Ergernis in de gym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zelf train ik vaak in een tank top buiten als ik benen train. Maar dat is omdat (lach me nu maar uit) vroeg een pakje hoger BF had en dus 0 aders, nu zit ik op zo'n 10% en ze beginnen al aardig te komen, dus ik kick er een beetje op

Comment

• Originally posted by Snyder View Post
      Zelf train ik vaak in een tank top buiten als ik benen train. Maar dat is omdat (lach me nu maar uit) vroeg een pakje hoger BF had en dus 0 aders, nu zit ik op zo'n 10% en ze beginnen al aardig te komen, dus ik kick er een beetje op
      Ja da snap ik, als ik over paar maandjes ook aan de 10% zit doe ik ook wel een x zn tank top aan. Want je mag gerust trots zijn op wat je bereikt hebt. Maar net als andere zegge. Gaat het omhet totaal plaatje. me pa traint in een wijd tank topje (hij is dus echt neit gespierd) en daar heeft ook niemand alst van.
      DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "

Comment

• Loop ook wel is met een hempje aan vind dit persoonlijk lekkerder trainen.
        Vaak als ik in een normaal shirt train plakt het aan aan me lijf of snijd het tussen mijn oksels.
        Plus het feit dat je goed kan zien wat je aanspant tijdens een oefening.
        Who's the Chef

Comment

• Ik train ook altijd in een hemd en een wijde trainingsbroek. Het moet vooral confortabel zitten. Jezelf ergeren aan kleding wat knelt tijdens de oefeningen brengt je concentratie en dus je training niet veel goeds.

Maar er zijn inderdaad van die peppies die er alleen maar in lopen om gezien te worden en dan ook voortdurend rondkijken of ze ook gezien worden.

grts

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
            Ik wel ik loop altijd heel erg breed door de zaal. Sta ook vaak bij de loopbanden om met oma's te flirten. Voel me heel erg stoer op een maandag middag wanneer er alleen kinderen van 8 jaar komen voor Judo en ik zelf natuurlijk.

Ik doe altijd een oefening - twee reps en vervolgens ga ik naar de patatzaak ernaast en bestel ik een biertje Hertog Jan en wat frinkandelen.

Beseffen jullie nu hoe stoer ik ben?
            Ik durf het bijna niet te vragen, maar doe het toch: Mag ik naast je lopen?

Comment

• Feit dat je hertog Jan drink maakt een helehoop goed.

maarja na been training heb ik al moeite mijn shirt uit te krijgen(zweet me dan echt kapot) laat staan een shirt wat niet of amper mee zal geven.

Comment

• Wooo!! Turkije speelt vanavond, lekker rustig in de Gym straks!

Wooo!!!!

Comment

• Ouwehoeren en toestellen bezet houden

Comment

• Originally posted by Broes View Post
                    Ik durf het bijna niet te vragen, maar doe het toch: Mag ik naast je lopen?
                    Ligt eraan of je net zo stoer bent als ik... of tenminste een beetje in de buurt komt.

Comment

• Originally posted by UpRising View Post
                      Ik train altijd in een oversized shirt. Tijdens m'n warm up heb ik er een hempje onder aan, maar zodra ik het warmer krijg gaat dat hempje uit. Anders gaat dat zo plakken.
                      Edit: Ophaler, was die gast net begonnen met whey-shakes ofzo?
                      hahaha ik weet nog goed, dat toen ik net begon met whey-shakes zat ik ook te schijten voor me leven echt dat wil je niet weten. Nu heb ik dat gelukkig niet meer was vooral op het begin
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                        hahaha ik weet nog goed, dat toen ik net begon met whey-shakes zat ik ook te schijten voor me leven echt dat wil je niet weten. Nu heb ik dat gelukkig niet meer was vooral op het begin
                        Persoon die net begint met whey + gaat squaten = kernbom

Comment

• oke leuke toekomst staat mij te wachten, als ik ga beginnen
                          Calisthenics / Street workout

Comment

• vreet maar es veel kool, ui, peen en knoflook. Da's op zich nog veel serieuzere "shit"
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

• zo irritant als je op de loopband of welk cardiotoestel dan ook, aangesproken wordt terwijl je al moeite hebt met praten door de intensiteit die mn training vergt!!! pfff zo irritant

Comment

• I-pod of ander soort mp3speler aanschaffen en indoen. Scheelt een hoop gezever.
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X