wat is jou droomfysiek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• heb zich beetje vergist. missch. dattie nu minder arrogant gaat doen. ghehe. dat noem je nou letterlijk OP JE BEK GAAN.
    WHEHE
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Ghehehe. Gruwelijk op je bek gaan ja.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• dit is momenteel een beetje mijn doel
        http://api.ning.com/files/YduLzJ9K5A...dybuilder1.jpg

Comment

• Originally posted by bruce View Post
          Alistair Overeem Vs. Badr Hari - Video's zoeken met Truveo

zie bovenstaande link. net als youtube, maar ik zie dat je hem verder nergens meer mag zien ivm rechten. bovenstaande link werk dus wel. cool man. overeem moet dus gewoon K1 gaan vechten. $$$$
          Dus als ik het goed begrijp is Alistair een MMA'er? Badr praatte poep over MMA'ers, maar durfde geen gevecht aan volgens hun regels en wel op zijn eigen vecht gebied? Dus Alistair nam het aanbod aan en ramt die Badr in elkaar?

Bedoel. Alistair ontweek alles zo simpel en liet de klappen zo makkelijk aankomen dat er niks van die Badr over bleef

Vond het gehuppel van Alistair wel komisch. Ramt ie Badr naar de grond en huppelt naar zijn hoek.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
            Dus als ik het goed begrijp is Alistair een MMA'er? Badr praatte poep over MMA'ers, maar durfde geen gevecht aan volgens hun regels en wel op zijn eigen vecht gebied? Dus Alistair nam het aanbod aan en ramt die Badr in elkaar?

Bedoel. Alistair ontweek alles zo simpel en liet de klappen zo makkelijk aankomen dat er niks van die Badr over bleef

Vond het gehuppel van Alistair wel komisch. Ramt ie Badr naar de grond en huppelt naar zijn hoek.
            Alistair is een mma-vechter met een muay thai achtergrond. Toen hij begon met mma had hij zelfs niet anders(zie de gelijkenis met Bas Rutten), maar daarna begon hij zich meer toe te leggen op het (vermijden van) naar de grond gaan en geld nu als het grootste opkomende talent in MMA.

Zijn stand-up kunnen weinig mensen in het mma-circuit evenaren, en zijn g&p, top-game en takedown-verdediging is ook enorm goed. Zijn zwakte is zijn conditie, alhoewel dat nu ook verbeterd kan zijn.

Ik zie hem binnen dit en 3 jaar tegen Fedor vechten en hem verslaan.
            Last edited by Genjuro; 17-01-2009, 12:25.
            the one and only tabata overlord

Comment

• Oh ja, en zijn machtigste gevecht vind ik tegen Buentello, for de strikeforce titel. Hij overklast Buentello op alle gebieden, en die is echt geen sukkel. En nu is hij nog sterker.

YouTube - Alistair Overeem vs Paul Buentello ( part 01 )
              YouTube - Alistair Overeem vs Paul Buentello ( part 02 )

Niet op Shamrock letten wel, alistair is geen grappler.
              Last edited by Genjuro; 17-01-2009, 12:27.
              the one and only tabata overlord

Comment

• het is er meer dan 1.

hidetada yamagishi

mariusz pudzianowski

last but not least :

GUSTAVO BADELL

HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

• vind die laatste echt niet mooi hoor, die 2de heeft nog wel wat. mis alleen de alleronderste abs

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                    vind die laatste echt niet mooi hoor, die 2de heeft nog wel wat. mis alleen de alleronderste abs
                    wat vind je er niet mooi aan? vind je hun te groot?

Comment

• ik zou voor de middelste foto gaan, en daarna voor de onderste, mooie bouw lichaam

maargoed ieder heeft weer zo zijn eigen smaak
                      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• De eerste is mijn eerste doel. De tweede een eventueel vervolg, en de derde ben ik.Haha..

Ik moet dus nog het een en ander aan vorderingen maken:P
                        Attached Files
                        Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

• Aha...een beachboy/Brad Pitt Fysiek....en aan je foto te zien zit je er niet eens zo heel ver vanaf. Gewoon een kwestie van goed droog worden (procentje of 8) en niet TE veel massa pakken.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by bong bong View Post
                            wat vind je er niet mooi aan? vind je hun te groot?
                            lichtelijk te groot :P

Comment

• alleen benen vind ik niet echt mooi

Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                                lichtelijk te groot :P
                                dat kan. ik vind het wel mooi alleen het is niet mijn droomfysiek omdat het naturel toch nooit haalbaar is. en wil wel naturel blijven

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X