Ergernis in de gym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• heb er indd ook genoeg gezien.. ben ook wel eens de gym ingekomen... warming up ( kon je mooi de hele zaal zien.. ) en daarna weer naar buiten gelopen... naar de kantine daaro .. wat besteld en gewacht tot beppie's praatclub en de half gebakken eieren weer weg waren... en dan die kreten door die gym..

* kijk is hoe hard ik kan rennen...
    * 50 kg.. pff das ook nie veel ... en dan een gewicht erop leggen en de pruimenmoord stikken omdat je het niet omhoog krijgt...

De top 10:

1. het nutteloos blijven hangen op een machine
    2. verkeerde muziek
    3.??
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

• of zo'n fokking dikke, die komt om zgn af te vallen en die gaat mega chill met 10 of 20 kg zitten nektrekken in een tempo van ongeveer 1 rep per minuut. en maar denken dat er dan wat afgaat.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by bruce View Post
        of zo'n fokking dikke, die komt om zgn af te vallen en die gaat mega chill met 10 of 20 kg zitten nektrekken in een tempo van ongeveer 1 rep per minuut. en maar denken dat er dan wat afgaat.
        daar zijn niet alleen dikke/gezette mensen voor nodig...

praatte wel eens met iemand die ik tegen kwam voor dat ik ging sporten.. en die zweette als een gek... ik denk nou die is actief... ( ja met fietsen achteraf.. ) want alles ging op zijn 11/30ste.. met indd 1 rep per minuut ofzo...
        De waarheid kan erg hard zijn

Comment

• Originally posted by MasterTuning View Post
          * kijk is hoe hard ik kan rennen...
          * 50 kg.. pff das ook nie veel ... en dan een gewicht erop leggen en de pruimenmoord stikken omdat je het niet omhoog krijgt...

De top 10:

1. het nutteloos blijven hangen op een machine
          2. verkeerde muziek
          3.??
          50kg is voor mij genoeg:P

maar top 10.. uhmm
          1. apparaten onnodig bezet houden
          2. verkeerde muziek
          3. Luidruchtig zijn
          4. mij van mijn training afhouden.
          5. stoer doen met gewichten
          6. na elke set in de spiegel kijken of ze al gegroeid zijn
          7. Betweters. je moet dit anders doen.. uhh nee dan overlaod je dit.. ohh wist ik niet.

uhmmm
          8. hinderlijk staren op de manier .. kan je niet beter.. (ik kijk zelf ook vaak naar mensen die echt 100kg benchress doen vind het geweldig om te zien.)
          9. een kapotte airco.
          10. mensen die stinken.

Comment

• Als iemand met zwaar overgewicht aan het trainen is zeggen van "sooo die heeft een dikke reet"! Niet goed voor iemand zijn zelfvertrouwen.
            Respect voor de mensen die dan naar de sportschool gaan.

Comment

• Originally posted by bruce View Post
              of zo'n fokking dikke, die komt om zgn af te vallen en die gaat mega chill met 10 of 20 kg zitten nektrekken in een tempo van ongeveer 1 rep per minuut. en maar denken dat er dan wat afgaat.

Daar hebben wij er ook een paar van.
              Die gasten doen een bak koffie na elke set en zijn op die mannier 3 uur zoet
              Who's the Chef

Comment

• Haha of van die 65+ die na het trainen aan de thee gaan zitten aan de bar en daardoor de doorgang versperren.. Ook heel iritant, midden in het gangpad van de kleedkamers gaan zitten..
                Voor de rest van die figuren die heel stoer gaan lopen doen en denken dat ze iedereen ankunnen maar net 2 maand trainen..
                De meeste ergernissen zijn al opgenoemd hier voor de rest.
                Ach ja, je doet er weinig aan en als je ze zat wordt gooi je gewoon een dumbell die ze niet aankunnen, ik weet me wel keurig te gedragen daar niet van

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                  Minstens 8.244.
                  haha dan moet ik het zelf gaan klaren allemaal dus geen tijd voor jeugd geen tijd voor super macho's alleen tijd om mensen de weg te wijzen

of wil iemand lkkr mee werken die minstents 8.244 berichten heeft gepost
                  ookal is 80% offtopic posts en daarweer de helft van dubbelpost of multipost
                  Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by Been View Post

Daar hebben wij er ook een paar van.
                    Die gasten doen een bak koffie na elke set en zijn op die mannier 3 uur zoet
                    die koffie is nog niet zo erg maar ja met 3 schepjes suiker in de koffie/thee doet.
                    raar hea als je 4 van die dingen per training drinkt.
                    dat je dan nog niet afvalt
                    Calisthenics / Street workout

Comment

• Ik haat die gasten die continue lopen te ruften, dat is pas irritant en goor

Comment

• Originally posted by Loenatik View Post
                        Ik haat die gasten die continue lopen te ruften, dat is pas irritant en goor
                        Dan weet je zeker dat zij wel op tijd hun proteine binnen krijgen. De zwaveldampen getuigen daarvan
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Heb ik ook wel is last van vooral op de legg press
                          Who's the Chef

Comment

• lekker fris voor degene die na jou moet
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

• Loopbanden die bezet zijn door mensen die m op stand 2 hebben staan en staan te lullen (ook mannen) wat ik dan gewoon doe aangezien ik in de avond ga, er hangt bij elke loopband een TV, dus zet ik m op rtl4 GTST moet je zien hoe snel het dan leegloopt
                              Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

• ik lach me kapot als IK moet ruften. haha... hele zaaltje mopperen
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X