Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
zie bovenstaande link. net als youtube, maar ik zie dat je hem verder nergens meer mag zien ivm rechten. bovenstaande link werk dus wel. cool man. overeem moet dus gewoon K1 gaan vechten. $$$$
Dus als ik het goed begrijp is Alistair een MMA'er? Badr praatte poep over MMA'ers, maar durfde geen gevecht aan volgens hun regels en wel op zijn eigen vecht gebied? Dus Alistair nam het aanbod aan en ramt die Badr in elkaar?
Bedoel. Alistair ontweek alles zo simpel en liet de klappen zo makkelijk aankomen dat er niks van die Badr over bleef
Vond het gehuppel van Alistair wel komisch. Ramt ie Badr naar de grond en huppelt naar zijn hoek.
Dus als ik het goed begrijp is Alistair een MMA'er? Badr praatte poep over MMA'ers, maar durfde geen gevecht aan volgens hun regels en wel op zijn eigen vecht gebied? Dus Alistair nam het aanbod aan en ramt die Badr in elkaar?
Bedoel. Alistair ontweek alles zo simpel en liet de klappen zo makkelijk aankomen dat er niks van die Badr over bleef
Vond het gehuppel van Alistair wel komisch. Ramt ie Badr naar de grond en huppelt naar zijn hoek.
Alistair is een mma-vechter met een muay thai achtergrond. Toen hij begon met mma had hij zelfs niet anders(zie de gelijkenis met Bas Rutten), maar daarna begon hij zich meer toe te leggen op het (vermijden van) naar de grond gaan en geld nu als het grootste opkomende talent in MMA.
Zijn stand-up kunnen weinig mensen in het mma-circuit evenaren, en zijn g&p, top-game en takedown-verdediging is ook enorm goed. Zijn zwakte is zijn conditie, alhoewel dat nu ook verbeterd kan zijn.
Ik zie hem binnen dit en 3 jaar tegen Fedor vechten en hem verslaan.
Oh ja, en zijn machtigste gevecht vind ik tegen Buentello, for de strikeforce titel. Hij overklast Buentello op alle gebieden, en die is echt geen sukkel. En nu is hij nog sterker.
Aha...een beachboy/Brad Pitt Fysiek....en aan je foto te zien zit je er niet eens zo heel ver vanaf. Gewoon een kwestie van goed droog worden (procentje of 8) en niet TE veel massa pakken.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment