Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Gewoon strak aan kijken? Moet je bij mij niet flikken... voor je het weet zie je een grote fuist richting je gezicht komen... Nee, maar even aankijken ofzo kan wel maar de hele tijd? Daar word ik zo misselijk van! Er zijn al genoeg mensen die de hele tijd naar je lopen te staren, maar dat heb ik al eerder gezegd.
Mensen die toestellen bezet houden is ook zwaar vervelend,maar nog vervelender vind ik als mensen tegen me gaan zitten lulle,kom op zeg daar kom ik niet voor in de sportschool
Ik vind het mateloos irritant als er zo'n kerel net voor je neus een toestel wegkaapt, zeker dan nu als de zomerperiode er aan komt zijn het vaak van die ventjes die geen idee hebben hoe het toestel te gebruiken.
Vandaag nog een prachtig voorbeeld, begint ie gewoon het kaartje dat op het toestel hangt te lezen en besluit ie toch maar effe om wat anders te doen omdat dit hem niet beviel
Overigens hebben wij ook een schreeuwster hier, maar ze roept nog dingen die ik wel grappig vind als : 'komaan, train die kont!' 'verdorie verdorie verdorie ik moet het doen' 'ha, dat was GEWELDIG!'
Overigens zou ik wel zo'n figuur is willen zien die 'this is Sparta!' begint te roepen willen zien ik zou gewoon breken van het lachen
"those who want glory need to realise how much pain it takes to get there"
Gewoon strak aan kijken? Moet je bij mij niet flikken... voor je het weet zie je een grote fuist richting je gezicht komen... Nee, maar even aankijken ofzo kan wel maar de hele tijd? Daar word ik zo misselijk van! Er zijn al genoeg mensen die de hele tijd naar je lopen te staren, maar dat heb ik al eerder gezegd.
Dat hoef je bij mij niet te proberen Nex..een vuist richting mij lanceren.
ik heb Ouwehoeren en toestellen bezet houden genomen.. zoals de meeste blijkbaar. maar na een tijdje fitnesse weet je toch wel de uren wanneer het het minst druk is... ik ga dan gewoon..
Ik heb iets anders genomen want van een overbezette fitness heb ik nooit last sinds ik naar zo'n grote keten verhuisd ben.
Da's ook het enige goede aan die verhuis moet ik zeggen.
In m'n vroegere kleine, gezellige, voor krachtsporters bedoelde, fitness was het normaal dat je met dumbells aan de slag ging.
In zo'n megafitness zijn die dikke koeien waar hierboven al over werd gesproken het doelpubliek
Gevolg: te weinig gewichten en veel rare blikken als je de dumbells gebruikt ipv de machines.
Maar HET ergste voor me is m'n vriendin doet een studentenjob in die fitness en ik irriteer me dood aan de 153464633ste lul die haar probeert te versieren
Winners never quit, quitters never win!!! (vince lombardi)
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment