Gaat lekker dikzak...
Sakura's Road to the competition
Collapse
X
-
Wat is eigenlijk het verschil qua inspanning met een; legpress doen met je hakken (bijv. bovenaan de plaat, dat de tenen niet meer op de plaat zitten) of met je hele voet (bijv. voeten gewoon midden in de plaat).
Ofwel, wat is het verschil tussen de verschillende manieren van legpress. Voeten bij/uit elkaar voeten boven/onder op de plaat...
Denk vraag het maar hier aangezien sakura nogal fanatiek met de legpress bezig is
Comment
-
Originally posted by little View PostWat is eigenlijk het verschil qua inspanning met een; legpress doen met je hakken (bijv. bovenaan de plaat, dat de tenen niet meer op de plaat zitten) of met je hele voet (bijv. voeten gewoon midden in de plaat).
Ofwel, wat is het verschil tussen de verschillende manieren van legpress. Voeten bij/uit elkaar voeten boven/onder op de plaat...
Denk vraag het maar hier aangezien sakura nogal fanatiek met de legpress bezig is
als ik me voeten bovenaan het plaat zet is de nadruk meer op me hamstrings en me gluteus
als ik me benen tegen mekaar zet tegen de leg press voel ik druk meer op me buiten kant van me quadtriceps
en als ik het normaal doe..dan voel ik het gewoon normaal =)
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View Postik denk altans zo voel ik het
als ik me voeten bovenaan het plaat zet is de nadruk meer op me hamstrings en me gluteus
als ik me benen tegen mekaar zet tegen de leg press voel ik druk meer op me buiten kant van me quadtriceps
en als ik het normaal doe..dan voel ik het gewoon normaal =)
Als ik de leg press pak zet ik ze meestal bovenaan, merk idd ook dat daar veel meer spanning op hamstrings en gluteus komt. Zal vandaag eens "normaal" proberen, kijken of het ook qua kilo's die je kan pakken uitmaakt.
Comment
-
hmm dus ik ging gisteren schouders trainen
maar een vriend (klant) zat met zijn tel te klooien ging hij me filmen
dus ik dacht waarom niet ff posten
schouder dag
superset front raise 20kg dan 14kg reps
eerst 20kg
YouTube - 20
en dan 14kg
YouTube - 14
Dernaa ff foto gemaakt
Vanmorgen opgestaan toen maar wat fotos gemaakt
ik kon niet keizen welke ik wou posten dus zet ik beide
en jaaaaa ik weet het me vp...die gaat omlaag thats no problem
doel is tog om in juni onder de 8% te zitten
edit...
en ja ik hou van me kapsel so shut up :P
Comment
-
Originally posted by Sancho View PostNu weet ik waarom GenIx zegt dat je een bolle kop hebt"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
even een updatje..
Zit nu 7 weken in de cut 29 mei was ik 76kg.. toen ging ik richting me ouders omdat ik 2 feestjes had.. 2 dagen lang gejunk.. weeg momenteel weer rond de 80kg..
maar anyways 7 weken in de cut en ff wat update pics
(damn wat heb ik vocht opgelopen na die junkdagen :S)\
vergelijken met de ouwe pic kan hier
http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...rogress-3.htmlLast edited by sakurakilla; 01-06-2009, 08:45.
Comment
-
Met alle respect, blijft geen fuck over van je fysiek."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment