Morgen 2 weekjes werken bij Heineken..
Vandaag op het werk/op school...
Collapse
X
-
Originally posted by Ashley View PostDus toen had ik zo iets van, nou ik kan het wel wat interresanter voor u maken....Als u wilt kunt u de 2de rekening zonder BTW betalen.
Waarop zij antwoorde met een glimlach, Ik zal het heel graag willen, maar dat word een beetje moeilijk ik ben namelijk een Rechter....
Comment
-
Vandaag in de gym...
was bezig met cleans en presses. naast me 2 kiddos 13/14 jaar waren wat aan het stuntelen met squaten.. wat ik al wat vreemd vond voro op die leeftijd.. leek inmiddels meer op good mornings.. dus ik ga erbij staan geef wat aanwijzigen. komt er nog een andere kerel bijstaan geeft ook nog wat tips vraagt naar hun leeftijd. komt er 5 minuten later een instructeur.. wat zeiden jullie tegen die jongens.. uhhm.. dat als ze iets niet weten naar JOU moeten toekomen zodat JIJ ze kan uileggen hoe het wel moet.. (toevoeging sportmaat) zodat ze niet met een hernia eindigen omdat de lamzwamnsen hier geen ondersteuning geven.
instructeur: ohw we zullen der op letten.
maat: niet alleen zeggen mar ook doen
instr: hoezo
ik: nou hier dus om.. omdat dit niet de eerste kinderen zijn die we hier fout zien trainen
instr: ......
maat: later, ik ga verder trainen
instructeur liep weer zwijgend de trap af.. nee klopt maak geen vrienden in de gym.. maar socializen doe ik wel ergens anders.
Comment
-
Instructeur geowned door "de bezem". Super."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Wel goed van je om die jongens weg wijs te maken.
Ik zie ook vaak jonge jongens van een jaar of 16/17 hun lichaam verklooien omdat ze de oefeningen niet goed uitvoeren. Ik zeg er zelf niks van omdat ik dan niet aan trainen toekom. Laat die instucteurs maar eens hun werk doen, mijn werk bestaat uit iets anders.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
De zwager van een klant van mij werd vorige week woendsdag opgenomen in het ziekenhus omdat hij last had van zijn maag.
Na onderzoek en diverse testen was de diagnose darmkanker en volgens de artsen was het terminaal.
Vrijdag ging hij onder het mes en werd 80% van zijn dikke darm verwijderd.
Resultaat een stoma.
Eergisteren kreeg hij het ''goede'' nieuws dat het toch geen darmkanker was maar een darminfectie.
Artsen zeiden dat een kuur waarschijnlijk genoeg was om die infectie de kop in te drukken.
Hoe bedoel je een medische misser.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Das zeker een medische misser :S
Vandaag naar school geweest , moest met tha nurd uit de klas een opdracht maken.. dus moesten infeite ergens anderszitten omdat ik vele te druk was met ouwehoeren met klasgenootjes worden we naar de halg estuurd waar tafeltje staa.. maar daar komt iedereen langs.. dus kheb half uur boobs en asses zitten kijken en alsnog niets gedaan.
Toen in de gym mijn maaje een rooie harses bezorgd.. liepen paar blondjes rond.. enw e stonden ff met zo'n instructeur te ouwehoeren. dus die vrouwtjes lopen langs dus ik kijk zo.. en zeg Damn wat een lekker kont.. dus ze kijkt zo om en kijkt die maat van me aan.. en die kreeg een rooie plofkop.. best leuk om te zien
Comment
-
Dit is niet op school, niet op mijn werk maar thuis gebeurt.
Ik heb al een paar keer verteld dat ik aan het verbouwen ben.
De woonkamer en de hal naar beneden aangepakt.
Nieuwe keuken gekocht etc.
Vorige week was het dan zover mijn keuken werd geplaatst.
Het begon eigenlijk meteen al verkeerd.
Keuken was 1 cm te hoog gesteld. Nou is dat normaal niet erg maar vanwege de electrische installatie moest hij dus heel de keuken 1 cm laten zakken. De onderkasten waren al gesteld dus hij moest het veranderen.
Daarna ging alles volgens hem vrij voorspoedig.
Bovenkasten opgehangen inbouwapparatuur geplaatst etc.
Probleem met het opleveren van een keuken is dat je gelijk moet tekenen als de monteur klaar is.
Nadat de monteur weg was heb ik de keuken niet gelijk schoon kunnen maken vanwege het natte kitwerk.
Volgende dag kon ik dus wel de boel schoonmaken en toen zag ik wel hele ernstige gebreken aan mijn keuken.
Ik zal niet de hele lijst van gebreken hier posten maar er waren meer als 10 punten die niet goed waren.
Ik contact opgenomen met de service dienst en vandaag is er een monteur langs geweest om een rapport op te maken.
Wat ze dus gaan doen is heel mijn keuken weghalen en opnieuw stellen.
Er word nieuw hardsteen besteld en andere materialen die niet goed zijn worden ook opnieuw besteld.
Mijn dag was dus vet klote.
Ik weet zelf hoe het gaat met dingen herstellen, het word er nooit mooier op.
Over 4 weken gaan ze dus de hele dag met 2 man weer opnieuw beginnen.....Wat een feest!ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostDit is niet op school, niet op mijn werk maar thuis gebeurt.
Ik heb al een paar keer verteld dat ik aan het verbouwen ben.
De woonkamer en de hal naar beneden aangepakt.
Nieuwe keuken gekocht etc.
Vorige week was het dan zover mijn keuken werd geplaatst.
Het begon eigenlijk meteen al verkeerd.
Keuken was 1 cm te hoog gesteld. Nou is dat normaal niet erg maar vanwege de electrische installatie moest hij dus heel de keuken 1 cm laten zakken. De onderkasten waren al gesteld dus hij moest het veranderen.
Daarna ging alles volgens hem vrij voorspoedig.
Bovenkasten opgehangen inbouwapparatuur geplaatst etc.
Probleem met het opleveren van een keuken is dat je gelijk moet tekenen als de monteur klaar is.
Nadat de monteur weg was heb ik de keuken niet gelijk schoon kunnen maken vanwege het natte kitwerk.
Volgende dag kon ik dus wel de boel schoonmaken en toen zag ik wel hele ernstige gebreken aan mijn keuken.
Ik zal niet de hele lijst van gebreken hier posten maar er waren meer als 10 punten die niet goed waren.
Ik contact opgenomen met de service dienst en vandaag is er een monteur langs geweest om een rapport op te maken.
Wat ze dus gaan doen is heel mijn keuken weghalen en opnieuw stellen.
Er word nieuw hardsteen besteld en andere materialen die niet goed zijn worden ook opnieuw besteld.
Mijn dag was dus vet klote.
Ik weet zelf hoe het gaat met dingen herstellen, het word er nooit mooier op.
Over 4 weken gaan ze dus de hele dag met 2 man weer opnieuw beginnen.....Wat een feest!44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
....
Comment
-
Originally posted by knoefje View Postkut man en dan nu zeker bulken de komende 4 weken
Die monteur die vandaag langs is geweest die heeft in zijn loopbaan van 11 jaar nog nooit zo een zooitje bij elkaar gezien.
Keuken was 16.000 eurrie, is nou ook niet echt een koopie.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostJa het is te triest voor woorden.
Die monteur die vandaag langs is geweest die heeft in zijn loopbaan van 11 jaar nog nooit zo een zooitje bij elkaar gezien.
Keuken was 16.000 eurrie, is nou ook niet echt een koopie.44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
....
Comment
-
vandaag op school
voor een vak moeten we een evenementje doen (voor 1 vmbo klasje) nou wij in een groepje alles regelen ervoor.
leraar vandaag gaat niet door word 1 klas van onze eigen school.
hadden in die les niks te doen dus 2 uur vielen uit, dan maar wachten op 1 uur Nederlands.
twijfels over naar huis gaan en lekker naar de sportschool te gaan nu het nog rustig is, uiteindelijk niet gedaan.
na Nederlands op naar de bus, stomme bus 4min te vroeg ik misde op 1haar naar de bus.
Ik schreeuwen en zwaaien maar had geen zin.
volgende bus kwam wat te laat, daardoor gebeurde vorige bus verhaal opnieuw bij mijn overstappunt.
begon te regenen.
thuis aangekomen koud/nat, humeur ging naar achteren.
ffies wat op internet lezen weer warm gekregen en naar sportschool.
fiets deed het neit meer zo goed, begon weer te regenen.
aangekomen bij sportschool, DRUK!
kortom drama dag, hoop dat morgen beter gaat.
ashley sterkte met je keuken, man wat een kut streekCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostNog even wat langer aan de shakes dus Ash? Rotgebeuren zeg.
Alles werkt naar behoren en is 100% in gebruik.
Maar weer afwachten hoe het word opgelost.
Wat dat betreft hebben ze een slechte aan mij. Ik zit zelf in het vak dus elke mm die scheef zit mogen ze oplossen.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...12 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-