Vandaag op het werk/op school...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Na een maand lang kneiterhard aanpoten om een demo in elkaar te draaien heb ik vandaag het gevoel in een zwart gat gevallen te zijn
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Gisteren heel de dag moeten orderpicken. En guess what? Juist. Het bier was weer eens in de reclame...
      Bah. Ik was al gesloopt toen ik de gym in kwam. Was de bedoeling rug en schouders te trainen maar die waren al behoorlijk verzuurd. Heb dus na 2 oefeningen voor iedere spiergroep maar ee nbeetje biceps en cardio gedaan. Na mijn post workout meal op de bank gaan liggen en in slaap gevallen.
      Gisteren was echt een kutdag. Hopenlijk heb ik vandaag ee nbetere functie. Heftrucken of zo. Ik zie het over een minuutje of 20.
      Shit. Geen mazzel gehad. Alweer niet. Bij binnenkomst wagens laden en in de middag orderpicken. Nou ja, toch ff rust voordat ik weer ga trainen want ik moet nog stemmen voor de SP in het europarlement en tegen de Mall in Tilburg. Daarna armen, kuiten en buik te grazen nemen. De functielijst van morgen hing weer eens niet op het prikbord zoals gewoonlijk, dus wordt het weer gissen naar wat ik morgen mag doen. Misschien voor de verandering orderpicken?
      Geniet, en drink met maten!

Comment

• Sta ik vandaag met een collega buiten een euhm... iets te doen wat slecht voor je is... Horen we ergens gefluit vandaan komen... Dus wij kijken in de richting van het gefluit, zien we daar een stuk of 100 schapen, gewoon over de openbare weg langs een winkelcentrum, inclusief herder en herdershonden... Schapen kwamen onze richting in, iets sneller dan verwacht dus voor we het wisten stonden we tussen de schapen

Enfin, schapen aan de kant en de hele straat ligt vol met schapenstront....
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• lekker

Comment

• Waren zeker een paar geitenneu-, eh, geitenhoeders van Marok- eh, buitenlandse afkomst de wei in gelopen.

Je kent toch ook deze mop wel:

Wie is er in Marokko nog maagd?

Alle meisjes onder de 14, en alle schapen die harder kunnen lopen dan de herder:.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
              Waren zeker een paar geitenneu-, eh, geitenhoeders van Marok- eh, buitenlandse afkomst de wei in gelopen.

Alle meisjes onder de 14, en alle schapen die harder kunnen lopen dan de herder:.
              Haha,zo een had ik er ook gehoord over mariniers ofzo.

Comment

Waren zeker een paar geitenneu-, eh, geitenhoeders van Marok- eh, buitenlandse afkomst de wei in gelopen.

WHahaha, die kende ik nog niet... Ik heb vandaag op werk wel geleerd waarom vrouwen niet kunnen fileparkeren

Comment

• KRijg mijn kut vloer op het werk niet schoon hij blijft dof.. gedeelte wat ik met antikalk heb gedana is wel weer flex.. donderdag avond maar ff testje met de rest van de vloer.

Comment

Ik heb een vergelijkbare mop eerder gelezen:

What's an Oklahoma virgin?
                    A twelve year old girl who can outrun her sixteen year old brother.
                    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• afgelopen woendag me laaste schooldag gehad
                      daarna met de klas wat in de stad gedronken op de kosten van de leraar
                      en nu tot september geen school meer
                      160kg squat
                      225kg deadlift
                      130kg benchpress

Comment

• Vandaag te horen gekregen dat een collega van me acute leukemie heeft. Klote is dat! Ik haat die ziekte!

Comment

Vandaag te horen gekregen dat een collega van me acute leukemie heeft. Klote is dat! Ik haat die ziekte!
                          Kut zeg!

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                            Kut zeg!
                            Jazeker, hij moest meteen naar de Daniel de Hoed kliniek in R'dam. We waren allemaal verbijsterd zo snel als het gegaan is.

Comment

Jazeker, hij moest meteen naar de Daniel de Hoed kliniek in R'dam. We waren allemaal verbijsterd zo snel als het gegaan is.

Enorm akelig. Heb het éénmaal van te dichtbij meegemaakt hoe snel dat gaat en hoe vreselijk de aftakeling is... Hoop het nooit meer mee te hoeven maken...

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                                Enorm akelig. Heb het éénmaal van te dichtbij meegemaakt hoe snel dat gaat en hoe vreselijk de aftakeling is... Hoop het nooit meer mee te hoeven maken...
                                Jep...vandaar ook dat we vermoeden dat we Marcel nooit meer terug zien

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X