Ergernis in de gym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Van die iritante patsertjes die binnkomen om "mooi" te wezen. En dan alle oefeningen echt fout doen. Ook nog eens alle apparaten bezet houden en als je er dan iets van zegt je meteen een verwaande blik krijgt van: waar bemoei je je mee.

Blijf dan aub thuis en ga je moeder pesten of zo !!!!

Comment

Originally posted by tilburg013 View Post
      Van die iritante patsertjes die binnkomen om "mooi" te wezen. En dan alle oefeningen echt fout doen. Ook nog eens alle apparaten bezet houden en als je er dan iets van zegt je meteen een verwaande blik krijgt van: waar bemoei je je mee.

Blijf dan aub thuis en ga je moeder pesten of zo !!!!
      Dat zijn idd dezelfde nono's waar ik het over had die niet komen trainen maar telefoonnummers van vrouwen proberen te versieren.

Wat een sukkels..dan zie ik nog liever die "Bruce Lee gastjes"
      Geniet, en drink met maten!

Comment

op nummer 1:Ouwehoeren en toestellen bezet houden
        op nummer 2: mensen die met mij willen praten.

Vaak als ze lullen en de toestellen vasthouden en ik moet ewop wachten dan verzoek ik ze om snel hun setje af temaken.
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

tegen mensen die met mij willen ouwehoeren heb ik al lang iets uitgevonden: MP3 speler in je oren douwen. Dat zien ze gelijk en houdt ze wel weg

Comment

Gisteren... Elke avond zijn er groepsklasjes dus probeer voor die tijd weg te zijn. Helaas niet gelukt. Dus de ruimte loopt vol met fitness jokers en kut scooter begint hard gedraait te worden. Deur gaat dicht en verder geen last van. Voor het raam staat een bankdruk set waar ik bezig ben. Komen er paar nieuwsgierige klootviolen die zonodig door het raam willen kijken.

Me irritatie was zo hoog dat ik niet eens vroeg of ze weg wilde gaan. Heb het gewicht opgetild en "per ongeluk" tegen hun aangeknalt. En toen me sets gedaan terwijl zij stonden te klagen. Ik ben het gewoon zat dat gezeik altijd met die teringlijers. This is beyond simpele irritatie bij mij.

Comment

Het verhaal van Chackie Jan:

Gisteravond bij mijn sportschool was er zo'n gozer (ik noem hem chackie chan) oftewel Sjaakie jan. Hij was bezig met BOR... echter is hij net als ik nog een beginner dus hij deed het met weinig gewichten.

Paar minuten later komt er een hele mooie meid binnen lopen... tegenover de oefening die shaakie deed was natuurlijk ''de loopband''. Nou je raad het al... mevrouwtje gaat op de loopband en Shaakie wordt rood. (ja ik was bezig met bench press ''er naast'' maar was net klaar met de oefening vandaar dat het mij opviel''. Anyway... back to the point. Natuurlijk wil Shaakie indruk maken dus doet hij er even een paar zware gewichten bij.

Het moment waar ik mij helemaal kapot lachte.... shaakie kon de gewichten niet eens voor een kleine centimeter optillen. Ik ben niet zo goed in verhaaltjes vertellen maar als jullie er bij waren hadden jullie je kapot gelachen. Dat ''mooie'' meisje had het al door dus keek ze hem even aan met een lach... en dat was al genoeg voor onze chackie jan om met een rood gezicht het zaal te verlaten.

Comment

hahaha die is keihard
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                  Nog even een irritatie.. je bent aan het trainen voor de spiegel om je uitvoering in de gaten te houden of te optimaliseren en dan komt er weer een figuur die even lekker voor je gaat staan, terwijl hij ziet waar je mee bezig bent.. dan zeg je er iets van en krijg je een boze blik.
                  indd die was ik vergeten

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    ...En als je dan ook nog eens zag dat ie met van die mietengewichtjes van 10 kg aan het schuine banken was ...

Ik ben als beginner ook met van die mietjesgewichten bezig...
                    Allthough, ik houd me verdomd gedeisd aangezien een gestresseerde zaalgenoot me zo in twee zou kunnen breken

Anywayz, ik erger me aan van die gasten die langs mij komen staan omdat ze er net dan stoer uitzien. Ga verdomme naast die vent van een meter breed staan zou ik zeggen...

Comment

@johan

die gast waar ik het over had was geen beginner..alleen maar dom. Hij trainde al 5 jaar..en nog slecht ook. En dan dingen als hardcore!! roepen...pff losertje was dat hoor.

Comment

Dat is wel ernstig. Vijf jaar trainen en dan nog met beginnergewichtjes zitten... Daar zou je toch droevig van worden als het niet zo lachwekkend was.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Dat is wel ernstig. Vijf jaar trainen en dan nog met beginnergewichtjes zitten... Daar zou je toch droevig van worden als het niet zo lachwekkend was.
                          Hij riep altijd dat hij van de shit hield...maar het enige wat echt shit was was hij zelf

Comment

haha zonder van de 5 jaar heey, heb je nog steeds niks bereikt lol
                            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

idd toestel bezet houders, en nog luidruchtig zijn ook

Comment

Gister was het weer eens raak .Op het bankje lag een handdoek en bidon, maar hij stond bij andere te praten . Dus ik pleur gewoon zijn handoek en bidon op de grond en pak het bankje. Later toen hij uit gelult was en terug kwam maakte hij een opmerking maar ja ,ach hij ging wat anders doen hahaha.geen keuze.
                                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X