Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Jeetje zeg, jij kan ook nergens de humor van inzien..
BEN JE INDO OFZO?
Nee wij hebben geen humor, jij hebt wel een ban te pakken omdat je andere Bodynet leden beledigd. Ik ga je niet eens waarschuwen, gewoon directe ban, dit gaat echt te ver.
ik heb al uitgelegd van wie die benen daar zijn
het is niet in de gym gemaakt maar thuis bij mijn trainingspartner
hij zat op bed te liggen met zijn voeten gestrek tegen de rand van het bed
@topic
thenx allemaal voor de comments ben er heel blij mee
Even een puur ontopic reactie naar Sakura
Je lijnen komen nu nog mooier uit dan voorheen. Ik weet niet hoe je het doet, maar ik vind het resultaat prachtig! Ga zo door!!
Even een puur ontopic reactie naar Sakura
Je lijnen komen nu nog mooier uit dan voorheen. Ik weet niet hoe je het doet, maar ik vind het resultaat prachtig! Ga zo door!!
Thenx mark, nou wat ik doe.. heb gewoon 5x in de week mijn KT
1x is gewoon cardio en dan 4x in de week meestal na mijn KT
ga ik vaak nog even een interval functional training doen met de med ball en bosu ball, en soms wat coordinatie oefeningen etc
maar ik begin het cutten beetje zat te worden. Pff 5% wat is dat moeilijk cant wait to start bulking agian i miss my chicken and steak =(
Hahaha! Misschien wordt het idd eens tijd om eens een steak op de grill te gooien en een extra lepel bruine rijst met groenten erbij te eten! Bloody as hell! I love it!
Te lang cutten is natuurlijk niet goed voor de geest. You need a break!
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment