Sakura's Road to the competition

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nex- View Post
    Dat gaat mij niet eens lukken, ondanks dat ik het gezegd heb. Weeg nu 81 bf 10%. Wil bij een wedstijd waarschijnlijk max 80 3.5bf hebben.
    Een vetpercentage lager dan 7% langdurige tijd is absoluut ongezond. 3.5% is mijns inziens naast ongezond en gevaarlijk in theorie, praktisch gezien onhaalbaar.
    Ik vraag me af waarom je zo ontzettend laag wil zitten met je vetpercentage.
    'Mens sana in corpore sano'

Comment

Originally posted by Coelho View Post
      Een vetpercentage lager dan 7% langdurige tijd is absoluut ongezond. 3.5% is mijns inziens naast ongezond en gevaarlijk in theorie, praktisch gezien onhaalbaar.
      Ik vraag me af waarom je zo ontzettend laag wil zitten met je vetpercentage.
      Onhaalbaar? nee hoor. Waarom: voor een wedstrijd.
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
        Onhaalbaar? nee hoor. Waarom: voor een wedstrijd.
        Ieder voor zich uiteraard, ik val niemand persoonlijk aan op zijn of haar doelen.
        Wel denk aan ,als ik voor mezelf spreek, de gezondheid en gevolgen voor het lichaam op lange termijn.
        Dit is bij zo'n laag vetpercentage in het geding, en daarom mijn vorige post.

De allerbeste bodybuilders die er momenteel rondlopen halen nipt iets boven de 4%. Naast dat dit toch nog een stuk boven 3.5% ligt, zijn deze mensen professioneel en naar ik mag aannemen staan ze onder professionele begeleiding.

Bovendien doen zij daadwerkelijk wedstrijden.
        'Mens sana in corpore sano'

Comment

Originally posted by zwaan View Post
          gaat goed. De vormen komen erin! Denk wel aan je rows!(dikte).

greets,
          Punani
          Waarom zit punani op jouw account Zwaan? Had hij even een sextekortj ofzo?

@ Coelho
          Zijn zeker pro's die in de 3% zitten. Gezond is dit inderdaad niet, maar voor zo'n korte tijd zal het ook niet echt schadelijk zijn.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

coelho,
            dat het ongezond is dat weet ik en kies er ook bewust voor. dat mensen overweight zijn (zwaar) is ook ongezond.

en en en,
            maak een andere topic :P dont ruin my competition log

Comment

Tja, dat is wat ik toen heb getypd. weeg nu 85,4kg bijna 86kg, ben ontzettend veel aangekomen waarvan zeker ook vet. Ik ga nu voorlopig voor pure massa, geef op t moment weinig to geen fuck aan mijn vp maar ik heb weinig cheat maaltijden dus het blijft oke.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                Tja, dat is wat ik toen heb getypd. weeg nu 85,4kg bijna 86kg, ben ontzettend veel aangekomen waarvan zeker ook vet. Ik ga nu voorlopig voor pure massa, geef op t moment weinig to geen fuck aan mijn vp maar ik heb weinig cheat maaltijden dus het blijft oke.
                ik zit op 74kg nu ongeveer na me refeed was ik 76 nogwat

Comment

Zier er al lekker droog uit kerel.
                  Knappe prestatie
                  Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                    Zier er al lekker droog uit kerel.
                    Knappe prestatie
                    dankjewel been
                    hoop dat ik over 3 weken droger ben.. mischien tog een vetburner aanschaffen voor 3 weken.

maar zou dat wel handig zijn @ deze vetpercentage?

Comment

Ziet er indd goed uit maar leg dit eens uit!! :

of je bent SNELLLL dat je nog op dat bed/bank lig of je bezit magische krachten !!
                      Last edited by MasterTuning; 27-08-2008, 08:14.
                      De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                        dankjewel been
                        hoop dat ik over 3 weken droger ben.. mischien tog een vetburner aanschaffen voor 3 weken.

maar zou dat wel handig zijn @ deze vetpercentage?
                        wrm niet gewoon clen en t3 pakken....fatburners zijn wel zulke onzin als je ook clen kan nemen :P

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post

foto's genomen na mijn refeed dag! zie er wat vochtiger uit
                          en ja voornamelijk nadruk nogsteeds op schouders en triceps.. maar daar werk ik super hard aan

niet vergeten allemaal ik zit nog in de cut..nog 3 weken dan bulken

ojah moet mezelf nog leren posen dus niet daarop commenten
                          Foto's zien er super uit. Je borst is wel veel beter gevormd ineens. Aardig wat droge massa gewonnen in je cut? of is dit gewoon het resultaat van zo laag in je vet te zitten?

Ben sinds begin deze week terug begonnen met echt zwaar cutten om ook richting de 8% te gaan ofzo en dit geeft me alleen maar meer motivatie. Super figuur

Comment

Originally posted by MacB View Post
                            wrm niet gewoon clen en t3 pakken....fatburners zijn wel zulke onzin als je ook clen kan nemen :P
                            waarom niet??
                            Om dat het klere zooi is en hij het waarschijnlijk naturel wil houden.
                            Who's the Chef

Comment

Flinke vooruitgang man klasse!

Comment

Originally posted by Been View Post
                                waarom niet??
                                Om dat het klere zooi is en hij het waarschijnlijk naturel wil houden.
                                on stage en natural....hmm hmm

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X