Ergernis in de gym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• AAAAAAAAAAAAAAAAH ik kan het AAAAAAAAAAAAAAAAAAH ik kan het doorgaaaan ''boem op je hoofd''

Maar ouwehoeren moet toch is kunnen tijdens de rust periode 2 min rust en dan weer verder is toch niks mis mee?
    Wat ben ik een spetter

Comment

• Originally posted by python View Post
      Maar HET ergste voor me is m'n vriendin doet een studentenjob in die fitness en ik irriteer me dood aan de 153464633ste lul die haar probeert te versieren
      Dat zijn vaak de meest kansloze figuren die er in de gym rondlopen. Vinden zich zelf enorm lekker maar hebben meestal een kop om op te schijten!

Maar aan die sukkels die alleen lopen te ouwehoeren in de gym en daarmee serieuze sporters in de weg lopen erger ik me nog het meest!

grts

Comment

• Originally posted by erik1982 View Post
        Dat zijn vaak de meest kansloze figuren die er in de gym rondlopen. Vinden zich zelf enorm lekker maar hebben meestal een kop om op te schijten!

Maar aan die sukkels die alleen lopen te ouwehoeren in de gym en daarmee serieuze sporters in de weg lopen erger ik me nog het meest!

grts
        en niet vergeten..benen als dunne stokjes =)

Comment

• Originally posted by sakurakilla View Post
          en niet vergeten..benen als dunne stokjes =)
          Haha ja idd!! Ze lopen er bij als swarzenegger maar volgens mij hebben ze gewoon een krantenwijk gehad ( of gewoon schurft onder de armen )

Comment

• Originally posted by erik1982 View Post
            Haha ja idd!! Ze lopen er bij als swarzenegger maar volgens mij hebben ze gewoon een krantenwijk gehad ( of gewoon schurft onder de armen )
            Hahahaha.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• had gister iets echt tofs, een kerel (die waarschijnlijk aas heeft gebruikt, en normaal altijd te hard praat met zijn andere spuiters.) gaf me ene compliment over mijn armen vanwege de spierlijn en ze waren ook ff flink opgepompt door de BB curl. wou het gewoon ff zeggen =)

Comment

• @ Posseltje

Kijk, daar erger ik me nou aan, fokkin' patsertje
                Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  @ Posseltje

Kijk, daar erger ik me nou aan, fokkin' patsertje

@posseltje
                  Zo`n compliement is natuurlijk altijd leuk om te horen. Goed voor de motivatie!!

grts

Comment

• @ Posseltje

Ik wil er natuurlijk mee zeggen dat je blij moet zijn met zulke complimenten

Comment

• dankje weet ik, en ik ben niet het type tanktopje aan pompen en dan de stad in hoor, kerel schatte me eerst ook 3-4 jaar te jong in, dacht dat ik 16 was toen kreeg ik alsnog dat compliment

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                        dankje weet ik, en ik ben niet het type tanktopje aan pompen en dan de stad in hoor, kerel schatte me eerst ook 3-4 jaar te jong in, dacht dat ik 16 was toen kreeg ik alsnog dat compliment
                        Ecto power is dat posseltje!

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                          Ecto power is dat posseltje!

True

Comment

• Laatste tijd idd weer veel van die dikke koeien die ff proberen 100kg eraf te halen in 2 maanden tijd.
                            Ga altijd bijna over mijn nek als in hun die "crunches" zie doen. Dan lijken het net van die walvissen op het droge.

En dan ook nog eens van die rare mennekes die alleen maar lopen te zwaaien met te zware gewichten en dan de hele tijd zitten te kijken naar hun biceps met een omtrek van 3 cm !!!

Comment

• @Posseltje zou jou ook jonger inschatten maargoed ik wordt altijd 13 14 15 ingeschat
                              dan zeg ik je zit er ietsjes naast maar ik heb de eeuwige jeugd
                              want ja ik ben nu 17 maargoed ik weet ook wel dat ik er geen 17 uitzie.

zou het ook wel is leuk vinden als mensen mijn complimentje geven maarja waarover moeten ze die geven

zelf vind ik die dikke mensen wel goed dat ze het eraf trainen maar hun gedrag vind ik maar nix (niet allemaal natuurlijk)
                              Calisthenics / Street workout

Comment

• @ Ijsblok

Ik lach me rot als je 10 jaar verder bent. Dan is het in een klap voorbij met die eeuwige jeugd zoals je dat zo mooi zegt! Wacht maar tot je de dertig nadert!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X