatste nog:
    Vrouwen, Die alleen maar kletse,kletse,kletse en nog een kletse en dan zo freaking irritant lache. Denk dat dit overigens overall van toepassing is.

Dit zijn zo ongv mijn top4. ergenissen
    DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "

Comment

hahaha gooi het eruit!

Comment

gelul van mijn trainingsmaat

telkens dat gezeik over zijn werk, en praat ie ook nog met een andere kerel er over, wat hem dus geen zak intresseert,
        en kan ik telkens wachten totdat ik verder kan.

verder irriteer ik me bijna aan iedereen die er rondloopt en van die ecto's die denken dat ze breed zijn.

dat was het wel
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

Comment

waar ik me aan erger is da mensen die aan het bandrukken zijn en setjes van 10 maken bij elke rep zo hard schreeuwen dat mijn ore kapot gaan. Net of ze bij elke rep dood gaan. Als het nou alleen de laatste 2a 3 reps was ofzo. Maar nee hoor, 10 reps op een stuk pfff word der gek van. En dan daarna ook nog stoer rondkijken of iederen heeft gezien dat ze 50 kilo 10 keer hebben gedrukt

Comment

Bij ons loopt er een kerel constant te zeiken over dat de muziek van de jaren 60 de beste muziek ooit gemaakt is en dat alle muziek die daarna gemaakt is..ongeacht het genre, waardeloos is. Ik wordt er zo moe van.

Een ontzettende zeurkous..en het het is ook zeer afleidend tijdens mijn training. Vandaar dat ik tegenwoordig altijd mijn I-pod op heb.

Er is overigens ook een theologie-lerares die s'morgens traint en met mij constant in discussie wil gaan over de leer van Jezus Christus.
            Ik zet morbid Angel dan maar wat harder op mijn I-pod.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Waar ik me aan erger is een man die half zo breed is als ik en mij gaat lopen vertellen dat dips nutteloos zijn.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                Waar ik me aan erger is een man die half zo breed is als ik en mij gaat lopen vertellen dat dips nutteloos zijn.
                Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Bij ons loopt er een kerel constant te zeiken over dat de muziek van de jaren 60 de beste muziek ooit gemaakt is en dat alle muziek die daarna gemaakt is..ongeacht het genre, waardeloos is. Ik wordt er zo moe van.

Een ontzettende zeurkous..en het het is ook zeer afleidend tijdens mijn training. Vandaar dat ik tegenwoordig altijd mijn I-pod op heb.

Er is overigens ook een theologie-lerares die s'morgens traint en met mij constant in discussie wil gaan over de leer van Jezus Christus.
                  Ik zet morbid Angel dan maar wat harder op mijn I-pod.
                  me same, ik knik en keer met mijn kop en dat was het ,ik negeer gewoon oog contakt. mp3 ,ipod beste oplossing

Comment

en ik irriteer me aan een groepje toevalig allochtonen die denken dat de sportschool van hun zijn gaan ze zo ver mogelijk van elkaar staan en gaan ze een gesprek voeren waar ze strax heen gaan komt ie

HEEEY HASAN!
                    HEEEY WAT BEN JIJ AAN HET DOEN??
                    IK BEN HIER AAN HET WACHTEN
                    WAAAAAR??
                    IIKKKKK BEN !!!! HIEEER AAN HET WACHTEN!!!
                    OOOWH!
                    komt er 1 3de bij
                    HEEEY HASAN WAT BEN JIJ AAN HET DOEN
                    en dan aan die andere kerel

wordt er helemaal lijp van
                    dus ik zo kan het wat zachter en komen ze cool lopen met hun sportbroekje op hun knieeen gaan ze met ze 3je voor me staan dus ik maar dan altijd ffies mijn reps. af en dan gaan ze cool doen maar zijn 3 van die dwergen die nix zijn
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Als het drie van die dwergen zijn die niks zijn kan je ze beter een lesje leren toch? Je verhaal klinkt erg appart... Ik bedoel als er 3 mensen zijn bij ons in de gym die bij mij stoer komen doen, tja dan weet ik het wel met hun.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                        en ik irriteer me aan een groepje toevalig allochtonen die denken dat de sportschool van hun zijn gaan ze zo ver mogelijk van elkaar staan en gaan ze een gesprek voeren waar ze strax heen gaan komt ie

HEEEY HASAN!
                        HEEEY WAT BEN JIJ AAN HET DOEN??
                        IK BEN HIER AAN HET WACHTEN
                        WAAAAAR??
                        IIKKKKK BEN !!!! HIEEER AAN HET WACHTEN!!!
                        OOOWH!
                        komt er 1 3de bij
                        HEEEY HASAN WAT BEN JIJ AAN HET DOEN
                        en dan aan die andere kerel

wordt er helemaal lijp van
                        dus ik zo kan het wat zachter en komen ze cool lopen met hun sportbroekje op hun knieeen gaan ze met ze 3je voor me staan dus ik maar dan altijd ffies mijn reps. af en dan gaan ze cool doen maar zijn 3 van die dwergen die nix zijn
                        Jij kan in je eentje toch makkelijk die drie gasten hebben , gewoon kapot slaan man.

Nee, effe serieus doe net als ophaler zet een ipod op en negeer het man.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          Jij kan in je eentje toch makkelijk die drie gasten hebben , gewoon kapot slaan man.

Nee, effe serieus doe net als ophaler zet een ipod op en negeer het man.
                          Ja maar als ze je dan nog lastig vallen....

Comment

hahaha ik heb et al is eerder gezegd en ik zeg het nog een x ik train thuis, nergens last van lekker rustig, hard trainen en anders nix
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

personlijk sla ik niet zo snel iemand kapot
                              alleen in uiterst geval als iemand mij aanvalt verdedig ik me maar zal hem niet meer slaan als hij niet aanvalt

@quibus helaas kan ik niet makkelijk 3 gasten aan moet ik ffies worden als een paar jongens van hier maar dan alsnog zou ik dat niet zo snel doen want heb ook wel is filmpje gezien van 3 jongens die leraar in vechtsport neer sloegen omdat ja weet ik veel
                              met ze 3je heb je altijd nog ffies meer kanten waar je aankanvallen namelijk

dan maar lkkr muziekje in mijn oor stoppen
                              Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X