Originally posted by sakurakilla
View Post
Sakura's Road to the competition
Collapse
X
-
Wat is je BF nu? Ik denk toch zeker wel een procentje of 8!
Wat was je streven dan? Kijk, als je richting de 4 of de 3 % wilt gaan dan zul je het zeer zeker nog zwaar krijgen ja! Anyway, de resultaten mogen er nu ook al zijn hoor. En een ding is zeker: je hebt al meer laten zien aan het forum dan Nex!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostWat is je BF nu? Ik denk toch zeker wel een procentje of 8!
Wat was je streven dan? Kijk, als je richting de 4 of de 3 % wilt gaan dan zul je het zeer zeker nog zwaar krijgen ja! Anyway, de resultaten mogen er nu ook al zijn hoor. En een ding is zeker: je hebt al meer laten zien aan het forum dan Nex!
heb gisteren een 4 punts meting laten doen waarop we uitkwamen op 8.1%
ben wel van 22+ % naar 8.1% gegaan
maar hier ben ik tevreden mee maar niet blij. Ik leg de lat hoger en wil tog voor de 4% gaan. Dat is nog 4% vandaan. Ik ben er zeker van bewust dat dit het zwaarste moment voor mij zal zijn. Voornamelijk mentaal. Maar het is niet onmogelijk en zolang het niet onmogelijk is. is het voor mij te behalen
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostDat wordt zwaar heb ik al gezegd. Maar een wedstrijdje tussen jullie 2 wordt zeer zeker interessant...
Offtopic:
Nex, wij gaan toch ook een keer sparren in de gym nietwaar?
Overigens ik heb het ook al tegen Sakura gezegd, 8% is al een hele goede zaak maar onder de 6% gaat enorm moeilijk worden. Maar goed, zoals hij het al zegt, het is niet onmogelijk.
Comment
-
Mentaal is het ook zeer zwaar. Overigens heb ik in het verleden zelf ook al eens op 8% gestaan. Daar komen is op zich zelf al een enorme prestatie voor een endo (ik dus) maar ik denk datjij het beter hebt doorstaan dan ik. Je bosrt komt iig heel mooi uit en je buikspieren vertonen ook zeker erg mooie lijnen. Bravo.
Nex, maak es snel een foto zodat we jullie 2 kunnen gaan vergelijken!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Kan je nu toch ook doen met die andere foto's? Sakura ziet er top uit, maar ik zal eerlijk zijn, enige echte zwakke punt zijn de schouders. Daar moet hard aan gewerkt worden maar hij heeft mij al laten weten dat ze niet helemaal mee willen werken. Komt wel goed.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostMentaal is het ook zeer zwaar. Overigens heb ik in het verleden zelf ook al eens op 8% gestaan. Daar komen is op zich zelf al een enorme prestatie voor een endo (ik dus) maar ik denk datjij het beter hebt doorstaan dan ik. Je bosrt komt iig heel mooi uit en je buikspieren vertonen ook zeker erg mooie lijnen. Bravo.
Nex, maak es snel een foto zodat we jullie 2 kunnen gaan vergelijken!
@nex-
als ik al jou ego in mijn schouders kon stoppen zou zelf jay cutler stoppen met olympia
aww u know am kidding i love you :P
Comment
-
-
Even een mini progression update
18 juli 2008
Bodyfat ~8%
Bicep : 35cm
Onderarm : 28cm
Borst : 99cm
Taillie : 81.cm
Nek : 36cm
Kuiten : 38cm
Quads : 59cm
15 dagen later
2aug 2008
Bicep : 36.5cm
Onderarm : 28.50cm
Borst : 98cm
Taillie : 78cm
Nek : 39cm
Quads 58.50cm
gewicht in 15 dagen schommelt tussen 76 en 76.3kgLast edited by GeneralIx; 03-08-2008, 13:58.
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View PostEven een mini progression update
18 juli 2008
Bodyfat ~8%
Bicep : 35cm
Onderarm : 28cm
Borst : 99cm
Taillie : 81.cm
Nek : 36cm
Quads : 59cm
15 dagen later
2aug 2008
Bicep : 36.5cm
Onderarm : 28.50cm
Borst : 98cm
Taillie : 78cm
Nek : 39cm
Quads 58.50cm
gewicht in 15 dagen schommelt tussen 76 en 76.3kg
just kidding, gaat goedLast edited by GeneralIx; 03-08-2008, 12:33.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment