Ik train altijd met dumbells en stangen dus kan me niet zo druk maken om bezette apparaten, verder irriteer ik me niet zo snel aan anderen ik ga gewoon lekker trainen en trek me niets van anderen aan.
Ergernis in de gym
Collapse
X
-
Originally posted by Nex- View PostGuibus
Zo hoort het eigenlijk ook... Maar zeur effe mee joh... daar is deze topic voor, zeiken om anderen, lol.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostErgeren...eerder uitlachen. Had er van de week met Liquidfire over. Bij hem liep er een gast rond die wat sit-ups en zo deed. Vervolgens voor de spiegel flexen al roepende THIS IS SPARTA!.
Persoonlijk vraag ik altijd gewoon hoelang ze nog moeten en meestal laat ik mensen wel tussendoor. Maar ik zit ook in een vrij omgangsvriendelijke fitness waar iedereen wel met iedereen overweg kan.
DUS, waar ik me aan erger;
- Luidruchtige mensen (maar die dus echt roepen en luidkeels commentaar geven of vloeken)
- Mensen die apparaten onnodig lang bezetten.
- Onbeleefde mensen, hier kan ik dus ECHT niet tegen, dan wordt ik altijd een tikkeltje agressiever.
- Mensen die oefeningen verkeerd uitvoeren
- Mensen die staan te flexen voor de spiegel, terwijl ze meestal moeten onderdoen voor de helft van de fitness.
- ...
Comment
-
heb een hekel aan mensen die naar je staan te kijken als je zwaar aan het trainen ben en als je dan de laatste een of twee reps iets met je lichaam beweegt dat ze comentaar gaan geven dat je lichter moet terwel ze zelf met licht gewicht aan het klooien zijn en meer lulle als trainenbench press :80 dead lift :140 squat : 120
Comment
-
Originally posted by Snyder View PostDUS, waar ik me aan erger;
- Mensen die oefeningen verkeerd uitvoeren
- ...
juistenem die was ik vergeten
roeien of lat pulldowns met een gebogen rug (soort van crunch houding) doen het altijd erg goed op mijn irritatie meter Ook de standing dumbell curls waarbij de gewichten overal heengaan, behalve de goeie kan (laatst zag ik toch zon kerel, 40 jaar ongeveer, graatmager en die stond deze te doen. Ik kan je vertellen, dat filmpje wat hier op dit forum staat van die man die hammer curlde met 80 kg dumbells was er niks bij)22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Lol.. beetje raar leo.
Het laatste waar ik mij aan erger is mensen die de oefeningen verkeerd uitvoeren. Als je zo handig bent dan help je ze gewoon maar ga je niet lopen ergeren aan die mensen... dat noem ik nou versplide energie en zonde van je tijd. Niks van aan trekken en doorgaan met waar je mee bezig was... hij is tenslotte ''hij'' en niet jou.
Comment
-
ja kijk weet je wat het is, eerst hielp ik ze wel vaak en gaf tips enzo, maar sommige mensen lijken het gewoon niet te willen begrijpen. Als je in plaats van serieus te trainen maar een beetje aan loopt te kloten beledig je in mijn ogen de mensen die het wel serieus doen. Zo een houding van 'ja jullie doen veel moeite maar ik doe het lekker op mijn slonzen manier en denk dat ik dezelfde of betere resultaten behaal".
ik weet niet, dr is gewoon iets wat me irriteert als ik iemand een oefening echt helemaal finaal verkeerd zie doen, terwijl het ze wel goed is uitgelegd en voorgedaan22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Leo
Ja daar heb je wel een punt ja... ben je trouwens een nederland? Want ik heb een russishe vriend die ook Leo heet.
Guibus
Lol, dan vraag je toch netjes aan die kerel of die voortaan voordat de kleedkamer binnenkomt eerst voor een kleine 5 minuten naakt buiten in de kou gaat staan? Dan zweeft al dat zweet wel een beetje weg.
Comment
-
Mensen die 1 toestel bezet houden en ouwe hoeren?
Sommige gebruiken 2 toestellen en doen niets meer dan alleen hun stembanden trainen
En dan nog die figuren die totaal niet weten waar ze mee bezig zijn.
En dan in mijn geval, ik train met mijn vriendin, een vrouw in de ijzers dat snappen ze al helemaal niet laat staan dat het gewicht wat zij traint overeen komt met die figuren................Leven, meervoud van lef!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment