Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ga je niet bang worden dat ik je op een dag..tog ga inhalen 8-)
@de rest
ik vroeg vandaag aan punani..hoelang denk je dit nog te gaan doen wedstrijden enzo..zei hij heel lang.. En toen zei ik tegen hem op een dag staan wij samen op stage zelfde klasse... its like a teacher student thing.. at the end the student wins the teacher
ik word oud maar nog niet zo oud dat jij dat gaat meemaken
dat presst 500kg op legpress en nog niet 100 op bench?
dan weet je waar je op moet focussen. ghehe.
op je avatar lijkt het net of je dikke tieten hebt. maar missch. beetje schaduw. ik had eigenlijk wel verwacht dat je 100 kon hoor. bij ons lopen ook zat knakkers die rond dat gewicht drukken en als je ze ziet krijg je de slappe lach. dussuh.... 120 binnenkort ouwe
op je avatar lijkt het net of je dikke tieten hebt. maar missch. beetje schaduw. ik had eigenlijk wel verwacht dat je 100 kon hoor. bij ons lopen ook zat knakkers die rond dat gewicht drukken en als je ze ziet krijg je de slappe lach. dussuh.... 120 binnenkort ouwe
gehehe...ik heb nooit nooit nooit nooit in me leven op kracht getraind..bij benchen was ik vaak op de 60 a 70kg range...maar ik dacht bulken vet wroden waarom niet meteen me kracht limits opzoeken
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment