Vandaag op het werk/op school...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Morgen laatste werkdag en aangezien morgen een hoop mensen buiten de deur zijn, ga ik vandaag maar alvast trakteren.... Net dus drie taarten gehaald, om half elf mag iedereen zich volvreten...

Voor de rest? Weinig te doen, heb mijn zooi allemaal overgedragen en voor de rest zit ik te wachten op anderen om verder te kunnen met mijn werk... Dus dan maar de hele dag een beetje msnen, sociaal doen met de schilders, etcetera...
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

was op het werk altijd van die scholieren die geen mandje meenemen spreek je ze op aan. op gegeven moment komt er een kerel binnen geen mandje. dus ik zeg zou je ff een mandje willen pakken kerel loopt door. dus ik loop achter hem aan mep hem op zijn schouder zou je even een mandje willen pakken kerel kijkt me aan. ik kom hier voor een inventum weegschaal : ja die hebben we hier niet. mss beter kijken en volgende keer terug naar de kijkshop gaan.
      toen liep de man teleurgesteld de winkel uit

-----

mkay ff serieus heb de plannen voor 2009 doorgesproken met de baas. vakantie januari gepland. en werkrooster volgende week. 3 dagen 30 uur. niet slecht. verder mijn toekomst binnen c1000 besproken kwa opleidingen etc. goed vooruitzicht

Comment

vandaag dus om half 8 lakwerk samen met een collega op moeten halen in haaksbergen. mog dus no way beschadigd zijn.
        wist van tevoren al wel dat er wat mis zou gaan, en ja hoor, bij het inladen, ga ik met mijn betonstampers maat 48 op het lakwerk staan
        gelukkig niet beschadigd, heb tenminste niks gezien.
        toen weer terug, hadden 3fm dacht ik op staan in de wagen, ff mooi genieten hoe die man gedumpt werdt door zijn vriendin op de radio
        middagpauze was cafetaria, ik iedereen op de werkplaats vragen wat ze willen, 1 man wou dus een blowjob mayo, wist dat hij zat te fucken, maar goed had het dus opgeschreven, maar de vriendin van de baas belde naar de cafetaria toe, en bestelde ook zo een blowjob mayo.
        achteraf gezien wist ze dus niet wat een blowjob is, de andere meid op het kantoor had ze dat dus ff mooi uitgelegt. ze schaamde zich kapot. lol
        verder de hele middag weer zitten in te laden en half 5 was het pleite waar je weer een half uur op de bus kant wachten en nog niet eens kunt zitten. en de batterij van mobiel ook leeg, dus had ook weer geen muziek.
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

Comment

Vanacht moeten heftrucken in het cirquit. Heb op sector 2 gereden. De schijtpapier was weer es in de reclame. En dankzij de recessie heb ik het "schijtdruk". Mensen hamsteren nu heel veel goedkopere B-merkartikelen, dus heb me het vuur uit de schenen getruckt.
          Ben nu tot dinsdag lekker vrij.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Zo, sinds 5 januari aan de slag bij mijn (inmiddels niet meer zo) nieuwe werkgever. Wat een verschil met mijn oude werkgever zeg... Er is opeens iets van structuur te bekennen. Werk is erg leuk, collegae zijn leuk (ok, sommigen minder maar dat blijf je toch houden). Laatst te horen gekregen dat ik met vlag en wimpel door mijn proeftijd heen ben. Dus vandaag (hè hè, kom ik eindelijk tot dat waar dit topic over gaat) bezig gegaan met het uitzoeken van een autootje... Keine blasse ahnung nog wat het wordt, veel te veel keus... Hoop ouwelullenbakken die per definitie afvallen... En wat een hoop shyte kun je als extra bij zo'n auto kiezen zeg, dimmende koplampen, stuur met audiobesturing, automatisch dimmende binnenspiegel... WTF? Lastig lastig, morgen weer verder
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

ahhhh..wat sta je toch voor een vreselijke keuze.
              On-topic: Gisteren lid geworden van de vakbond FNV. Tijd om een vuist te maken naar ons management. Onze directeur denkt de playboy uit te kunnen hangen over onze rug...foute gedachte. Maar dat merkt ie wel als we allemaal gaan staken binnenkort hehehe...

Comment

Vandaag op werk bij de boardpinda: Het groene thee mysterie

Op iedere verdieping (in totaal 4) staat een voorraadje groene thee. Normaal gesproken drinkt vrijwel iedereen koffie... Sloten en sloten koffie... Koffiebonen zijn niet aan te slepen... En als ze een keer op zijn wordt iedereen binnen de kortste keren chagrijnig...

Anyway, er is een aantal mensen dat, om wat voor reden dan ook, zo nu en dan eens een thee drinkt ipv een koffie... En dan is groene thee de favoriet... Maar aangezien dat niet vaak voorkomt doen we redelijk lang met een relatief kleine voorraad groene thee...

Maar.... Het is nu een aantal collegae opgevallen dat de groene thee voorraad op de vierde verdieping in een razend tempo aan het slinken is... Gesprek van de dag... 'Wie zuipt al die thee op?', 'Jezus moet je al die zakjes in de prullenbak zien liggen!', 'What the fuck, weer een doosje leeg!', 'Ow mag ik dan de pickwick punten, ik ben aan het sparen voor een nieuwe theepot...'

Verwarring alom dus... En ondertussen probeer ik er voor te zorgen dat niemand ziet dat ik tig keer per dag naar de plee moet en probeer ik zo nu en dan wat groene thee van de andere verdiepingen naar boven te sneaken zodat het iets minder opvalt ...

Edit: En het lijkt wel alsof ze hier ergens een enorme lijmpot open hebben staan... Ben al de hele week te melig voor woorden...
                Last edited by Pinada; 26-02-2009, 15:34.

Comment

Originally posted by Pinada View Post

Op iedere verdieping (in totaal 4) staat een voorraadje groene thee. Normaal gesproken drinkt vrijwel iedereen koffie... Sloten en sloten koffie... Koffiebonen zijn niet aan te slepen... En als ze een keer op zijn wordt iedereen binnen de kortste keren chagrijnig...

Anyway, er is een aantal mensen dat, om wat voor reden dan ook, zo nu en dan eens een thee drinkt ipv een koffie... En dan is groene thee de favoriet... Maar aangezien dat niet vaak voorkomt doen we redelijk lang met een relatief kleine voorraad groene thee...

Maar.... Het is nu een aantal collegae opgevallen dat de groene thee voorraad op de vierde verdieping in een razend tempo aan het slinken is... Gesprek van de dag... 'Wie zuipt al die thee op?', 'Jezus moet je al die zakjes in de prullenbak zien liggen!', 'What the fuck, weer een doosje leeg!', 'Ow mag ik dan de pickwick punten, ik ben aan het sparen voor een nieuwe theepot...'

Verwarring alom dus... En ondertussen probeer ik er voor te zorgen dat niemand ziet dat ik tig keer per dag naar de plee moet en probeer ik zo nu en dan wat groene thee van de andere verdiepingen naar boven te sneaken zodat het iets minder opvalt ...

Edit: En het lijkt wel alsof ze hier ergens een enorme lijmpot open hebben staan... Ben al de hele week te melig voor woorden...
                  ohhh :O wordt je melig van lijm.. ff wat nieuws proberen

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                    ohhh :O wordt je melig van lijm.. ff wat nieuws proberen
                    Tis dat of er komt shyte uit het serverhok

Comment

• Vandaag weer hard aan het werk zoals de laaste weken niet anders is geweest.
                      Moet een hoop afhebben voor ik vrij ben en moet nog een hoop over dragen aan andere
                      Who's the Chef

Comment

• Vandaag niet veel boeiends...

Morgen op mijn werk...* net mijn salarisstrook gekregen waar voor alweer de 8ste maand te weinig opstaat.. *

Word het dus gezellig.. ik was het al zat na 5 maanden.. dus nu zijn ze gaar ( de rapen dan he ) en aan het dansen.. ( de poppen.. )

Ik ga morgenochtend op de plek van mijn vestigingsmanager zitten... en wachten tot tie komt.. heb immers al 8 maanden minimaal 100 euro minder.. dus daar kan ik best een dag voor stil zitten.. en dan even vriendelijk met die man praten... hou jullie op de hoogte !!
                        De waarheid kan erg hard zijn

Comment

• Rare dagen...
                          Een hond die volgens een scan 5 of meer pups zou hebben, blijkt bij een keizersnede maar 1 (dode) pup te hebben. Een stagiaire was aan het kloten met een rotweiler waarmee ik nog bezig ben, terwijl ik haar al een paar keer gezegd had dat ze dat absoluut niet mocht doen. Meiske werd vol in dr hand gebeten, en ik kan weer overnieuw beginnen met trainen.

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                            Stiekem ben je gewoon een dievegge.

@ Patricia
                            Daar ben je echt lekker mee inderdaad... Sommige mensen zijn nou eenmaal echt dom...
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                              Stiekem ben je gewoon een dievegge.

Ja maar ja maar... Ik neem wel vaak (vieze) thee mee van de vierde verdieping om die dan (weliswaar ongevraagd) te ruilen voor de groene thee...

Comment

• Vandaag storing gehad. Twee servers lagen plat, dus het orderpicken lag er vanaf 13.00u totaan 16.00u helemaal uit. Klotezooi. Alle snipperaanvragen werden gecancelled (ik zat er ook bij helaas), maar gelukkig had ik late dienst waardoor ik sowieso al tot half 6 moest werken. De vroege dagdienst moest wel ruim 2 uur overwerken dus die waren flink sjagerijnig! Ik voel me iig zelf (ook dankzij dit kloteweer) ook niet helemaal happy, dus ik ga deze week niet meer trainen. gisteren heb ik sowieso al aardig wat baantjes gezwommen dus heb ik er niet echt een schuldgevoel over
                                Morgen hopenlijk sneller klaar dan vandaag

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X