jaja morgen is het zo ver ben best wel nerveus dit word me 2e x. zijn er nog goede tips
afrijden
Collapse
X
-
Originally posted by RobertoBB View Postjaja morgen is het zo ver ben best wel nerveus dit word me 2e x. zijn er nog goede tips
Tsja tips... niet meer dan dat je zelf al weet, het is voor mij ruim een jaar geleden. Zorg gewoon dat je aan de examinator laat zien dat je het kunt en kijk ver vooruit. Anticipeer optijd op dingen.
En de spiegels zijn heel belangrijk!! Evenals de dode hoek, al moet je voor je gevoel je nek zowat verrekken.. kijken!!!!! Hier ben ik namelijk de eerste keer op gezakt bij het invoegen.
Oja en niemand dood rijden vinden ze ook een pluspunt
Edit: Vergeet helemaal om je succes te wensen, dus bij dezeYes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!
-
ok ik zal proberen niemand dood te rijden, ik heb mooie tijd 9uur, het is vakantie dus wel vrij rustig, en de zenuwen bodybuilder1990 die zijn meer voor angst nog een x te zakken denk ik, wil het te graageen dag niet getraind is een dag niet geleefd
Comment
-
Originally posted by RobertoBB View Postok ik zal proberen niemand dood te rijden, ik heb mooie tijd 9uur, het is vakantie dus wel vrij rustig, en de zenuwen bodybuilder1990 die zijn meer voor angst nog een x te zakken denk ik, wil het te graag
en het niet te graag willen he, dan gaat het juist fout
je moet tog niet in de achterhoek afrijden he, anders moet je dat ff zeggen, dan blijf ik dat uurtje ff thuis160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Haha sterte man
Ik heb me theorie net gehaalt, na 5xopgeweest te zijn.
En nu is me rijschool 3weken dicht dus kan niet lessen
Meschien gewoon helemaal niet aan die examinator denken.
Dat ga ik doen haha.
GrzWie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!
Comment
-
Hai zelf 5 maanden geleden rijbewijs gehaald dus bij deze (theorie1x examen1x)
1) Veel kijken
2) Praatje maken met die examinator, zelfs al gaat het nergens over, hoe minder hij op de weg let hoe beter
3) Zorgen dat je niet onnodig stil staat en hierdoor verkeer ophoud, lijkt vanzelfsprekend maar daar moest ik aan werken
4) Bidden dat je zelfde route rijd als je lessen
5) Zelfverzekerd rijden, kijken en invoegen, niet 6x kijken dan nog twijfelen etcetc als je duidelijk gekeken hebt (en je examinator heeft dat ook gezien !), je ziet dat het kan, gaan ervoor!
6) Owh en kweet niet of jij dat doet, maar afstand hoduen zelf laat ik altijd uitrollen ipv van meteen op de rem, maar dat werd niet geappricieerd ;P
Ik geef geen garanties maar zo heb ik het gedaan
EN SUC6!The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View Post2) Praatje maken met die examinator, zelfs al gaat het nergens over, hoe minder hij op de weg let hoe beter
4) Bidden dat je zelfde route rijd als je lessen
Ik geef geen garanties maar zo heb ik het gedaanAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Originally posted by D-Body View PostHaha sterte man
Ik heb me theorie net gehaalt, na 5xopgeweest te zijn.
En nu is me rijschool 3weken dicht dus kan niet lessen
Meschien gewoon helemaal niet aan die examinator denken.
Dat ga ik doen haha.
Grz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment