Ergernis in de gym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb eigenlijk sinds kort weer last van die mensen die mij de hele tijd zitten aan te kijken. Vooral de nieuwelingen die alleen voor de zomer komen en denken dat ze met 6kg aan gewichten binnen 2 maanden arnold worden. Het is bij mij altijd raak als ze mij constant zitten aan te kijken... ik word er gewoon misselijk van. Het liefst zou ik ze een klap willen geven (ja helemaal gratis) maar dat is zo handig niet en daar berijk je niks mee.

Ik zou ze ook kunnen aanspreken maar dan wordt het alleen maar erger en gaan ze met andere waarschijnlijk over mij rodellen iets waar ik absoluut niet tegen kan. Ze zijn ook altijd in groepjes en hangen altijd tegen toestellen aan en kletsen een beetje. Vaak staan ze ook te pose voor de spiegel met hun kippen armpjes.

Het is echt verschrikkelijk irritant...

Comment

Dat van iemand een klap geven daar ben ik het echt met je eens
      Soms zou je zo bij iemand gewoon je vuist in zijn gezicht willen achterlaten.
      En vooral die "patsertjes" en die "staarders"

Maar ja dat nemen ze je denk ik niet in dank af bij de sportschool !!

Comment

Ik dacht op een lekker dure fitness health center te zitten. Te duur voor kut pubers die voor de zomer trainen. Blijken hun idiote ouders te betalen en die idiote ouders hangen er vaak ook nog rond.

Staan ze vreemd te kijken als je Standing Calf Raise staat te doen. Hebben nog nooit van benen trainen gehoord ofzo en snappen ook niet waarom je zweet en hun niks hebben.

Zou ze niet willen slaan, maar van het balkon naar beneden gooien bij de cardio apparatuur waar ze horen.

Van de week zo'n vette zeug die niet eens voorover kon buigen. Had de hulp van haar moeder nodig om die grote zak mcdonalds weg te gooien. Of zo'n aangespoelde walrus op een scooter terwijl je respect voor de scooter hebt omdat ie het nog niet begeven heeft. Enige reden dat je weet dat die scooter er is komt omdat je 2 wieltjes ziet en wat gesnor hoort.

Comment

Hahaha... inderdaad Falstyr. Die brutale apen moet je gewoon van het balkon afgooien.

Comment

Van die mooie dames! Pff zo kan ik me toch niet concentreren?!?!

Haha, maar even serieus. Ik vind het erg irritant als mensen hun handdoek op een apparaat/bankje leggen en even rustig 10 minuten wat gaan drinken. Verder irriteer ik me niet aan mensen die veel praten tijdens het fitnessen... Ik ben er helaas een van
            "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

Jongen s jongens toch, mensen van het balkon afgooien, jullie draven door

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                Ik heb eigenlijk sinds kort weer last van die mensen die mij de hele tijd zitten aan te kijken. Vooral de nieuwelingen die alleen voor de zomer komen en denken dat ze met 6kg aan gewichten binnen 2 maanden arnold worden. Het is bij mij altijd raak als ze mij constant zitten aan te kijken... ik word er gewoon misselijk van.
                ben altijd benieuwd geweest hoe iemand dat ervaard, ik ben dan niet echt een beginneling meer die alleen de zomer komt, maar moet toegeven dat mijn blik wel eens wat afdwaald als ik iemand echt goed zie trainen, dan heb ik daar bewondering voor, maar merk dat het dus niet echt op prijs gesteld word. *overige info, ben gewoon een rustige jongen die geconcentreerd zijn oefeningen goed doet en geen patser is,*

Comment

had vanochtend een oude vrouw die zolang op 1 apparaat zat dat ik het maar oversloeg en ondertussen 3 andere oefeningen had afgerond.

ps: ik praat weleens met mensen maar dan als ze klaar zijn met hun sets ben ik nu irritant?

Comment

Irritant zijn patjepeeërs die zooo graag gezien willen worden. Breed als sommige mogen zijn, 't blijven kneuzen.

En ook lui die druk en luid ouwehoeren in de sauna. Of erger nog, tegen mij aan beginnen te lullen. Shut the fuck up!

Comment

Erger me ook zo erg aan de mensen die verrekte lang de toestellen bezet houden.
                      Daarom ga ik ook vaak trainen als ik vroeg vrij ben van school, veel mensen zijn aan het werk of zijn dan naar school of iets dergelijks.

Originally posted by Posseltje View Post
                      ben altijd benieuwd geweest hoe iemand dat ervaard, ik ben dan niet echt een beginneling meer die alleen de zomer komt, maar moet toegeven dat mijn blik wel eens wat afdwaald als ik iemand echt goed zie trainen, dan heb ik daar bewondering voor, maar merk dat het dus niet echt op prijs gesteld word. *overige info, ben gewoon een rustige jongen die geconcentreerd zijn oefeningen goed doet en geen patser is,*
                      Dat heb ik zelf ook, als ik eventjes rust heb tussen mijn setjes door, dan gluur ik stiekem het krachthok in, en dan zie ik die gebouwen van mannen aan het werk.
                      En dan kijken ze mij zo aan van: Wtf wil je kleuter?
                      Last edited by Nijnuis; 01-05-2008, 15:32.
                      Een training in de morgen, is een dag zonder zorgen.

Comment

Originally posted by Nijnuis View Post
                        En dan kijken ze mij zo aan van: Wtf wil je kleuter?
                        Schijt aan hebben en vaak is het ook niet helemaal zo. Dacht ik in het begin ook toen ik ineens tussen allemaal kleerkasten stond te klungelen met deadliften bv., maar als ze zien dat je hard traint dan hebben ze daar wel respect voor of je nou newbie bent of niet.

Comment

Ik heb ook veel geleerd van de krachtpatsers uit de 80's en 90's. Die mannen trainen nu enkel nog recreatief of een beetje op onderhoud 9ze zijn nu allemaal tegen de 55/60 jaar oud maar ze weten precies hoe je moet trainen om keiharde massa en oerkracht op te bouwen. Ze vonden het zelfs leuk om me te helpen! Zolang ik maar enthousiast was en hun raad opvolgde.
                          Ik kwam binnen in 2004 en woog destijds 64 kg bij 1m83. Nu weeg ik 93 kg.
                          Ik blijf ze dankbaar..
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Ze vonden het zelfs leuk om me te helpen! Zolang ik maar enthousiast was en hun raad opvolgde.
                            Ik kwam binnen in 2004 en woog destijds 64 kg bij 1m83. Nu weeg ik 93 kg.
                            Ik blijf ze dankbaar..

Ik merk ook tijdens het trainen dat als ik met "de pro's" een praatje maak, dat ze me sneller tips geven en mij soms wat oefeningen uitleggen. Er hangt gelukkig ook een erg gezellige sfeer bij ons in de sportschool, dat zal ook schelen. Er word soms meer gelult dat getrained
                            "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

lopen af en toe mensen dan durf ik ze amper aan te kijken laat staan gedag te zeggen of iets te vragen.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                                lopen af en toe mensen dan durf ik ze amper aan te kijken laat staan gedag te zeggen of iets te vragen.
                                hoezo durf je ze niet aan te kijken,
                                zijn het patsers met een zure kop ofzo
                                je hoeft toch ook niet iedereen wat te zeggen, doe ik ook niet
                                160kg squat
                                225kg deadlift
                                130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X