Ergernis in de gym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik wel ik loop altijd heel erg breed door de zaal. Sta ook vaak bij de loopbanden om met oma's te flirten. Voel me heel erg stoer op een maandag middag wanneer er alleen kinderen van 8 jaar komen voor Judo en ik zelf natuurlijk.

Ik doe altijd een oefening - twee reps en vervolgens ga ik naar de patatzaak ernaast en bestel ik een biertje Hertog Jan en wat frinkandelen.

Beseffen jullie nu hoe stoer ik ben?

Comment

• Een ergernisje van een heel ander soort: Trappen!

Onze fitness-ruimte heeft diverse trappen. Maar toen ik gisteren alles had gegeven tijdens het trainen van mijn benen, moest ik naar een andere verdieping voor een volgende oefening. Bij de eerste trede stond ik al te klapperen met mijn knieen Uiteindelijk heb ik mij ongegeneerd aan de leuningen naar boven getrokken met de minimale hulp van mijn bevende benen (wat opzich al een aardige oefening was). Ik hoop nog steeds dat ik niet gespot ben

Volgende keer houd ik het even in mijn achterhoofd tijdens het trainen...
      30 juni 2008: 35 jaar, 1.82 lang, 72 k zwaar, 15,3% vet --- tweede doel : Op naar de 80 kilo!...en meer tiet ---

Comment

• Wat dat betreft ben ik "blij" dat bij ons de trappen naar beneden gaan

Comment

• waar ik me wel aan erg zijn intructeurs die jongens en meisjes die er voor het eerst komen niet tot weinig begleiding geven.
          wat lijdt tot erg rare, niet goede bewegingen en dan ook nog niks zeggen dat ze het niet goed doen
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

• Afgelopen vrijdag weer wat mee gekmaakt.

2 nieuwe mannetjes die even een proefles kwamen nemen, je kent ze wel die jongetjes die ergens anders al trainen en wel ff zouden laten zien dat ze het kunnen. (waarschijnlijk net hun oksels geschoren en een iets te agressieve deo op gedaan)
            1x raden wat de eerste oefening is....... ja idd bankdrukken.
            (even een opmerking bij ons in de gym licht ALTIJD alles netjes waar het hoort voor en na gebruik).
            1 van de 2 ventjes was best sterk geliig dat ie alles 1 x drukte tot de 130 denk ik.
            Ze zijn klaar met de bankdruk en laten de hele klere zooi hangen echt ongelofelijk.
            Ik er even naar toe en heel vriendelijk gevraagd van mannen zijn jullie kleer met de BP??? ja was het antwoord......
            Oke zouden jullie dan ook even de schrijven terug willen hangen???
            uuuhhhh ja is goed...
            En dan de rest van de trainen helemaal ge iriteerd en aangevallen naar je blijven kijken echt zo triest.
            Zulke jongen gaan er echt komen.
            Who's the Chef

Comment

• Wat ook rot is: "achterlijke vrienden"

was vandaag met een maat aan het Bank drukken. Zit daar lekker met Ipod in me oortjes. begint hij me inees te slaan?? ik zo van wtf??

Hij zei:"ja ik had gelezen dat je dan boos wordt en meer kan tillen"

Vet irritant
              DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "

Comment

• Haha, leuke vriend heb jij Laten we het er maar op houden dat hij het goed bedoelde!

Comment

• Originally posted by UpRising View Post
                  Haha, leuke vriend heb jij Laten we het er maar op houden dat hij het goed bedoelde!
                  Hahha nja, laaste probeerde hij me ook al te Zwaffelen (met broek aan) lol 't dat hij een vriendin heeft. Mja dat doet hij niet meer, en toileteren zal die ook moeilijk doen aankomen week
                  DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "

Comment

• Aan de in de poll opgesomde keuzes erger ik me niet echt (of het gebeurt té weinig). Hooguit aan de eerste. Al zijn er vaak genoeg meerdere apparaten en komt het bij mij nauwelijks voor.

Het meest waar ik me aan erger zijn de mannen/jongens die in te kleine maten hempjes rondlopen en erbij lopen alsof ze met hun lichaam wel even de "baas" zijn in de fitness ruimte. "Oke je bent gespierd en dat weten we ook wel zonder je strakke hempje, so what" denk ik dan bij mezelf. Loop je hier nou rond om te trainen of als show off? Tuurlijk mag je trots zijn op je lichaam maar dit is wel heel overdreven.

Comment

• lijkt me logischer om te trainen in iets wat lekker zit..een wijd shirt en een fijne trainingsbroek dan al dat strakke spul..toch?
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

• Ik had afgelopen week trouwens ook weer iets waar ik me aan ergerde. Bij het dumbellrek stond een gozer die constant moest ruften. Op een gegeven moment rook de hele gym naar de stront, bah!

Comment

• Ik train altijd in een oversized shirt. Tijdens m'n warm up heb ik er een hempje onder aan, maar zodra ik het warmer krijg gaat dat hempje uit. Anders gaat dat zo plakken.
                          Edit: Ophaler, was die gast net begonnen met whey-shakes ofzo?

Comment

• exactly. Tenminste, zo train ik ook altijd. Lekker groot shirt (niet dat veel shirts te klein zijn voor mijn doen op dit moment, maar ruim vind ik lekker makkelijk bewegen).
                            Maargoed, mochten ze dat strakke fijner vinden. Ik kan best begrijpen dat je zonder mouwen fijner vind. Heb zelf gebasketballd en je armen krijgen wat meer vrijheid. Maar het gaat meer om het totaalplaatje.
                            De blik in de ogen de uitstraling. Laatst was iemand bezig met een apparaat. Vroeg er zo'n figuur als in mijn omschrijving: hoeveel setjes moet je nog. Dus die jongen vertellen dat hij nog 2x moest geloof ik, terwijl hij echt niet overbodig ruim de tijd nam (ik zat er immers tegenover en zag het allemaal gebeuren).. Nou 't figuur keek uit z'n ogen van "wat doe jij op m'n apparaat botje".. hij zei 't niet maar liep wel met een boze blik weg.

Dan denk ik echt van.. kerel het is je eigen gymm niet iedereen betaald en mag trainen, bovendien doet deze jongen niks verkeerd.
                            Last edited by little; 23-06-2008, 14:30.

Comment

• Originally posted by UpRising View Post
                              Ik train altijd in een oversized shirt. Tijdens m'n warm up heb ik er een hempje onder aan, maar zodra ik het warmer krijg gaat dat hempje uit. Anders gaat dat zo plakken.
                              Edit: Ophaler, was die gast net begonnen met whey-shakes ofzo?
                              Volgens mij had ie gewoon te veel uien gegeten. Of iets met kool of zo. Echt smerige zure scheten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                Volgens mij had ie gewoon te veel uien gegeten. Of iets met kool of zo. Echt smerige zure scheten!
                                Ah gedver. Had ie het zelf wel door? Van zoiets mag best wat gezegd worden vind ik. Hij maakt het namelijk ongemakkelijk voor de mensen om 'm heen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X